Gå til innhold

Folk som behandler hunder som mennesker!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg forstår deg kjempe godt HI. Svigermora mi og hunden hennes går meg bare mer og mer på nervene for hver dag som går. Det er blitt verre og verre etter at vi fikk ungene. Jeg trodde hun har så selvinnsikt at hun setter barnebarnet sitt foran den hunden der, men den gang ei. Når det er sagt så respekterer jeg at hun duller og daller med det lille "barnet" sitt innenfor sin 4 vegger, men når oppførsel og null respekt til vårt familie liv da har jeg lov å å reagere. 

Til dem er dyre elsker så kan jeg gi dere disse oppliste eksempler:

1) Når hunden har vært ute både for å drite og tisse, så tørker hun _aldri_, da mener jeg aldri i gangen før den kommer inn og gnir skiten uten over hele golvet. Og hun bader den kun 2-3 ganger i året, og ingen tørking år etter år.

2) Når den er inne, så lar hun hunden få gjøre hva den vil, alt fra å ligge på sofa, senga til ungenes lekeplass o.l

3) Plukker aldri opp driten etter hunden når den står utenfor huset vårt og lufter seg

4) Skal inn og ut i ett

5) Spise under bordet samtidig med oss

6) Det faller masse hundehår fra den, og det ligger dotter etter dotter på golvet, tar hun å støvsuger huset niks.

7) Når hun kaller hunden får "gutten sin" og hun omtaler seg som mor, da vet jeg ikke az...

 

Kan liste opp flere ting til, men da kommer jeg til å bruke hele dagen på det....

Det jeg vil frem til er at mange (ikke alle!! ) hundeeier ikke respekterer oss andre som gjør at konflikten oppstår. Jeg har gang på gang tatt dette opp rolig og høflig måte ovenfor svigermora mi, men hun hisser seg opp og er forbanna hver gang. Og på toppen av det hele, jula i år som de tidligere årene, inviterte vi både hun og svigerfar hit på besøk ( mine foreldrene feirer hvert år i hjembyen siden det har alltid vært en tradisjon hjemme hos oss å ha familie selskap. Det er dessverre altfor langt for oss å reise dit om vinter med to små unger), og da ba min kjære hun å ikke ta med hunden siden vi har en baby i hunden som er i krabbe stadie. Gjett hva hun klarte og presentert: "Hvis dere ikke ønsker å ha barnet mitt der i jula og feirer i lag med meg, så kommer jeg ikke." Så slengte hun på røret. Når det er sagt så har hun fast hundepasser der hun bor, som tar av hunden når hun skal på diverse ære, så det er ikke det som er problemet....

Jeg forstår deg kjempe godt HI. Svigermora mi og hunden hennes går meg bare mer og mer på nervene for hver dag som går. Det er blitt verre og verre etter at vi fikk ungene. Jeg trodde hun har så selvinnsikt at hun setter barnebarnet sitt foran den hunden der, men den gang ei. Når det er sagt så respekterer jeg at hun duller og daller med det lille "barnet" sitt innenfor sin 4 vegger, men når oppførsel og null respekt til vårt familie liv da har jeg lov å å reagere. 

Til dem er dyre elsker så kan jeg gi dere disse oppliste eksempler:

1) Når hunden har vært ute både for å drite og tisse, så tørker hun _aldri_, da mener jeg aldri i gangen før den kommer inn og gnir skiten uten over hele golvet. Og hun bader den kun 2-3 ganger i året, og ingen tørking år etter år.

2) Når den er inne, så lar hun hunden få gjøre hva den vil, alt fra å ligge på sofa, senga til ungenes lekeplass o.l

3) Plukker aldri opp driten etter hunden når den står utenfor huset vårt og lufter seg

4) Skal inn og ut i ett

5) Spise under bordet samtidig med oss

6) Det faller masse hundehår fra den, og det ligger dotter etter dotter på golvet, tar hun å støvsuger huset niks.

7) Når hun kaller hunden får "gutten sin" og hun omtaler seg som mor, da vet jeg ikke az...

 

Kan liste opp flere ting til, men da kommer jeg til å bruke hele dagen på det....

Det jeg vil frem til er at mange (ikke alle!! ) hundeeier ikke respekterer oss andre som gjør at konflikten oppstår. Jeg har gang på gang tatt dette opp rolig og høflig måte ovenfor svigermora mi, men hun hisser seg opp og er forbanna hver gang. Og på toppen av det hele, jula i år som de tidligere årene, inviterte vi både hun og svigerfar hit på besøk ( mine foreldrene feirer hvert år i hjembyen siden det har alltid vært en tradisjon hjemme hos oss å ha familie selskap. Det er dessverre altfor langt for oss å reise dit om vinter med to små unger), og da ba min kjære hun å ikke ta med hunden siden vi har en baby i hunden som er i krabbe stadie. Gjett hva hun klarte og presentert: "Hvis dere ikke ønsker å ha barnet mitt der i jula og feirer i lag med meg, så kommer jeg ikke." Så slengte hun på røret. Når det er sagt så har hun fast hundepasser der hun bor, som tar av hunden når hun skal på diverse ære, så det er ikke det som er problemet....

 

Poenget mitt er at det er hundegale mennesker jeg reagerer, ikke dem som har selvinnsikt. Har flere venninner som har hunder jeg, og dem er utrolig flinke å håndtere kjæledyret sitt. Ja, dyr er et kjæedyr og ikke et menneske....

 

 

Anonymous poster hash: 2e0d4...1f1

 

Rettelse:)

 

Jeg forstår deg kjempe godt HI. Svigermora mi og hunden hennes går meg bare mer og mer på nervene for hver dag som går. Det er blitt verre og verre etter at vi fikk ungene. Jeg trodde hun har så selvinnsikt at hun setter barnebarnet sitt foran den hunden der, men den gang ei. Når det er sagt så respekterer jeg at hun duller og daller med det lille "barnet" sitt innenfor sin 4 vegger, men når oppførsel og null respekt til vårt familie liv da har jeg lov å å reagere. 

Til dem er dyre elsker så kan jeg gi dere disse oppliste eksempler:

1) Når hunden har vært ute både for å drite og tisse, så tørker hun _aldri_, da mener jeg aldri i gangen før den kommer inn og gnir skiten uten over hele golvet. Og hun bader den kun 2-3 ganger i året, og ingen tørking år etter år.

 

2) Når den er inne, så lar hun hunden få gjøre hva den vil, alt fra å ligge på sofa, senga til ungenes lekeplass o.l

 

3) Plukker aldri opp driten etter hunden når den står utenfor huset vårt og lufter seg

 

4) Skal inn og ut i ett

 

5) Spise under bordet samtidig med oss

 

6) Det faller masse hundehår fra den, og det ligger dotter etter dotter på golvet, tar hun å støvsuger huset niks.

7) Når hun kaller hunden får "gutten sin" og hun omtaler seg som mor, da vet jeg ikke az...

 

Kan liste opp flere ting til, men da kommer jeg til å bruke hele dagen på det....

Det jeg vil frem til er at mange (ikke alle!! ) hundeeier ikke respekterer oss andre som gjør at konflikten oppstår. Jeg har gang på gang tatt dette opp rolig og høflig måte ovenfor svigermora mi, men hun hisser seg opp og er forbanna hver gang. Og på toppen av det hele, jula i år som de tidligere årene, inviterte vi både hun og svigerfar hit på besøk ( mine foreldrene feirer hvert år i hjembyen siden det har alltid vært en tradisjon hjemme hos oss å ha familie selskap. Det er dessverre altfor langt for oss å reise dit om vinter med to små unger), og da ba min kjære hun å ikke ta med hunden siden vi har en baby i hunden som er i krabbe stadie. Gjett hva hun klarte og presentert: "Hvis dere ikke ønsker å ha barnet mitt der i jula og feirer i lag med meg, så kommer jeg ikke." Så slengte hun på røret. Når det er sagt så har hun fast hundepasser der hun bor, som tar av hunden når hun skal på diverse ære, så det er ikke det som er problemet....

 

Poenget mitt er at det er hundegale mennesker jeg reagerer, ikke dem som har selvinnsikt. Har flere venninner som har hunder jeg, og dem er utrolig flinke å håndtere kjæledyret sitt. Ja, dyr er et kjæedyr og ikke et menneske....

 

Anonymous poster hash: 2e0d4...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunden min ligger i sofaen, noen ganger i sengen også men mest for å kose, den sitter under bordet mens jeg spiser.

Når den har tisset så tørker jeg tissen med en spray som ikke etterlater gule flekker, når hunden har bæsjet så plukker jeg alltid opp og etter vi kommer inn så sjekker jeg at rumpa hans er ren. Jeg bader han 3-4 ganger i året, men ikke mer pga da blir pelsen dårlig. Og mange ganger har jeg hørt mennesker si at min hund lukter bedre enn noen mennesker.

 

Så kom faen ikke her å ta alle over samme kam, du over meg.

 

Anonymous poster hash: 37882...d53

Skrevet

Hunden min ligger i sofaen, noen ganger i sengen også men mest for å kose, den sitter under bordet mens jeg spiser.

Når den har tisset så tørker jeg tissen med en spray som ikke etterlater gule flekker, når hunden har bæsjet så plukker jeg alltid opp og etter vi kommer inn så sjekker jeg at rumpa hans er ren. Jeg bader han 3-4 ganger i året, men ikke mer pga da blir pelsen dårlig. Og mange ganger har jeg hørt mennesker si at min hund lukter bedre enn noen mennesker.

 

Så kom faen ikke her å ta alle over samme kam, du over meg.

 

Anonymous poster hash: 37882...d53

Okei?

 

 

Anonymous poster hash: 2154f...1f7

Skrevet

Gjerne barnløse.

Hvordan klarer hjernen å bli så manipulert?

99% av de rundt synes jo det er helt fullstendig uinteressant!

 

Barnevakt til hunden om de har vært på jobb en dag og skal på IKEA to timers tur på kvelden.

Snakker konstant om hunden, behandler den som et menneske og tror alle andre også ser på hunden som et menneske.

Hunden styrer nærmest hele huset, og er ikke søt engang.

Det er bilder og snapchats av den bikkja i ett kjør!

 

Huff, føler meg fæl, men vi er så lei av å høre om den bikkja!

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

 

Nå er det få ting som er kjedeligere enn andres unger. Eller, de er i BESTE fall kjedelige. Og svært sjelden spesielt søte heller, tvert i mot. Bikkjene deres er faktisk mer stas i de fleste tilfeller.

Skrevet

 

 

Gjerne barnløse.

Hvordan klarer hjernen å bli så manipulert?

99% av de rundt synes jo det er helt fullstendig uinteressant!

 

Barnevakt til hunden om de har vært på jobb en dag og skal på IKEA to timers tur på kvelden.

Snakker konstant om hunden, behandler den som et menneske og tror alle andre også ser på hunden som et menneske.

Hunden styrer nærmest hele huset, og er ikke søt engang.

Det er bilder og snapchats av den bikkja i ett kjør!

 

Huff, føler meg fæl, men vi er så lei av å høre om den bikkja!

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

Nå er det få ting som er kjedeligere enn andres unger. Eller, de er i BESTE fall kjedelige. Og svært sjelden spesielt søte heller, tvert i mot. Bikkjene deres er faktisk mer stas i de fleste tilfeller.

Uenig! Unger er herlige 😊

 

Anonymous poster hash: 2154f...1f7

Skrevet

Enig med deg HI!

 

Anonymous poster hash: d9502...820

Skrevet

Btw andres bikkjer er kjedeligere enn andres unger ( og jeg er ikke stor fan av andres unger og hva de klarer/ gjør)

 

Anonymous poster hash: d9502...820

Skrevet

 

 

Gjerne barnløse.

Hvordan klarer hjernen å bli så manipulert?

99% av de rundt synes jo det er helt fullstendig uinteressant!

 

Barnevakt til hunden om de har vært på jobb en dag og skal på IKEA to timers tur på kvelden.

Snakker konstant om hunden, behandler den som et menneske og tror alle andre også ser på hunden som et menneske.

Hunden styrer nærmest hele huset, og er ikke søt engang.

Det er bilder og snapchats av den bikkja i ett kjør!

 

Huff, føler meg fæl, men vi er så lei av å høre om den bikkja!

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

Nå er det få ting som er kjedeligere enn andres unger. Eller, de er i BESTE fall kjedelige. Og svært sjelden spesielt søte heller, tvert i mot. Bikkjene deres er faktisk mer stas i de fleste tilfeller.

Nå snakker vi andre om andre temaer. Vi er ikke en hodeløs gjeng uten substans. Unger kan være søte og de kan være monstre. Hunder er, ja, helt uinteressant no matter what! Selvfølgelig snakk om dyret, men I K K E nonfucking stop!

 

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

Skrevet

 

 

 

Gjerne barnløse.

Hvordan klarer hjernen å bli så manipulert?

99% av de rundt synes jo det er helt fullstendig uinteressant!

 

Barnevakt til hunden om de har vært på jobb en dag og skal på IKEA to timers tur på kvelden.

Snakker konstant om hunden, behandler den som et menneske og tror alle andre også ser på hunden som et menneske.

Hunden styrer nærmest hele huset, og er ikke søt engang.

Det er bilder og snapchats av den bikkja i ett kjør!

 

Huff, føler meg fæl, men vi er så lei av å høre om den bikkja!

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

Nå er det få ting som er kjedeligere enn andres unger. Eller, de er i BESTE fall kjedelige. Og svært sjelden spesielt søte heller, tvert i mot. Bikkjene deres er faktisk mer stas i de fleste tilfeller.
Nå snakker vi andre om andre temaer. Vi er ikke en hodeløs gjeng uten substans. Unger kan være søte og de kan være monstre. Hunder er, ja, helt uinteressant no matter what! Selvfølgelig snakk om dyret, men I K K E nonfucking stop!

 

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

Det er din mening, forøvrig er muligheten stor for at du tar feil ettersom så mange er uenige med deg. Eller kanskje det er slik at du alltid har rett uansett hvor få som er enig med deg.

 

Anonymous poster hash: e8b87...813

Skrevet

Hehehe... Tror jeg skjønner noe av det HI mener. Her i huset har vi både unger og bikkje. Unger er unger, og bikkja er et dyr. Dyret må nok pent være hjemme og sove, gitt, både mens vi er på jobb og om vi er borte et par timer på kvelden.

 

Bikkja er et dyr og behandles deretter, selvfølgelig er vi utrolig glad i henne, men å tillegge henne spesielt mange menneskelige egenskaper blir bare latterlig.

 

Anonymous poster hash: 3b9d3...9d9

Skrevet

Hehehe... Tror jeg skjønner noe av det HI mener. Her i huset har vi både unger og bikkje. Unger er unger, og bikkja er et dyr. Dyret må nok pent være hjemme og sove, gitt, både mens vi er på jobb og om vi er borte et par timer på kvelden.

 

Bikkja er et dyr og behandles deretter, selvfølgelig er vi utrolig glad i henne, men å tillegge henne spesielt mange menneskelige egenskaper blir bare latterlig.

 

Anonymous poster hash: 3b9d3...9d9

Skrevet

Stakkars hund som må være alene 9-10 timer på dag og i tillegg må være alene og sove hele natten.

 

Anonymous poster hash: dcb1e...520

Skrevet

Men altså, igjen, gjør det noe?

Om noen bruker all sin tid på strikking eller baking, om de snakker om det hver dag, er for meg revnende likegyldig. Men jeg løper ikke rundt og irriterer meg over det for det. Jeg ber dem ikke slutte å strikke eller bake, bare fordi JEG mener at det er bortkastet tid. La nå folk få være glad i dyra sine.

Skrevet

Stakkars hund som må være alene 9-10 timer på dag og i tillegg må være alene og sove hele natten.

 

Anonymous poster hash: dcb1e...520

Var den til meg?

 

Anonymous poster hash: 3b9d3...9d9

Skrevet

Å de er sikkert drittlei av dine unger.

 

Anonymous poster hash: 4de0f...c4b

Skrevet

Hunden min ligger i sofaen, noen ganger i sengen også men mest for å kose, den sitter under bordet mens jeg spiser.

Når den har tisset så tørker jeg tissen med en spray som ikke etterlater gule flekker, når hunden har bæsjet så plukker jeg alltid opp og etter vi kommer inn så sjekker jeg at rumpa hans er ren. Jeg bader han 3-4 ganger i året, men ikke mer pga da blir pelsen dårlig. Og mange ganger har jeg hørt mennesker si at min hund lukter bedre enn noen mennesker.

 

Så kom faen ikke her å ta alle over samme kam, du over meg.

 

Anonymous poster hash: 37882...d53

hahahahaha. Fikk jeg meg en god latter hvertfall :) Takk for det ! Sprayer tisden hans med en spray hahahahahaha. Bra gjort :)

 

Anonymous poster hash: 1503f...45d

Skrevet

Jeg har fått to stk venneforespørsler fra hunder. Slå den.


 


Og ja, jeg avslo .


Forstår godt hvilke mennesker du vil frem til uten at du gjør deg helt forstått. Og jeg synes det er like flaut som deg.


Skrevet

eeee... ? Hva skjedde med innlegget over? anyways.....

Skrevet

Ikke sikkert de synes dine unger er så søte heller. ..

 

Knis, ja, det er jo virkelig sammenlignbart, mener jeg...

 

Anonymous poster hash: 9ecd2...5f1

Skrevet

 

Gjerne barnløse.

Hvordan klarer hjernen å bli så manipulert?

99% av de rundt synes jo det er helt fullstendig uinteressant!

 

Barnevakt til hunden om de har vært på jobb en dag og skal på IKEA to timers tur på kvelden.

Snakker konstant om hunden, behandler den som et menneske og tror alle andre også ser på hunden som et menneske.

Hunden styrer nærmest hele huset, og er ikke søt engang.

Det er bilder og snapchats av den bikkja i ett kjør!

 

Huff, føler meg fæl, men vi er så lei av å høre om den bikkja!

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

 

Nå er det få ting som er kjedeligere enn andres unger. Eller, de er i BESTE fall kjedelige. Og svært sjelden spesielt søte heller, tvert i mot. Bikkjene deres er faktisk mer stas i de fleste tilfeller.

 

 

Deg om det.

Jeg liker ikke hunder og syns det er helt uinteressant å høre om dem. "Heldigvis" er jeg allergisk mot hunder, så jeg slipper unna i de fleste tilfeller. Gærne hundefolk er det verste jeg vet.

 

Anonymous poster hash: 9ecd2...5f1

Skrevet

Tja... Jeg er veldig "live and let live", og selv om det ikke ville falt meg inn å behandle hunden eller katten som et annet menneske, er det ikke verre at min kusine bare snakker om pus enn at andre venninner ikke har noe annet samtaleemnet enn eget avkom. Personlig synes jeg at barn er kjedelige og kan styre min begeistring for andres barn.

 

Men denne uken så jeg en eldre dame med som hadde hunden sin i en barnevogn og da må jeg innrømme at jeg lo godt inni meg. Bor i Zürich og ser jevnlig nokså eksentriske mennesker, men det var første gang, altså. ;)

 

Anonymous poster hash: 5e94b...7f9

Skrevet

Her har vi to barn og 14 grønnlandshunder. Hundene er også i familien vår. Vi bruker mye tid på de sammen og hver for seg. Vi har alltid fra 2-6 hunder inne. Vi tar masse bilder av de og prater masse om de, akuratt som vi gjør av barna. Tenke seg til vi prater med hundene også.

Hundene våre er mye mer verdt enn slike møkkamennesker som deg hi!!!!! Hvis det hadde vært en ulykke, brann etc etc så hadde jeg reddet hundene før slike mennesker som deg! Blir kvalm av slike "mennesker" udyr er dere....

 

Anonymous poster hash: 01716...b15

Skrevet

Her har vi to barn og 14 grønnlandshunder. Hundene er også i familien vår. Vi bruker mye tid på de sammen og hver for seg. Vi har alltid fra 2-6 hunder inne. Vi tar masse bilder av de og prater masse om de, akuratt som vi gjør av barna. Tenke seg til vi prater med hundene også.

Hundene våre er mye mer verdt enn slike møkkamennesker som deg hi!!!!! Hvis det hadde vært en ulykke, brann etc etc så hadde jeg reddet hundene før slike mennesker som deg! Blir kvalm av slike "mennesker" udyr er dere....

 

Anonymous poster hash: 01716...b15

 

Wow... og de som blir lei av hundreogørten bilder og konstant prat om andres barn, de er vel udyr de også da eller?

 

Anonymous poster hash: 56156...627

Skrevet

Her har vi to barn og 14 grønnlandshunder. Hundene er også i familien vår. Vi bruker mye tid på de sammen og hver for seg. Vi har alltid fra 2-6 hunder inne. Vi tar masse bilder av de og prater masse om de, akuratt som vi gjør av barna. Tenke seg til vi prater med hundene også.

Hundene våre er mye mer verdt enn slike møkkamennesker som deg hi!!!!! Hvis det hadde vært en ulykke, brann etc etc så hadde jeg reddet hundene før slike mennesker som deg! Blir kvalm av slike "mennesker" udyr er dere....

 

Anonymous poster hash: 01716...b15

dette er noe av det drøyeste jeg har lest. Skam deg!

 

Anonymous poster hash: 51bfb...e45

Skrevet

 

 

Gjerne barnløse.

Hvordan klarer hjernen å bli så manipulert?

99% av de rundt synes jo det er helt fullstendig uinteressant!

 

Barnevakt til hunden om de har vært på jobb en dag og skal på IKEA to timers tur på kvelden.

Snakker konstant om hunden, behandler den som et menneske og tror alle andre også ser på hunden som et menneske.

Hunden styrer nærmest hele huset, og er ikke søt engang.

Det er bilder og snapchats av den bikkja i ett kjør!

 

Huff, føler meg fæl, men vi er så lei av å høre om den bikkja!

 

Anonymous poster hash: f91d1...414

 

Nå er det få ting som er kjedeligere enn andres unger. Eller, de er i BESTE fall kjedelige. Og svært sjelden spesielt søte heller, tvert i mot. Bikkjene deres er faktisk mer stas i de fleste tilfeller.

 

 

Deg om det.

Jeg liker ikke hunder og syns det er helt uinteressant å høre om dem. "Heldigvis" er jeg allergisk mot hunder, så jeg slipper unna i de fleste tilfeller. Gærne hundefolk er det verste jeg vet.

 

Anonymous poster hash: 9ecd2...5f1

 

Og jeg liker ikke unger og synes det er helt uinteressant å høre om dem. Dessverre er jeg ikke allergisk så jeg slipper sjelden unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...