Anonym bruker Skrevet 31. januar 2015 #51 Skrevet 31. januar 2015 . Anonymous poster hash: 9acf9...cbe
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #52 Skrevet 1. februar 2015 ? Anonymous poster hash: b5a08...1d2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #53 Skrevet 1. februar 2015 Kikker du i nøkkelhullet må du leve med å få døra i øyet. Hvorfor ikke heller ta ut skilsmisse enn å snoke, det er redeligere. Tror du alle mennesker er like og at vi derfor alle lever det samme livet? Ting har skjedd med meg i barne og ungdomstiden som gjør at jeg er engstelig av meg. Om jeg skulle tatt ut skilsmisse hver gang jeg kjente meg utilpass/engstelig/usikker så hadde vi ikke gjort noe annet. (Og ja, mannen min visste hvem jeg var og hvordan jeg fungerer da vi ble sammen) Anonymous poster hash: 2c7ed...204 Hva med å bli voksen og ta tak i problemene. Å holde andre ansvarlig for usikkerhet du føler basert på opplevelser i barndommen er ikke sunt. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Hvem sier at jeg ikke tar tak i problemene? Går til psykolog jevnlig jeg, og har jobbet mye med meg selv. Er mye bedre i dag, men usikkerhet kan jeg fremdeles føle. Helt normalt og menneskelig. (Og pek gjerne på hvor jeg holder andre ansvarlig for min egen usikkerhet? Jeg er klar over at dette er mitt problem og ingen andres, men det betyr ikke at jeg ikke forstår hvor det kommer fra) Anonymous poster hash: 2c7ed...204
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #54 Skrevet 1. februar 2015 Har du snakket med mannen din HI? Tenker mye på hvordan det går med deg. Anonymous poster hash: e7ff9...dee
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #55 Skrevet 1. februar 2015 Dette er troll!! Anonymous poster hash: 48ada...84f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2015 #56 Skrevet 1. februar 2015 Dette er troll!! Anonymous poster hash: 48ada...84f Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 5d90a...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå