MammantilNurket Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Hva mener dere om saken? Hot eller not? Jeg synes det ser så spektakulært teit ut! Får også fnatt av voksne menn med t-shirts med festelig print, hettegenser og rullebrett under armen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Dette er jo ikke voksne menn da... Det er forvokste guttevalper. Anonymous poster hash: 55975...d8a
*Miss Marple* Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Eneste, og absolutt eneste gangen skyggelue (eller caps som vi kaller det) er ok på folk over 20, er på fjelltur for å slippe å få sol/regn i øynene. Hettegenser er det ingen unnskyldning for.
Gjest flykræsj Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Det ser helt krise ut! Det kan gå an i båt på sommeren, da har det en funksjon. Men som hodeplagg ellers? Nei!! Føyer samtidig til grå joggebukser. Får frysninger.
Gjest Julia1984 Skrevet 26. januar 2015 #5 Skrevet 26. januar 2015 Hverken hot eller not...men en nødvendighet spesielt om sommeren. Må alt liksom være hot eller så kan de la det være? Er jo rett og slett godt å ha på når sola er fremme enten du er 25 eller 65
MammantilNurket Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2015 Kjæresten bruker faktisk skyggelue hvis noe skal males. Ellers har han en fin stråhatt, en fedora og en vaskehatt
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #7 Skrevet 26. januar 2015 Skyggelue, hva er det? Mener du Caps? Anonymous poster hash: 8a9df...fc0
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #8 Skrevet 26. januar 2015 Ser like dumt ut som damer med høyhelte sko. Anonymous poster hash: 1ae46...5ee
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #9 Skrevet 26. januar 2015 Skyggelue er det de gamle Madamene sier, du over her. De født før 1975 Anonymous poster hash: e0971...104
MammantilNurket Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2015 Skyggelue, hva er det? Mener du Caps? Anonymous poster hash: 8a9df...fc0 Jeg foretrekker faktisk å si "skyggelue". Det blir så rart å si "caps" - det er jo bare snakk om én, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #11 Skrevet 26. januar 2015 Kjæresten bruker faktisk skyggelue hvis noe skal males. Ellers har han en fin stråhatt, en fedora og en vaskehatt Det typen din har på hodet er fint?? Eh. ...NOT Anonymous poster hash: a461c...d99
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #12 Skrevet 26. januar 2015 Ser like dumt ut som damer med høyhelte sko.Anonymous poster hash: 1ae46...5ee Ikke enig. Høye hæler, på riktig sted, er jo elegant. Anonymous poster hash: 159f1...d1f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #13 Skrevet 26. januar 2015 Min brukte caps konstant i ett halvt år, så ikke veldig bra ut (synes han så helt idiotisk ut, men elsker han jo så det får gå). Men han brukte det fordi han hadde fått en bald spot midt på hodet pga D-vitaminmangel og siden det var altfor varmt ute til å gå med lue og han ikke hadde kledd å barbert hodet så ble det løsninga. Han valgte i tillegg en skikkelig hiphop-type caps som ser litt merkelig ut siden han er skikkelig nerd Anonymous poster hash: e7fd5...143
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #14 Skrevet 26. januar 2015 Svogeren min er bruker så og si alltid caps, til tross for han snart er 30 år. (Han skjuler at han begynner å miste håret ) Men han er profesjonel idrettsutøver og har den stilen det hører hjemme til, så jeg sier egentlig tommel opp for de som kler det! Anonymous poster hash: 24940...66d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #15 Skrevet 26. januar 2015 Caps er fælt, men de som kler sixpence er sexy Det er mer stil over sixpence. Anonymous poster hash: b723f...f2b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #16 Skrevet 26. januar 2015 Hva mener dere om saken? Hot eller not? Jeg synes det ser så spektakulært teit ut! Får også fnatt av voksne menn med t-shirts med festelig print, hettegenser og rullebrett under armen. Hva med damer med caps da? Anonymous poster hash: 9af9e...0fd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #17 Skrevet 26. januar 2015 Ser like dumt ut som damer med høyhelte sko.Anonymous poster hash: 1ae46...5ee Ikke enig. Høye hæler, på riktig sted, er jo elegant. Anonymous poster hash: 159f1...d1f Enig... Ser dumt ut hvis du har dem i panna Anonymous poster hash: c5b87...9d8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #19 Skrevet 26. januar 2015 Samboeren min på 28 bruker det hver dag. Har bedt han om å slutte med og hele begynne å fikse seg litt på håret men det gidder han ikke. What to do? Nothing!!! Anonymous poster hash: 577f6...a16
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. januar 2015 #20 Skrevet 26. januar 2015 Og bare si skyggelue fremfor caps rykker deg førti hakk opp i køen om langtidsplass på sykehjemmet. Jeg synes det kan være sexy jeg, får så avsmak av skikkelig gubbetendenser. Elsker kule t-skjorter selv, og har gitt mange til min kjære, det er litt vårt varemerke føler jeg. Nå assosierer ikke jeg dette til hiphop miljøer, men de jeg kjenner som går i dette er overintelligente, originale og ordentlige fyrer. Kul t-skjorte, stilig olabukse, kule gjerne ankelstøvletter ala Bugatti, gjerne caps, det er diggbart! Så slenger de på seg legefrakken og rufser til håret! Takker Gud for dette✌️
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #21 Skrevet 26. januar 2015 Herrefred, caps er vel helt ok - og jeg er 40 år gammel. Sixpence og fedora derimot, not so hot... Ser bare ut som om man prøver litt for hardt å være trendy/hipster osv. Ikke bra. Anonymous poster hash: 778c6...cff
☆☆☆ Skrevet 26. januar 2015 #22 Skrevet 26. januar 2015 Og bare si skyggelue fremfor caps rykker deg førti hakk opp i køen om langtidsplass på sykehjemmet. Jeg synes det kan være sexy jeg, får så avsmak av skikkelig gubbetendenser. Elsker kule t-skjorter selv, og har gitt mange til min kjære, det er litt vårt varemerke føler jeg. Nå assosierer ikke jeg dette til hiphop miljøer, men de jeg kjenner som går i dette er overintelligente, originale og ordentlige fyrer. Kul t-skjorte, stilig olabukse, kule gjerne ankelstøvletter ala Bugatti, gjerne caps, det er diggbart! Så slenger de på seg legefrakken og rufser til håret! Takker Gud for dette✌️ Men ho har jo litt rett i at ein virkar tilbakeståande viss ein brukar caps om eintal. Og samstundes pretensiøs om ein seier cap. Ein kan ikkje vinne, marginalt bedre å safe med det noko utdaterte skyggelue.
LME1001 Skrevet 26. januar 2015 #23 Skrevet 26. januar 2015 Ikke engang folk i 60 årene sier skyggelue. Dagens! 😂
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. januar 2015 #24 Skrevet 26. januar 2015 Og bare si skyggelue fremfor caps rykker deg førti hakk opp i køen om langtidsplass på sykehjemmet. Jeg synes det kan være sexy jeg, får så avsmak av skikkelig gubbetendenser. Elsker kule t-skjorter selv, og har gitt mange til min kjære, det er litt vårt varemerke føler jeg. Nå assosierer ikke jeg dette til hiphop miljøer, men de jeg kjenner som går i dette er overintelligente, originale og ordentlige fyrer. Kul t-skjorte, stilig olabukse, kule gjerne ankelstøvletter ala Bugatti, gjerne caps, det er diggbart! Så slenger de på seg legefrakken og rufser til håret! Takker Gud for dette✌️ Men ho har jo litt rett i at ein virkar tilbakeståande viss ein brukar caps om eintal. Og samstundes pretensiøs om ein seier cap. Ein kan ikkje vinne, marginalt bedre å safe med det noko utdaterte skyggelue.Nei, det er på høyde med skyggelue å si cap😂Det reflekterer jeg ikke over. Hele mitt liv er jeg oppvokst med å si caps.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2015 #25 Skrevet 26. januar 2015 Min mann er 26 og han kler så absolutt å gå med caps.. Hvis han går med vanlige klær f.eks dongeri tar han aldri på caps.. Men hvis han går på butikken i treningstøy eller er ute på tur, eller leker med barna våre utenfor er det ofte caps og treningstøy, jeg synes det er hot veltrent og sporty! Men en gammel gubbe med caps eller i kombinasjon med finere klær er ikke hot.. Anonymous poster hash: 104a1...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå