Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #26 Skrevet 24. januar 2015 Jeg synes det er SKIKKELIG dårlig gjort å starte slike tråder på et mammaforum! Ro deg ned...få deg litt frisk luft... Anonymous poster hash: 41c1c...f19
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #27 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Fakta her er at veldig mange sykehus bruker Babysense,så er du som ikke innser fakta her!Hadde de ikke fungert så hadde sykehuset sluttet å bruke de for lenge siden! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Kan du da fortelle meg HVORFOR sykehusene bruker de? Er garantert ikke for å forhindre krybbedød. Anonymous poster hash: 37395...dab Jo selvsagt er det pga av å forhindre krybbedød! Babysense kan jo ikke brukes til noe annet! Anonymous poster hash: 89265...6d5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #28 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #29 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Fakta her er at veldig mange sykehus bruker Babysense,så er du som ikke innser fakta her!Hadde de ikke fungert så hadde sykehuset sluttet å bruke de for lenge siden! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Kan du da fortelle meg HVORFOR sykehusene bruker de? Er garantert ikke for å forhindre krybbedød. Anonymous poster hash: 37395...dab Jo selvsagt er det pga av å forhindre krybbedød!Babysense kan jo ikke brukes til noe annet! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Ok. Så alle ungene blir overvåket med slike på sykehuset? Eller? Man vet jo faktisk ikke hvem som kommer til å dø i krybbedød.. Anonymous poster hash: 37395...dab
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #30 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den! At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #31 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #32 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Fakta her er at veldig mange sykehus bruker Babysense,så er du som ikke innser fakta her!Hadde de ikke fungert så hadde sykehuset sluttet å bruke de for lenge siden! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Kan du da fortelle meg HVORFOR sykehusene bruker de? Er garantert ikke for å forhindre krybbedød. Anonymous poster hash: 37395...dab Jo selvsagt er det pga av å forhindre krybbedød!Babysense kan jo ikke brukes til noe annet! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Ok. Så alle ungene blir overvåket med slike på sykehuset? Eller? Man vet jo faktisk ikke hvem som kommer til å dø i krybbedød.. Anonymous poster hash: 37395...dab Nå gjør du deg dum med vilje. Selvsagt bruker de ikke på babysense på alle! Men i enkelte tilfeller så er det grunn til ta forholdregler,å da bruker de babysense på sykehus. Det er også veldig greit å bruke i eget hjem når du er veldig beskymret for krybbedød.Jeg brukte den hver dag når sønnen min var baby. Anonymous poster hash: 89265...6d5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #33 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv! Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #34 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv!Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Fint hvis du legger fram dokumentasjon på det. Hvis det har reddet såååå mange liv der, så har de sikkert statistikk på det. Rart ikke alle får det utdelt da, da kunne de jo reddet alle som dør av krybbedød. Anonymous poster hash: 43eed...e46
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #35 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv!Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Så forskningen er feil? LuB tar feil? Du har rett fordi du er så himla smart at du evner å Google? Anonymous poster hash: 37395...dab
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #36 Skrevet 24. januar 2015 Men hvordan fungerer den babySensen da? Tror ikke jeg hadde klart å stole på en slik sensor selv om!Anonymous poster hash: 860e2...62b Hvorfor skulle du ikke stole på den da?Babysense brukes i dag på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om det ikke fungerte.Å er det dårlig batteri så varsler han om det. Anonymous poster hash: 89265...6d5 fordi jeg er en kontrollfreak som ikke hadde funnet roen uansett! Anonymous poster hash: 860e2...62b Okey det er jo en ærlig sak Anonymous poster hash: 89265...6d5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #37 Skrevet 24. januar 2015 Dere over her;hva med å korte ned innlegget? Anonymous poster hash: 860e2...62b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #38 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv!Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Så forskningen er feil? LuB tar feil? Du har rett fordi du er så himla smart at du evner å Google? Anonymous poster hash: 37395...dab Er du tilbakestående eller?? Mannen min jobber på sykehus å der har han sett at mange barn har blitt reddet av Babysense! Så er ikke noe jeg har funnet på Google nei! Anonymous poster hash: 89265...6d5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #39 Skrevet 24. januar 2015 Dere over her;hva med å korte ned innlegget? Anonymous poster hash: 860e2...62b Hvis du kan fortelle meg hvordan man gjør det på tlf Anonymous poster hash: 37395...dab
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #40 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv!Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Så forskningen er feil? LuB tar feil? Du har rett fordi du er så himla smart at du evner å Google? Anonymous poster hash: 37395...dab Rart at en avdoverlege ved den største nyfødtenheten i Norge advarer mot bruken da: - Brosjyren er det verste jeg har sett av useriøs markedsføring. Slik den er skrevet, forleder den nybakte foreldre til å tro at alarmen kan forhindre krybbedød. Det er helt feil, sier avdelingsoverlege Jens Grøgaard ved barneavdelingen på Ullevål sykehus til Aftenposten. Hovedbudskapet fra firmaet som selger Baby Sense er at apparatet overvåker barnets åndedrett på en sikker og trygg måte ved at en kraftig alarm blir utløst når pustefrekvensen blir for lav eller stanser helt. Med alarmen godt plassert ved familiens yngste, kan mor og far sove trygt, heter det i markedsføringen. Landsforeningen til støtte ved krybbedød reagerer skarpt og advarer nybakte foreldre mot å la seg lure til å kjøpe alarmen. Anonymous poster hash: 43eed...e46
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #41 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv!Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Fint hvis du legger fram dokumentasjon på det. Hvis det har reddet såååå mange liv der, så har de sikkert statistikk på det. Rart ikke alle får det utdelt da, da kunne de jo reddet alle som dør av krybbedød. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Hvorfor skal sykehuset bruke penger på det? Hvis foreldrene er glad i barnet så klarer de nok å kjøpe en Babysense for egen lomme. Sykehuset har nok av utgifter fra før av! Anonymous poster hash: 89265...6d5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #42 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv!Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Så forskningen er feil? LuB tar feil? Du har rett fordi du er så himla smart at du evner å Google? Anonymous poster hash: 37395...dab Er du tilbakestående eller??Mannen min jobber på sykehus å der har han sett at mange barn har blitt reddet av Babysense! Så er ikke noe jeg har funnet på Google nei! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Synes faktisk oppriktig synd i deg! Hva får du egentlig ut av å kalle meg alt mulig? Hvorfor sier forskningen da at den ikke forhindrer krybbedød? Du må be mannen din kontakte LuB og fortelle dem at all forskningen deres ikke stemmer... Anonymous poster hash: 37395...dab
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #43 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Beklager, men hvor tar du dette fra? Produsenten..? Som sagt, det som hjalp meg var å få alle fakta, også det som ikke hjelper...http://lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod/ Anonymous poster hash: 37395...dab Spiller du dum eller??Babysense blir brukt på mange sykehus,det hadde de neppe gjort om de ikke fungerte! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Altså! Unnskyld meg! Ikke mitt problem at du ikke vil forholde deg til fakta. Kalle meg dum bare fordi det jeg skriver ikke passer til det du tror?? Anonymous poster hash: 37395...dab Vi bruker ikke sånn matte nei. Vi bruker saturasjonsmåler. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Fordi det sykehuset du jobber på ikke bruker den så betyr det ikke at andre sykehus ikke bruker den!At det er mulig at enkelte folk er så korttenkte.. Mannen min jobber på Haukeland sykehus å der blir Babysense brukt. Anonymous poster hash: 89265...6d5 For min del må du bare tro akkurat hva du vil. Men forskningen viser at det ikke har noen hensikt å bruke slike. Hva folk gjør får være helt opp til dem selv, men poenget mitt var bare at du kan ikke påstå at det har reddet liv når det ikke er fakta. Anonymous poster hash: 37395...dab Hadde du vært oppegående nok i hodet til å klare å søke på nettet så ser du at den har reddet mange liv!Den har også reddet mange liv på sykehuset der mannen min jobber. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Fint hvis du legger fram dokumentasjon på det. Hvis det har reddet såååå mange liv der, så har de sikkert statistikk på det. Rart ikke alle får det utdelt da, da kunne de jo reddet alle som dør av krybbedød. Anonymous poster hash: 43eed...e46 Hvorfor skal sykehuset bruke penger på det?Hvis foreldrene er glad i barnet så klarer de nok å kjøpe en Babysense for egen lomme. Sykehuset har nok av utgifter fra før av! Anonymous poster hash: 89265...6d5 De vil ikje fordi den ikke har dokumentert virkning :- Brosjyren er det verste jeg har sett av useriøs markedsføring. Slik den er skrevet, forleder den nybakte foreldre til å tro at alarmen kan forhindre krybbedød. Det er helt feil, sier avdelingsoverlege Jens Grøgaard ved barneavdelingen på Ullevål sykehus til Aftenposten. Hovedbudskapet fra firmaet som selger Baby Sense er at apparatet overvåker barnets åndedrett på en sikker og trygg måte ved at en kraftig alarm blir utløst når pustefrekvensen blir for lav eller stanser helt. Med alarmen godt plassert ved familiens yngste, kan mor og far sove trygt, heter det i markedsføringen. Landsforeningen til støtte ved krybbedød reagerer skarpt og advarer nybakte foreldre mot å la seg lure til å kjøpe alarmen. Anonymous poster hash: 43eed...e46
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #44 Skrevet 24. januar 2015 Omgi dere to, jeg vet ikke hvordan man kan korte ned innlegget over tlf men jeeeezez da Anonymous poster hash: 860e2...62b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #45 Skrevet 24. januar 2015 Omgi dere to, jeg vet ikke hvordan man kan korte ned innlegget over tlf men jeeeezez da Anonymous poster hash: 860e2...62b - Brosjyren er det verste jeg har sett av useriøs markedsføring. Slik den er skrevet, forleder den nybakte foreldre til å tro at alarmen kan forhindre krybbedød. Det er helt feil, sier avdelingsoverlege Jens Grøgaard ved barneavdelingen på Ullevål sykehus til Aftenposten. Hovedbudskapet fra firmaet som selger Baby Sense er at apparatet overvåker barnets åndedrett på en sikker og trygg måte ved at en kraftig alarm blir utløst når pustefrekvensen blir for lav eller stanser helt. Med alarmen godt plassert ved familiens yngste, kan mor og far sove trygt, heter det i markedsføringen. Landsforeningen til støtte ved krybbedød reagerer skarpt og advarer nybakte foreldre mot å la seg lure til å kjøpe alarmen. Sånn?? Anonymous poster hash: 43eed...e46
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #46 Skrevet 24. januar 2015 Jeg kjøpte Babysense,sånn at det går en alarm om barnet skulle slutte å puste. Den har forhindret mange krybbedød. Anonymous poster hash: 89265...6d5 Tull! Den har ikke forhindret noe som helst. Men den kan kanskje fungere som en trygghet for noen foreldre. Skjønner at du synes at det er skremmende å lese om slikt HI! Men det er dessverre noe som skjer. Om du f eks ser på tråden ang krybbedød og røyking så er det mange som har svart. Jeg er en av de. Men det er noe som skjedde for 25 år siden. Skjønner det ser skremmende ut når man leser alle svarene, men det er heldigvis ikke noe som skjer ofte! Jeg forstår frykten din. Har selv slitt enormt med det. Men det hjalp å snakke om det og få fakta på bordet. Anonymous poster hash: 37395...dab Ehh jo det har den!Alarmen har gått når barnet sluttet å puste å de fikk reddet barnet, Da HAR alarmen reddet liv! Anonymous poster hash: 89265...6d5 Det er ikke sant. Babysense har ikke forhindret noe dødsfall. Anonymous poster hash: a623e...ff0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #47 Skrevet 24. januar 2015 Jeg synes det er SKIKKELIG dårlig gjort å starte slike tråder på et mammaforum! Hvorfor det? En er jo mamma selv om barnet ikke lever. Det er viktig å snakke om slike ting på et mammaforum, da dette er noe som rammer noen. Krybbedød skal ikke ties i hel. Det er sundt å vite om at det kan skje. Selv om det ikke rammer deg, kan det ramme naboen, og da må det da være lov til at det blir snakket om her inne også. Det er lov til å snakke om gråting og slitne mødre. Da må det være lov til å snakke om gråting og om hvordan det er å miste barnet sitt også. Snakk om skyggelapper. Anonymous poster hash: 8a9da...ab1
Selma_/mSpire Skrevet 24. januar 2015 #48 Skrevet 24. januar 2015 Jeg synes det er SKIKKELIG dårlig gjort å starte slike tråder på et mammaforum! Hvorfor det? En er jo mamma selv om barnet ikke lever. Det er viktig å snakke om slike ting på et mammaforum, da dette er noe som rammer noen. Krybbedød skal ikke ties i hel. Det er sundt å vite om at det kan skje. Selv om det ikke rammer deg, kan det ramme naboen, og da må det da være lov til at det blir snakket om her inne også. Det er lov til å snakke om gråting og slitne mødre. Da må det være lov til å snakke om gråting og om hvordan det er å miste barnet sitt også. Snakk om skyggelapper. Anonymous poster hash: 8a9da...ab1 Er det SKIKKELIG dårlig av mødre og opprette tråder om at de mistet barnet sitt i sykdommen og da eller?
Selma_/mSpire Skrevet 24. januar 2015 #49 Skrevet 24. januar 2015 Jeg synes det er SKIKKELIG dårlig gjort å starte slike tråder på et mammaforum! Hvorfor det? En er jo mamma selv om barnet ikke lever. Det er viktig å snakke om slike ting på et mammaforum, da dette er noe som rammer noen. Krybbedød skal ikke ties i hel. Det er sundt å vite om at det kan skje. Selv om det ikke rammer deg, kan det ramme naboen, og da må det da være lov til at det blir snakket om her inne også. Det er lov til å snakke om gråting og slitne mødre. Da må det være lov til å snakke om gråting og om hvordan det er å miste barnet sitt også. Snakk om skyggelapper. Anonymous poster hash: 8a9da...ab1 Er det SKIKKELIG dårlig av mødre og opprette tråder om at de mistet barnet sitt i sykdommen og da eller? Eller mødre som mister barna i svangerskap eller fødsel?? Synes det er skikkelig dårlig gjort av deg MammantilNurket og si noe sånt!! Disse mødrene fortjener å bli møtt med aksept og varme. De trenger ikke å bli fortalt hvor i veien deres sorg er for alle andre lykkelige mødre.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 24. januar 2015 #50 Skrevet 24. januar 2015 Hvem er din mann da? Nå er jeg spent siden jeg også jobber på Haukeland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå