Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #1 Skrevet 30. januar 2015 Han skjuler mail, telefon, facebook osv. Jeg ser ikke på mailen eller telefonen hans, men han sitter med telefonen vendt fra meg når vi sitter sammen og blir rar og ubekvem når jeg spør hva han gjør. Han satt på mailen sin nå da jeg drev og ryddet og han var veldig rask med å klikke seg ut fra den, han fulgte med på meg hele tiden. Telefonen ligger aldri til lading lenger uten at han er i rommet og skal han ut så tar han den med seg overalt. Plutselig har han de siste to ukene vært forsinket hjem fra jobb hver dag og blir sur hvis jeg kommenterer det. Han har løyet mye før så det er å spørre han rett ut er ihvertfall bare bortkastet. Han har dessuten vært svært sur og gretten i det siste og unngår meg det han kan ved å sitte på et annet rom når vi er hjemme og ellers være på jobb. Er det helt feil av meg å snoke på mail og telefon i dette tilfellet? Anonymous poster hash: 8207c...422
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #2 Skrevet 30. januar 2015 SNOK MED ENGANG! Anonymous poster hash: 3cac0...03e
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Hmmmm. Snoking er aldri ok. Men er det virkelig så stor endring på så kort tid så er det fristende. Ser den. Kan ikke gi annet råd enn at det å snoke i hans ting ikke er ok uansett. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1
overlord Skrevet 30. januar 2015 #4 Skrevet 30. januar 2015 Hvordan skal du snoke når du ikke har tilgang? Jeg har passordbeskyttet telefon og egen PC med passord. Jeg er ikke utro av den grunn. Hadde ikke stusset med å snoke om jeg hadde mistanke. Om jeg tok feil hadde jeg ikke sagt at jeg hadde snoket
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #5 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er flink med PC. Det er ikke han. Snoke er derfor ikke noe problem om jeg ønsker. Har ikke sett behovet før nå. Jeg syns det er veldig påfallende hvor fort han endret seg. Anonymous poster hash: 8207c...422
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #6 Skrevet 30. januar 2015 Høres ut som innledningen til hvordan jeg fant ut at mannen min var utro. Ville sjekket det opp. Håper han ikke er det.. Klem til deg Anonymous poster hash: 61c2c...6e2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #7 Skrevet 30. januar 2015 Skjønner at du blir mistenksom. Men jeg har kose på tlf min og pcen min. samboer har ikke passord til noe av det og ser heller ikke grunnen til det. Tar også med meg tlf på do for å trykke på den. Jeg er bare en privat person som vil ha passord til Facebook og mail for meg selv. Så jeg er umulig å snoke på i grunn. Får ikke håpe min samboer tror jeg er utro da. Men du får spørre han rett ut. Siden han passer så godt på tingene sine blir det vel vanskelig å snoke. Anonymous poster hash: f3a48...637
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #8 Skrevet 30. januar 2015 Skjønner at du blir mistenksom. Men jeg har kose på tlf min og pcen min. samboer har ikke passord til noe av det og ser heller ikke grunnen til det. Tar også med meg tlf på do for å trykke på den. Jeg er bare en privat person som vil ha passord til Facebook og mail for meg selv. Så jeg er umulig å snoke på i grunn. Får ikke håpe min samboer tror jeg er utro da. Men du får spørre han rett ut. Siden han passer så godt på tingene sine blir det vel vanskelig å snoke. Anonymous poster hash: f3a48...637 Kose = kode Anonymous poster hash: f3a48...637
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 30. januar 2015 #9 Skrevet 30. januar 2015 Jeg pleier ikke å snoke men akkuratt i det tilfelde så hadde jeg snoket som bare det
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Skjønner at du blir mistenksom. Men jeg har kose på tlf min og pcen min. samboer har ikke passord til noe av det og ser heller ikke grunnen til det. Tar også med meg tlf på do for å trykke på den. Jeg er bare en privat person som vil ha passord til Facebook og mail for meg selv. Så jeg er umulig å snoke på i grunn. Får ikke håpe min samboer tror jeg er utro da. Men du får spørre han rett ut. Siden han passer så godt på tingene sine blir det vel vanskelig å snoke. Anonymous poster hash: f3a48...637 Mannen har aldri vært "privat" før. Vært fryktelig slurvete og direkte uforsiktig, det er slik jeg har avslørt løgner tidligere. Jeg tenker at han nå sikkert prøver å skjule løgnene fordi han har blitt avslørt tidligere. Han er på jobb så mailen er ikke noe problem og jeg er våken det meste av natten så får nok tak i telefonen også om jeg vil. Dersom han hadde vært privat fra første stund hadde jeg heller ikke blitt mistenksom, men tenkt at slik er han. Jeg har også med telefonen min på do fordi jeg spiller, men jeg lar den også for det meste ligge og ordner jeg meg for å gå ut f.eks og jeg får melding så ber jeg han om å lese og svare fordi jeg virkelig ikke har noe å skjule. Anonymous poster hash: 8207c...422
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Hmmmm. Snoking er aldri ok. Men er det virkelig så stor endring på så kort tid så er det fristende. Ser den. Kan ikke gi annet råd enn at det å snoke i hans ting ikke er ok uansett. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Jo, snoking er ok i situasjoner som HI er i nå. Hvordan ellers skal hun finne ut av ting?? Når mannen tydeligvis er en løgner? Snok i vei, HI! Anonymous poster hash: ddd9c...aa7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Ja til snoking i situasjoner som dette, det tror jeg de fleste av oss hadde gjort! Anonymous poster hash: 53e13...0c1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Jeg synes du kan snoke! Samboeren til søsteren min var helt lik og han hadde visst en kjæreste til (3 mnd. før bryllupet og hun var invitert). Hun snoket og kastet han ut. Han innrømte alt når hun konfronterte han. Anonymous poster hash: ce54f...c15
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Jeg ville kanskje sett over telefonen hans en natt han sov. Hvis han ikke var så privat før, og har løyet tidligere så hadde jeg virkelig gjort det. Jeg hadde i hvert fall ikke slått meg helt til ro hvis han har løyet om feks utroskap tidligere. I verste fall får du vite hva som skjer, og i beste fall får du vite hva som skjer. Når det er sagt så er jeg veldig privat med telefonen, e-post og facebook. Men det er hovedsakelig pga jeg vil holde visse ting for meg selv. Men han har koden min på telefonen, og dermed også tilgang til e-post, sms og samtalelister. Dermed vet han at jeg ikke har noe å skjule, samtidig som at han ikke føler behovet for å grave i innholdet på disse tingene. Håper det kun er en dårlig følelse du har, og at alt er i skjønneste orden Lykke til! Anonymous poster hash: 5b8c8...49a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #16 Skrevet 30. januar 2015 Jeg ville snoket!! Anonymous poster hash: 0e1ff...559
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #17 Skrevet 30. januar 2015 Snok og ta bilder av det du finner Anonymous poster hash: d2c29...89b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #18 Skrevet 30. januar 2015 Hmmmm. Snoking er aldri ok. Men er det virkelig så stor endring på så kort tid så er det fristende. Ser den. Kan ikke gi annet råd enn at det å snoke i hans ting ikke er ok uansett. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Jo, snoking er ok i situasjoner som HI er i nå. Hvordan ellers skal hun finne ut av ting?? Når mannen tydeligvis er en løgner? Snok i vei, HI! Anonymous poster hash: ddd9c...aa7 Hvorfor alltid tenke det verste og snoke? Så typisk damer her inne. Min mann var som HI skriver en periode. Og vet du, han planla en spa-helg for meg og en venninne. Både han og jeg ville blitt skuffet om jeg snoket. Ja, jeg forstår HI og uroen hun føler. Men å snoke er ikke noe jeg anbefaler sånn umiddelbart. Det er skummelt å lufte slikt her inne da det ALLTID blir konkludert med utroskap. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #19 Skrevet 30. januar 2015 Hmmmm. Snoking er aldri ok. Men er det virkelig så stor endring på så kort tid så er det fristende. Ser den. Kan ikke gi annet råd enn at det å snoke i hans ting ikke er ok uansett. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Jo, snoking er ok i situasjoner som HI er i nå. Hvordan ellers skal hun finne ut av ting?? Når mannen tydeligvis er en løgner? Snok i vei, HI! Anonymous poster hash: ddd9c...aa7 Hvorfor alltid tenke det verste og snoke?Så typisk damer her inne. Min mann var som HI skriver en periode. Og vet du, han planla en spa-helg for meg og en venninne. Både han og jeg ville blitt skuffet om jeg snoket. Ja, jeg forstår HI og uroen hun føler. Men å snoke er ikke noe jeg anbefaler sånn umiddelbart. Det er skummelt å lufte slikt her inne da det ALLTID blir konkludert med utroskap. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Jeg har en sterk intuisjon. Og hadde magefølelsen min sagt at han var utro, så hadde jeg gjort alt for å finne ut av det. Så jo, snoking ER ok i slike situasjoner! Been there done that, og jeg hadde gladelig gjort det igjen om jeg hadde kommet i den situasjonen igjen. Anonymous poster hash: ddd9c...aa7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #20 Skrevet 30. januar 2015 Jeg ville ha tenkt meg virkelig godt om.. jeg snoket... og turde aldri si at jeg hadde snoket. Men jeg fant "kjærlighetsmeldinger". Men det kom fram at han tenkte på henne, men at det ikke betydde noe. Han villa ha meg sa han. Jeg klarte ikke å stole på det fordi jeg hadde lest det jeg hadde lest.. Det hele endte med skilsmisse.... Det jeg mener er at det er hans sin plikt å fortelle deg om han vil ut av forholdet og inn i et annet.. kanskje det er noen han skriver med, kanskje det er helt uskyldig, kanskje han bare får prata om noe han tenker på som han ikke kan prate med deg om, men om du får vite at han prater med denne personen, kan han være redd for at det kan mistolkes.. Om du leser det kan det være at det han har skrevet surrer i hodet ditt i mange år, og noen ganger kanskje det er best å ikke vite alt. Jeg ville ha vært litt tålmodig, sett det litt an og se om han kommer tilbake.... Anonymous poster hash: 8de79...551
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #21 Skrevet 30. januar 2015 Når man er samboere eller gift, så burde ingenting holdes hemmelig. siden han nå har begynt å være så nøye på sine ting, er det ikke noe i veien for å ta en titt, og det burde han forstå. Anonymous poster hash: 16eb8...214
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #22 Skrevet 30. januar 2015 Hmmmm. Snoking er aldri ok. Men er det virkelig så stor endring på så kort tid så er det fristende. Ser den. Kan ikke gi annet råd enn at det å snoke i hans ting ikke er ok uansett. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Jo, snoking er ok i situasjoner som HI er i nå. Hvordan ellers skal hun finne ut av ting?? Når mannen tydeligvis er en løgner? Snok i vei, HI! Anonymous poster hash: ddd9c...aa7 Hvorfor alltid tenke det verste og snoke?Så typisk damer her inne. Min mann var som HI skriver en periode. Og vet du, han planla en spa-helg for meg og en venninne. Både han og jeg ville blitt skuffet om jeg snoket. Ja, jeg forstår HI og uroen hun føler. Men å snoke er ikke noe jeg anbefaler sånn umiddelbart. Det er skummelt å lufte slikt her inne da det ALLTID blir konkludert med utroskap. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Ok, var han også sur og irritert på deg da han planla dette? Det trenger ikke å være utroskap. Det kan være økonomisk utroskap, han kan være deprimert, eller noe annet. Men siden han er så nøye med telefonen, så er det rart. Følg magefølelsen din du. Det har alltid jeg gjort, aldri tatt feil. Håper for din skyld at det din er magefølelse er gal. Anonymous poster hash: e7ff9...dee
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #23 Skrevet 30. januar 2015 Hmmmm. Snoking er aldri ok. Men er det virkelig så stor endring på så kort tid så er det fristende. Ser den. Kan ikke gi annet råd enn at det å snoke i hans ting ikke er ok uansett. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Jo, snoking er ok i situasjoner som HI er i nå. Hvordan ellers skal hun finne ut av ting?? Når mannen tydeligvis er en løgner? Snok i vei, HI! Anonymous poster hash: ddd9c...aa7 Hvorfor alltid tenke det verste og snoke? Så typisk damer her inne. Min mann var som HI skriver en periode. Og vet du, han planla en spa-helg for meg og en venninne. Både han og jeg ville blitt skuffet om jeg snoket. Ja, jeg forstår HI og uroen hun føler. Men å snoke er ikke noe jeg anbefaler sånn umiddelbart. Det er skummelt å lufte slikt her inne da det ALLTID blir konkludert med utroskap. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Har du noen gang tenkt tanken på at den spahelgen kunne komme av at han ville ha deg ut av huset? For alt du vet kan det være at hanhadde en fantastisk helg med drømme dama, fri fra bekymringer for å bli fersket. Jeg mener ikke at det er ok og snoke. Men det er også viktig å være realistisk å tenke at slik kan hende med hvem som helst. Når HI har så sterke mistanker og alt tyder på at han holder noe skult, ja da er det faktisk ok å snoke litt isteden for å gå å bekymre seg. Utroskap er ikke noe man kan ta forgitt at partneren informerer om. Da må man finne svar på andre måter! Anonymous poster hash: 3cac0...03e
sug lut Skrevet 30. januar 2015 #24 Skrevet 30. januar 2015 Kikker du i nøkkelhullet må du leve med å få døra i øyet. Hvorfor ikke heller ta ut skilsmisse enn å snoke, det er redeligere.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2015 #25 Skrevet 30. januar 2015 Hmmmm. Snoking er aldri ok. Men er det virkelig så stor endring på så kort tid så er det fristende. Ser den. Kan ikke gi annet råd enn at det å snoke i hans ting ikke er ok uansett. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Jo, snoking er ok i situasjoner som HI er i nå. Hvordan ellers skal hun finne ut av ting?? Når mannen tydeligvis er en løgner? Snok i vei, HI! Naivt.. Anonymous poster hash: ddd9c...aa7 Hvorfor alltid tenke det verste og snoke?Så typisk damer her inne. Min mann var som HI skriver en periode. Og vet du, han planla en spa-helg for meg og en venninne. Både han og jeg ville blitt skuffet om jeg snoket. Ja, jeg forstår HI og uroen hun føler. Men å snoke er ikke noe jeg anbefaler sånn umiddelbart. Det er skummelt å lufte slikt her inne da det ALLTID blir konkludert med utroskap. Anonymous poster hash: 5f0fc...ff1 Anonymous poster hash: cd90e...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå