Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #51 Skrevet 27. januar 2015 Det som er hakket verre er topplue innendørs!!:-O Anonymous poster hash: f8da8...612
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #52 Skrevet 27. januar 2015 Skyggelue bruker hele familien ved behov. Skal man være ute i steikende varm sol hele dagen, er det praktisk med skyggelue (eller en annen hatt). Jeg setter faktisk pris på at mannen min bruker skyggelue i stedet for noe annet.... Selv har jeg en kjekk en i goretex som er veldig grei ved regnvær og en annen med sånne "kjølegreier" i rett over bremmen som er veldig grei når det er svært varmt. Jeg kan for min del ikke fatte at man skal rakke ned på andres måter å kle seg på. Enkelte velger jo å gå omtrent nakne midt på vinteren mens andre går med canadagoose i plussgrader. Noen bruker uggs i regnvær, andre bruker svært stramme klær, mens andre igjen går med svært vide klær. Enkelte vakler rundt på høye hæler mens andre går med sokker i sandalene. For min del så kler jeg meg etter været! Anonymous poster hash: 17d74...8dd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2015 #53 Skrevet 27. januar 2015 Mannen min går alltid med caps. Og det gjør meg ingenting!Han er seg selv og det er det viktigste for meg. Hadde fått fnatt av en man som må følge "moten" og hva som er hot eller not.Gud bedre for et bedre sted verden hadde vært om folk ikke hadde brydd seg så mye om hva alle andre gjør. Anonymous poster hash: edf8f...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå