petitt Skrevet 21. januar 2015 #51 Skrevet 21. januar 2015 Hahaha, jeg lo av den siste der, fra PT Åge, når nå det er sagt. Hvorfor er hun white trash pga. vognen?? Nå ble jeg redd her, er vogn virkelig så viktig at man kan få masse stempel på seg av barnevognmafiaen?? Dette betyr jo at jeg virkelig må undersøke nøye før jeg investerer i vogn skjønner jeg!! Er det en prisklasse som det er ok å holde seg innenfor slik at man ikke blir dømt? Hvilket merke må jeg ha og hvilket merke sender meg rett i barnevognsmafiaens unåde??? Hva mer bør jeg huske på som nybakt mamma sånn i begynnelsen på august, jeg har jo forstått at jeg må slanke meg men ikke for mye ...og så må jeg instagramme alle måltider, men ikke bare sunne. Jeg må heller ikke virke for lykkelig, så jeg må legge ut noen klagemeldinger, men ikke for mange, da blir jeg dramaqueen og white trash ...men vognen ja ...den er viktig, så - ingen Xplory på meg, selv om jeg likte den?!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #52 Skrevet 21. januar 2015 På Instagram har frua nå servert middagssuppe i barneskåla til dattera for å få det til å se ut som hennes porsjon er innenfor normalen...herlig. Anonymous poster hash: 739f7...e51
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #53 Skrevet 21. januar 2015 Det er jeg som er PT-ÅGE (og småbarnspappa). Vognen er vakker, og ikke minst ergonomisk bra for både barn og mor. Anonymous poster hash: fb060...681
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #54 Skrevet 22. januar 2015 På Instagram har frua nå servert middagssuppe i barneskåla til dattera for å få det til å se ut som hennes porsjon er innenfor normalen...herlig. Anonymous poster hash: 739f7...e51 Jøss. Spesielt. Anonymous poster hash: 2eba2...ae4
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #55 Skrevet 22. januar 2015 Må bare smile nedlatende av dere fattige fleskeberg som aldri ville hatt råd til en slik vogn selv Anonymous poster hash: c753d...c30
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #56 Skrevet 22. januar 2015 På Instagram har frua nå servert middagssuppe i barneskåla til dattera for å få det til å se ut som hennes porsjon er innenfor normalen...herlig. Anonymous poster hash: 739f7...e51 Hvordan vet du at det er grunnen? Anonymous poster hash: 1470c...af4
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #57 Skrevet 22. januar 2015 Den er ikke sponset! Hun skriver det alltid over innleggene sine når hun skriver om sponsede ting, og hun får virkelig ikke alt hun har i "dukkehuset sitt".Hun har bl.a nesten alle møblene sine fra samme sted, men ingen av dem er sponset, hun har betalt for alle sammen. Det gikk også møbelbutikken ut og bekreftet når det stormet som verst rundt henne, de hadde gitt henne noen rabatter når han handlet dyre ting eller veldig mye, men de har ikke sponset henne i det hele tatt... Anonymous poster hash: c41cc...b26 Yeah, rigth. Særlig. som om ho har betalt full pris.....hun betaler ikke full pris for noe ho...... Anonymous poster hash: 97d4c...92f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2015 #58 Skrevet 22. januar 2015 Den er ikke sponset! Hun skriver det alltid over innleggene sine når hun skriver om sponsede ting, og hun får virkelig ikke alt hun har i "dukkehuset sitt". Hun har bl.a nesten alle møblene sine fra samme sted, men ingen av dem er sponset, hun har betalt for alle sammen. Det gikk også møbelbutikken ut og bekreftet når det stormet som verst rundt henne, de hadde gitt henne noen rabatter når han handlet dyre ting eller veldig mye, men de har ikke sponset henne i det hele tatt... Anonymous poster hash: c41cc...b26 Sorry, biter ikke på noe den dama eller sponsorene kommer med. Og møblene... sjefen gikk ut og sa selv at ingen hadde noe med hva slags rabatter hun ga... javel ja, haha.. Slutt LK, du bare roter det enda mer til med den kommenteringa di. Anonymous poster hash: 57493...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå