Gå til innhold

Folk som behandler hunder som mennesker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville aldri drømt om å behandle en hund som ett menneske. Bikkjer er så mye koseligere enn mange mennesker, så de behandler jeg heller bedre. Når man ser hvordan mange her svarer så skjønner man jo lett hvorfor noen foretrekker bikkjer foran folk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri drømt om å behandle en hund som ett menneske. Bikkjer er så mye koseligere enn mange mennesker, så de behandler jeg heller bedre. Når man ser hvordan mange her svarer så skjønner man jo lett hvorfor noen foretrekker bikkjer foran folk. :)

Enig med deg.

Gjensynsgleden en hund viser deg når du kommer hjem får du aldri oppleve av mennesker. Gleden ved å ha hund vil ingen kunne forstå hvis de ikke selv har/har hatt hund. Jeg forstår godt at folk som er barnløse behandler hunden som babyen deres. Det er nesten den eneste måten barnløse får oppleve unconditional love på.

Anonymous poster hash: 61db1...2f5

Skrevet

Gjerne barnløse.

Hvordan klarer hjernen å bli så manipulert?

99% av de rundt synes jo det er helt fullstendig uinteressant!

Barnevakt til hunden om de har vært på jobb en dag og skal på IKEA to timers tur på kvelden.

Snakker konstant om hunden, behandler den som et menneske og tror alle andre også ser på hunden som et menneske.

Hunden styrer nærmest hele huset, og er ikke søt engang.

Det er bilder og snapchats av den bikkja i ett kjør!

Huff, føler meg fæl, men vi er så lei av å høre om den bikkja!

Anonymous poster hash: f91d1...414

Jeg har større problemer med dem som behandler andre mennesker som hunder..

Anonymous poster hash: c5560...99c

Skrevet

Hunden min ligger i sofaen, noen ganger i sengen også men mest for å kose, den sitter under bordet mens jeg spiser.

Når den har tisset så tørker jeg tissen med en spray som ikke etterlater gule flekker, når hunden har bæsjet så plukker jeg alltid opp og etter vi kommer inn så sjekker jeg at rumpa hans er ren. Jeg bader han 3-4 ganger i året, men ikke mer pga da blir pelsen dårlig. Og mange ganger har jeg hørt mennesker si at min hund lukter bedre enn noen mennesker.

Så kom faen ikke her å ta alle over samme kam, du over meg.Anonymous poster hash: 37882...d53

hahahahaha. Fikk jeg meg en god latter hvertfall :) Takk for det ! Sprayer tisden hans med en spray hahahahahaha. Bra gjort :)Anonymous poster hash: 1503f...45d

Unnskyld meg men hva var morsomt med det??

Hvorfor jeg tørker tissen hans etter han har tisset, så jeg ikke har tisselukt over hele huset.

Helt utrolig hvor spydige og ekle folk er er her inne, grøss!

Anonymous poster hash: 37882...d53

Skrevet

Hunden min ligger i sofaen, noen ganger i sengen også men mest for å kose, den sitter under bordet mens jeg spiser.

Når den har tisset så tørker jeg tissen med en spray som ikke etterlater gule flekker, når hunden har bæsjet så plukker jeg alltid opp og etter vi kommer inn så sjekker jeg at rumpa hans er ren. Jeg bader han 3-4 ganger i året, men ikke mer pga da blir pelsen dårlig. Og mange ganger har jeg hørt mennesker si at min hund lukter bedre enn noen mennesker.

Så kom faen ikke her å ta alle over samme kam, du over meg.Anonymous poster hash: 37882...d53

hahahahaha. Fikk jeg meg en god latter hvertfall :) Takk for det ! Sprayer tisden hans med en spray hahahahahaha. Bra gjort :)Anonymous poster hash: 1503f...45d

Unnskyld meg men hva var morsomt med det??

Hvorfor jeg tørker tissen hans etter han har tisset, så jeg ikke har tisselukt over hele huset.

Helt utrolig hvor spydige og ekle folk er er her inne, grøss!

Anonymous poster hash: 37882...d53

Sier jo noe om forholdet, liksom...

Anonymous poster hash: 9ecd2...5f1

Skrevet

Enig med deg hi, men jeg tenker litt sånn at de får styre med den hunden som de vil, men når jeg får drøssevis med snapchat av den forpulte bikkja HVER dag av flere folk så blir jeg GAL! Første jeg ser på face og instagram er et nytt bilde av disse dyrene konstant, de ser KLIN like ut som igår!!! Og nei- jeg legger ikke ut tusenvis av bilder av barna mine for de som skulle komme med det argumentet imot... Det må da gå an å spare omverden for det dyret hele tiden selv om de sikkert syns det er stas! Og dette er barnløse folk ja, merkelig å bli så sykelig opptatt av et dyr spør du meg. Og føle et sånt ekstremt eksponeringsbehov i tillegg. Anonymous poster hash: e6698...bff

Droppe snapchat, kanskje? Funker fint for meg.

Skrevet

Du er veldig tydelig her inne hi, hvorfor ikke gi konkret beskjed til denne venninnen din også som tydeligvis irriterer deg grenseløst?

Jeg er enig at hunder ikke er mennesker og skal behandles deretter, MEN jeg får inntrykk av at du ikke er spesielt glad i hunder i det hele tatt. Du minner meg om en av venninnene min som ikke legger skjul på at hun ikke liker hunder. Hun spurte meg dønn seriøst om vi ikke skulle kvitte oss med hunden nå som vi får baby, noe som sjokkerte meg ganske my! Dyr er ikke bruk og kast gjenstand , hunden vår er faktisk babyen vår enn så lenge og du aner ikke hvor mye kjærlighet en hun gir før du har opplevd å ha hun selv! Men hun behandles som en hund og ikke menneske!

Anonymous poster hash: 2ec54...3d7

Skrevet

Du er veldig tydelig her inne hi, hvorfor ikke gi konkret beskjed til denne venninnen din også som tydeligvis irriterer deg grenseløst?

Jeg er enig at hunder ikke er mennesker og skal behandles deretter, MEN jeg får inntrykk av at du ikke er spesielt glad i hunder i det hele tatt. Du minner meg om en av venninnene min som ikke legger skjul på at hun ikke liker hunder. Hun spurte meg dønn seriøst om vi ikke skulle kvitte oss med hunden nå som vi får baby, noe som sjokkerte meg ganske my! Dyr er ikke bruk og kast gjenstand , hunden vår er faktisk babyen vår enn så lenge og du aner ikke hvor mye kjærlighet en hund gir før du har opplevd å ha hund selv! Men hun behandles som en hund og ikke menneske!Anonymous poster hash: 2ec54...3d7

Anonymous poster hash: 2ec54...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...