Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #26 Skrevet 21. januar 2015 Hva synes vi om fotballfrues nye barnevogn? Med pelskanter. Jeg synes den er lite passende for ei på over ett år. Hvorfor ikke kjøpe ei vanlig trille til en så stor unge? I tillegg ser den vaklete ut og de pelskantene var dødsharry. Vet det er Stokke og at den er fancy, men det hjelper ikke. Anonymous poster hash: 2eba2...ae4 Du, - hun heter ikke forballfrue lengre. Nå er det Retisjeringsfrue. Ferdig snakka! Anonymous poster hash: 57493...943
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #27 Skrevet 21. januar 2015 Hva synes vi om fotballfrues nye barnevogn? Med pelskanter. Jeg synes den er lite passende for ei på over ett år. Hvorfor ikke kjøpe ei vanlig trille til en så stor unge? I tillegg ser den vaklete ut og de pelskantene var dødsharry. Vet det er Stokke og at den er fancy, men det hjelper ikke. Anonymous poster hash: 2eba2...ae4 Du, - hun heter ikke forballfrue lengre. Nå er det Retisjeringsfrue. Ferdig snakka! Anonymous poster hash: 57493...943 Ok, retusjering! 😂😂😂 Anonymous poster hash: 57493...943
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #28 Skrevet 21. januar 2015 Ok vogn, ingen klikk herfra! Anonymous poster hash: fb060...681
Jezebel Skrevet 21. januar 2015 #29 Skrevet 21. januar 2015 Jeg hadde ikke gått inn på bloggen hennes om hun så trillet ungen rundt i ei KIWI-handlevogn og påsto det var Stokke Explory.
Jezebel Skrevet 21. januar 2015 #30 Skrevet 21. januar 2015 Hva synes vi om fotballfrues nye barnevogn? Med pelskanter. Jeg synes den er lite passende for ei på over ett år. Hvorfor ikke kjøpe ei vanlig trille til en så stor unge? I tillegg ser den vaklete ut og de pelskantene var dødsharry. Vet det er Stokke og at den er fancy, men det hjelper ikke. Anonymous poster hash: 2eba2...ae4 Du, - hun heter ikke forballfrue lengre.Nå er det Retisjeringsfrue. Ferdig snakka! Anonymous poster hash: 57493...943 Ok, retusjering! Anonymous poster hash: 57493...943 Jeg trodde det var Nettrollfrue?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #31 Skrevet 21. januar 2015 Det nye navnet er DN-frue! Hilsen Retusjeringslasse! Anonymous poster hash: fe53e...fb2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #32 Skrevet 21. januar 2015 Jeg regner med at det er fuskepels siden hun vissnok er imot pels? Selv imitasjonspels burde droppes, sier de som virkelig er mot pelsdyrdrift, men det stikker vel ikke spesielt dypt hos Falsknerfrua dette engasjementet. Jeg bryr mer ikke mye om det hun gulper opp lenger siden dek kun er akkurat det- oppgulp fra en tegneseriefigur. Anonymous poster hash: fd767...eba
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #33 Skrevet 21. januar 2015 Uavhengig av pelskant... De vognene er urstygge! Klarte en gang å lire det av meg på ei messe, så snudde jeg meg ig der sto megleren som nettopp solgte leiligheten min med ei gusjegrønn xplory... litt pinlig, men synes bare den er så fæl. Anonymous poster hash: 98123...d2f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #34 Skrevet 21. januar 2015 HAR DERE IKKE NOE BEDRE Å FINNE PÅ?! Herregud, at dere gidder å bruke så mye av tiden deres på å klage på Caroline bare fordi dere er sjalue på henne. Skriver om hvor trist hun er, men i realiteten er det dere som er triste som bruker så mye tid på å slenge dritt om henne heeele tiden... Sjalusi og kjedsomhet er deres fiende, ikke henne!.. Dere er en gjeng med uttørkede kjerringer som har for lite å bruke tiden på. Få dere noen venner utenfor forumet, skaff dere en mann, hobby, og bli litt lykkeligere. For dette er rett og slett nitrist å lese! Anonymous poster hash: 65403...8ec
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #35 Skrevet 21. januar 2015 HAR DERE IKKE NOE BEDRE Å FINNE PÅ?! Herregud, at dere gidder å bruke så mye av tiden deres på å klage på Caroline bare fordi dere er sjalue på henne. Skriver om hvor trist hun er, men i realiteten er det dere som er triste som bruker så mye tid på å slenge dritt om henne heeele tiden... Sjalusi og kjedsomhet er deres fiende, ikke henne!.. Dere er en gjeng med uttørkede kjerringer som har for lite å bruke tiden på. Få dere noen venner utenfor forumet, skaff dere en mann, hobby, og bli litt lykkeligere. For dette er rett og slett nitrist å lese! Anonymous poster hash: 65403...8ec La vær å les da, hvis det er så nitrist. Hilsen ei som ikke er sjalu. Anonymous poster hash: 1470c...af4
Jezebel Skrevet 21. januar 2015 #36 Skrevet 21. januar 2015 HAR DERE IKKE NOE BEDRE Å FINNE PÅ?! Herregud, at dere gidder å bruke så mye av tiden deres på å klage på Caroline bare fordi dere er sjalue på henne. Skriver om hvor trist hun er, men i realiteten er det dere som er triste som bruker så mye tid på å slenge dritt om henne heeele tiden... Sjalusi og kjedsomhet er deres fiende, ikke henne!.. Dere er en gjeng med uttørkede kjerringer som har for lite å bruke tiden på. Få dere noen venner utenfor forumet, skaff dere en mann, hobby, og bli litt lykkeligere. For dette er rett og slett nitrist å lese! Anonymous poster hash: 65403...8ec Jepp, tror nok mange er misunnelig på Fotballfrue i disse dager. Hadde vært sååååå kjekt å vite at man har dritt seg ut foran hele Norges (oppegående) befolkning.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #37 Skrevet 21. januar 2015 De er som er oppegående gidder ikke å bruke tiden sin på å slenge dritt om henne. De bruker vel heller til på noe litt mer produktivt. Håper dere ikke behandler alle på denne måten. Anonymous poster hash: 65403...8ec
Jezebel Skrevet 21. januar 2015 #38 Skrevet 21. januar 2015 De er som er oppegående gidder ikke å bruke tiden sin på å slenge dritt om henne. De bruker vel heller til på noe litt mer produktivt. Håper dere ikke behandler alle på denne måten. Anonymous poster hash: 65403...8ec Mener du at alle som påpeker kritiske forhold slenger dritt? Eller er det kun de som kritiserer Fotballfrue som "fortjener" å bli stemplet som drittslengere?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #39 Skrevet 21. januar 2015 At hun har kjøpt ny barnevogn er vel ikke akuratt et kritikkverdige forhold. Så ja da er det vel dritt slenging. Anonymous poster hash: 65403...8ec
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #40 Skrevet 21. januar 2015 Takk for at du minnet meg på å klikke meg inn på blogger hennes, hadde glemt det idag :-) Anonymous poster hash: a75f9...826
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #41 Skrevet 21. januar 2015 Synes sånne vogner er ubeskrivelige stygge .Men så liker jeg type simo og emmajunga vogner. Anonymous poster hash: cfa31...4d1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #42 Skrevet 21. januar 2015 Den er vognen er sinnsykt stygg, og veldig upraktisk. Det er langt ifra klasse å kjøpe den hvis hun tror det... men vi snakker jo om en som har hvit skinnvogn også.. Totally whitetrash Anonymous poster hash: ff87f...1fd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #43 Skrevet 21. januar 2015 Minner om denne:Minner om denne:http://vixen.no/category/vba-2013-finals/folkets-favoritt/ Anonymous poster hash: 8ef25...3ee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #44 Skrevet 21. januar 2015 Hun har neppe betalt noe for den.. Anonymous poster hash: 8ef25...3ee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #45 Skrevet 21. januar 2015 Håper forresten at jeg ikke lokket frem det største nettrollet av alle; LK med innlegget mitt ☝☝☝ Anonymous poster hash: ff87f...1fd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #46 Skrevet 21. januar 2015 Tror dere mannfolk hadde sittet på et nettoformue og diskutert vogn valg til andre småbarnsforeldre? Er det ikke temmelig smålig og teit? Her får en annen dibber kjeft i dag for å blande seg borti at noen ikke har rydda bort juletreet, mens dere her sitter og diskuterer vogn valget til en annen mamma? Har dere så lite å viktig ting i livet deres? Anonymous poster hash: e740c...82e
Jezebel Skrevet 21. januar 2015 #47 Skrevet 21. januar 2015 At hun har kjøpt ny barnevogn er vel ikke akuratt et kritikkverdige forhold. Så ja da er det vel dritt slenging. Anonymous poster hash: 65403...8ec Da får du spesifisere at det er vognkritikken spesielt du reagerer på istedenfor å stemple alle som har kommentert Caroline-farsen som manneløse, venneløse, hobbyløse, sjalu og uttørkede kjerringer.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #48 Skrevet 21. januar 2015 Håper forresten at jeg ikke lokket frem det største nettrollet av alle; LK med innlegget mitt ☝☝☝ Anonymous poster hash: ff87f...1fd Du gjorde nok det Han følger med på alle forum og har maaange nick Anonymous poster hash: 57493...943
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #49 Skrevet 21. januar 2015 Minner om denne:Minner om denne:http://vixen.no/category/vba-2013-finals/folkets-favoritt/ Anonymous poster hash: 8ef25...3ee Ja, komikerfrue fikk min stemme. Anonymous poster hash: fe373...f68
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #50 Skrevet 21. januar 2015 Vogna var ikke fin. Hilsen PT Åge! Anonymous poster hash: 40877...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå