Gå til innhold

Fotballfrue på senkveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare at hun virker utrolig usikker på seg selv, synes nesten synd på henne.

Anonymous poster hash: a728a...2b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte bare at hun er jammen god i Photoshop, for i virkeligheten var hun jo ikke pen i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 19256...ac5

Delvis enig. Vil ikke påstå at hun ikke er pen, men fikk litt sjokk over hvordan hun så ut.

Når Dag Otto sang, og hun lo så hun bare merkelig ut. Da kan en snakke om et utseende som virkelig ikke stemmer med bildene jeg har sett ihvertfall.

Anonymous poster hash: fcd2d...4bb

Skrevet

Jeg tenkte bare at hun er jammen god i Photoshop, for i virkeligheten var hun jo ikke pen i det hele tatt...

Må si meg enig. Photoshop gjør underverker :)

Anonymous poster hash: 99429...34a

Skrevet

Jeg kjente henne overhodet ikke igjen! Snakk om tung photoshopping!

Anonymous poster hash: 8436c...c81

Skrevet

Delvis enig. Vil ikke påstå at hun ikke er pen, men fikk litt sjokk over hvordan hun så ut.

Når Dag Otto sang, og hun lo så hun bare merkelig ut. Da kan en snakke om et utseende som virkelig ikke stemmer med bildene jeg har sett ihvertfall.

Ikke rart hun føler hun må redigere litt når hun leser kommentarer som dette om seg selv på nett da...

Synes hun klarte seg greit jeg, selv om hun så litt usikker og ukomfortabel ut.

På tide å tilgi henne nå synes jeg, litt retusjering og falske kommentarer gjør henne ikke til en ond landsviker (synes overhodet ikke reaksjonene mot henne står i forhold til hva hun har gjort, skulle jo tro hun hadde gjort de mest grusomme ting)

Anonymous poster hash: 997b1...25f

Skrevet

Må si meg enig. Photoshop gjør underverker :)

Fotballfrue er langt fra stygg, men ser annerledes ut på bilder, enn i virkeligheten. Ta en titt på jentene som er med i Top model. Både pene, normale og mindre pene jenter er med. Men alikevel så ser de fleste mye bedre ut og annerledes ut på bildene. Og hvem vil vel ikke vise sitt beste "jeg" på bilder?

Anonymous poster hash: f87cb...90f

Gjest Julia1984
Skrevet

Synes hun var flink jeg. Tøft å stille opp på TV.

Høres ut som hun har drept hele småbarnsavdelingen..

Skrevet

Ikke rart hun føler hun må redigere litt når hun leser kommentarer som dette om seg selv på nett da...

På tide å tilgi henne nå synes jeg, litt retusjering og falske kommentarer gjør henne ikke til en ond landsviker (synes overhodet ikke reaksjonene mot henne står i forhold til hva hun har gjort, skulle jo tro hun hadde gjort de mest grusomme ting)

Kanskje bedre å la være å retusjere i hjel bildene sine da, slik at de stemmer overens med virkeligheten? Ikke snakk om å bare fjerne en kvise her i alle fall...

Skrevet

Jeg tenkte bare at hun er jammen god i Photoshop, for i virkeligheten var hun jo ikke pen i det hele tatt...Anonymous poster hash: 19256...ac5

Når Dag Otto sang, og hun lo så hun bare merkelig ut. Da kan en snakke om et utseende som virkelig ikke stemmer med bildene jeg har sett ihvertfall. Anonymous poster hash: fcd2d...4bb

På tide å tilgi henne nå synes jeg, litt retusjering og falske kommentarer gjør henne ikke til en ond landsviker (synes overhodet ikke reaksjonene mot henne står i forhold til hva hun har gjort, skulle jo tro hun hadde gjort de mest grusomme ting) Anonymous poster hash: 997b1...25f

Men det er jo bare hennes feil at folk ikke kjenner henne igjen, skjønner du ikke det? Men hun synes jo tydeligvis ikke selv at hun er det, derav lyver hun, endrer utseende og fjerner kilo med Photoshop!

Folk hadde kjent henne igjen om hun ikke hadde utgitt seg for å ha plettfri hud, tynnere armer, hvitere tenner, smalere midje, etc. etc. Det blir for mye kontrast til virkeligheten, rett og slett.

Og dere som ikke forstår at denne saken er relevant: De aller fleste redaktørene i norske aviser mener at dette er en viktig sak samfunnsmessig, og de som ikke ser det "er kunnskapsløse", iflg. en av dem.

Men dere vet kanskje bedre?

Anonymous poster hash: 8436c...c81

Skrevet

Kanskje bedre å la være å retusjere i hjel bildene sine da, slik at de stemmer overens med virkeligheten? Ikke snakk om å bare fjerne en kvise her i alle fall...

Bildene er ikke retusjert i den grad du beskriver her. Husk at mye kan gjøres med sminke, vinkel osv.

Anonymous poster hash: f87cb...90f

Skrevet

Ho klarer hvertfall å legge skylda bra over på mannen sin...

Anonymous poster hash: 9bea4...a62

Det tenkte jeg og på. Snakk om å hive han under bussen og legge all skyld på han

Anonymous poster hash: 95aab...e7f

Skrevet

Hun er jo en søt dame, selvom hun er radmager... Skjønner ikke hvorfor hun har følt behov for å retusjere bilder av seg selv...

Synes hun snakker greit for seg.

Anonymous poster hash: f0d43...93f

Skrevet

Synes hun bare bør si unnskyld,VI dummet oss ut.slettet bloggen og begynt og jobbe som alle andre.blir for dumt.

Og nå sitter hun og legger all skyld over på mannen sin🙈flaut.

Skrevet

Så dersom noen av dere gjør en liten feil i jobben deres. Så skal dere hudflettes, hetses, henges ut, slutte i jobben, helst ta livet deres !??? Smålige dere er

Anonymous poster hash: 52918...69e

Skrevet

Det tenkte jeg og på. Snakk om å hive han under bussen og legge all skyld på han

Skjønner dere virkelig ikke at det er avtalt spill? Det er klart hun har svart selv og de to har funnet ut at hun kommer bedre utav det om hun kan skylde på han.

Anonymous poster hash: 4ee65...4dc

Skrevet

Tror nok fruen el mannen hennes jobber hardt med mot argumenter her om dagen.

Skrevet

Skjønner dere virkelig ikke at det er avtalt spill? Det er klart hun har svart selv og de to har funnet ut at hun kommer bedre utav det om hun kan skylde på han.

Anonymous poster hash: 4ee65...4dc

Jeg skjønner jo selvfølgelig at det er det. Men det er jo like pinlig å se på uansett.

Skrevet

Jeg er nok under gjennomsnittet opptatt av fotballfrue og diskusjonene rundt henne. Jeg følger heller ikke blogger som omhandler sminke, klær, interiør og trening, det synes jeg er gørrkjedelig. Men jeg ble faktisk litt flau da jeg så ff på senkveld. Jeg synes ikke hun virket noe særlig sympatisk, og la hele skylden på mannen sin. Stakkars fyr... Når det er sagt, så går jeg nesten ut fra at bilder blir korrigert og falske kommentarer blir publisert.

Skrevet

Sammenligner man ff sine handlinger med mye av dritten som spys ut av mange her inne, så kommer ff meget bedre ut av det enn hetserne her inne.

Anonymous poster hash: 6a549...771

Skrevet

Sammenligner man ff sine handlinger med mye av dritten som spys ut av mange her inne, så kommer ff meget bedre ut av det enn hetserne her inne.

Hadde du fulgt mere med her og andre forum har du kunnet sett at mannen er like fæl. Han bruker mye tid på å fortelle "nett"trollene hvor grusomme de er mot henne, hvor lite liv de har, hvor feit og arbeidsledige de er ;)

Han er ikke hakket bedre! Han har mange forskjellige nick som han bytter på. Litt mere omstendig enn oss vanlige "nett"troll som klarer oss med ett :D

Og han er IKKE blitt bedre etter denne saken kom ut, verre..

Skrevet

Hadde du fulgt mere med her og andre forum har du kunnet sett at mannen er like fæl. Han bruker mye tid på å fortelle "nett"trollene hvor grusomme de er mot henne, hvor lite liv de har, hvor feit og arbeidsledige de er ;)

Han er ikke hakket bedre! Han har mange forskjellige nick som han bytter på. Litt mere omstendig enn oss vanlige "nett"troll som klarer oss med ett :D

Og han er IKKE blitt bedre etter denne saken kom ut, verre..

Det kan så være, men det er ikke slik at to feile handlinger blir til en korrekt handling. Hvorfor senke deg ned på samme nivå som hennes mann når du så tydelig ikke har respekt for han? Dere er like ille begge to og det er ingenting å være stolt av!

Skrevet

Det verste er ikke at mannen skrev falske kommentarer. Det varste er at han underskrev dem som "lege", "trener" og fysioterapaut osv. FLAUUUUT🙊🙉🙈🙊🙉🙈🙊🙉🙈🙊🙉🙈

Anonymous poster hash: 91cc1...03a

Skrevet

Jeg synes kanskje det aller, aller flauseste var at hun tiil stadighet klaget over den alt for svaie ryggen sin, men i virkeligheten photoshoppet den for at den skulle se slik ut. Hun harselerte litt med "spaghettiarmene sine" som dessverre bare var som barnearmer. Hun skrev også om at legen ville tilogmed bruke barnesprøyte på henne fordi hun er så vanvittig Hollywood-mager! Såååå tynne armer!

PHOTOSHOPPA! 

Etc.

Etc.

Hun har gått langt for å lure folk til å tro at hun er syklig tynn. Det er ihvertfall syklig, det er vel klart for oss som ikke sliter med akkurat dette.

Anonymous poster hash: 1bbf2...054
Skrevet

Jeg synes kanskje det aller, aller flauseste var at hun tiil stadighet klaget over den alt for svaie ryggen sin, men i virkeligheten photoshoppet den for at den skulle se slik ut. Hun harselerte litt med "spaghettiarmene sine" som dessverre bare var som barnearmer. Hun skrev også om at legen ville tilogmed bruke barnesprøyte på henne fordi hun er så vanvittig Hollywood-mager! Såååå tynne armer!

PHOTOSHOPPA!

Etc.

Etc.

Hun har gått langt for å lure folk til å tro at hun er syklig tynn. Det er ihvertfall syklig, det er vel klart for oss som ikke sliter med akkurat dette.

Størrelsen på sprøytespisser handler om blodårene, ikke om underhudsfett.

Anonymous poster hash: 3404a...132

Skrevet

Jeg synes kanskje det aller, aller flauseste var at hun tiil stadighet klaget over den alt for svaie ryggen sin, men i virkeligheten photoshoppet den for at den skulle se slik ut. Hun harselerte litt med "spaghettiarmene sine" som dessverre bare var som barnearmer. Hun skrev også om at legen ville tilogmed bruke barnesprøyte på henne fordi hun er så vanvittig Hollywood-mager! Såååå tynne armer!

PHOTOSHOPPA!

Etc.

Etc.

Hun har gått langt for å lure folk til å tro at hun er syklig tynn. Det er ihvertfall syklig, det er vel klart for oss som ikke sliter med akkurat dette.

Størrelsen på sprøytespisser handler om blodårene, ikke om underhudsfett.

Anonymous poster hash: 3404a...132

Fortell det til henne. Hun sa det for å beskrive hvor tynne spaghettiarmer hun har/skulle hatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...