Gå til innhold

Fotballfrue på senkveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir bare flau, det hjelper jo ikke på, det hun sier...

Hun visste om at han skrev kommentarer...

Anonymous poster hash: 39f4a...1cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ho klarer seg bra eg! Ikkje lett å vere ho no.

Skrevet

Hæ?! Hun lyver så det renner!

Anonymous poster hash: e3179...316

Skrevet

Blir bare flau, det hjelper jo ikke på, det hun sier...

Hun visste om at han skrev kommentarer...

Fikk stikk motsatt inntrykk av deg. Etter å ha sett hvor mange "stygge" mennesker det er her inne, så skjønner jeg nesten hvorfor LK har forsvart ho....

Anonymous poster hash: f87cb...90f

Skrevet

Lille prinsesse... :fnise: 

Anonymous poster hash: 3883a...399
Skrevet

Synes hun klarte seg bra jeg😊

Anonymous poster hash: ea407...a86

Skrevet

Hun innrømmer at hun visste at han skrev kommentarer!...

Skrevet

Var ikke noe å si på det.

Hun angrer og er flau, ønsker å gå videre.Ville ikke vi alle gjort det etter en skikkelig brøler?

Syns det er tøft av henne å stille opp jeg.

Hun har ikke skadet andre enn seg selv, på tide å la den ballen ligge død.

Anonymous poster hash: f6ff8...11c

Skrevet

Hun innrømmer at hun visste at han skrev kommentarer!...

Dette er gammalt nytt.

Skrevet

Synes hun gjorde en god figur jeg. Flott dame :)

Anonymous poster hash: 9fc1c...812

Skrevet

Jeg tenkte bare at hun er jammen god i Photoshop, for i virkeligheten var hun jo ikke pen i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 19256...ac5
Skrevet

Synes den påtatte offerrollen er helt latterlig!!!

Den patetiske dama og mannen som bevisst lyver og lurer folk...*rister på hodet*

Fatter ikke at dere orker den elendige bloggen.

Anonymous poster hash: aac90...f20
Skrevet

Dette er første gang jeg svarer på en tråd om dama, men nå er jeg irritert. Hva har dette på senkveld å gjøre? Samtaleemnet var hverken morsomt eller interessant. Senkveld har tapt seg, samme har hu der fotballfrua. Skrur av senkveld jeg....

Skrevet

Ho klarer hvertfall å legge skylda bra over på mannen sin...

Anonymous poster hash: 9bea4...a62

Skrevet

Trodde senkveld er et humorprogram. ..

Anonymous poster hash: 6f5eb...d48

Skrevet

Totalt uinteressant dame som gjør seg til et offer pga av noe hun har valgt og skapt og tjener drøssevis med penger på!

Anonymous poster hash: 7b31e...01d
Skrevet

Hvor patetiske og barnslige dere er. Gjør alt for å sverte et annet menneske . Hun har ikke drept noen, ikke voldtatt noen ! Syns dere virker patetiske . Pass på dere selv og slutt å svert og tråkk ned andre mennesker ! Det er menneskelig å feile. Og man må vel ikke ta sitt eget liv om man gjør en feil. Pinlig er dere. Digger henne ikke. Men holder meg for god til å bli helt sykt opptatt av at det skal gå henne galt !!

Anonymous poster hash: 52918...69e

Skrevet

Samme hva denne jenta sier eller gjør, så finner folk noe galt. Enten så er ho ikke pen nok i virkeligheten eller så er ikke unnskyldningen bra nok. Hvorfor gidder dere i det hele tatt å se på intervjuet, om dere kun er ute etter å finne feil?! Det finnes mye annet dere kan bruke fredagskvelden på. Eller føler folk seg bedre, ved å lete etter feil hos andre?

Anonymous poster hash: f87cb...90f

Skrevet

FF driter i om det er god PR eller dårlig PR! PR ER PR, og hun tjener masse masse penger på å få folk engasjerte!

Anonymous poster hash: 89f14...a1c
Skrevet

Er ikke opptatt av at det skal gå henne galt. Synes hun er uinteressant og synes ikke synd på henne.

Anonymous poster hash: 7b31e...01d
Skrevet

Ok... Jeg har selv vært en skarp kritiker i denne saken, men nå er det vel for lengst på tide å sette strek. Hvor lenge skal man gulpe opp den samme gørra? Jeg har funnet andre blogger å følge og glemt hele dama. Det opphenget her er jo ikke sunt.

Anonymous poster hash: 16161...e4a

Skrevet

for meg er det rart at noen i det hele tatt gidder å lese bloggen hennes hver dag....patetisk hele greia....

Anonymous poster hash: b408a...4d0
Skrevet

Dere må ta tak i livet deres!! Syke syke mennesker som vier livet sitt til å håpe at det går noen galt og at de ikke skal tjene penger. Hva som hun er tykkere i virkeligheten, ikke fullt så pen osv. Hvem er ikke det av store stjerner .... Sånn er det bare. Dere er små mennesker . Konsentrer dere om de store problemene her i verden. Blir helt matt .

Anonymous poster hash: 52918...69e

Skrevet

Hun klarte seg fint synes jeg :)! Gi dere!!

Skrevet

Desperat pr-stunt. 

Anonymous poster hash: 48d12...a4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...