Gå til innhold

Fotballfrues nye barnevogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes vi om fotballfrues nye barnevogn? Med pelskanter.

Jeg synes den er lite passende for ei på over ett år. Hvorfor ikke kjøpe ei vanlig trille til en så stor unge? I tillegg ser den vaklete ut og de pelskantene var dødsharry.

 

Vet det er Stokke og at den er fancy, men det hjelper ikke.

 

Anonymous poster hash: 2eba2...ae4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får ikke klikk av meg 



Anonymous poster hash: 28ff0...124
Skrevet

Seriøst; nå MÅ folk slutte å klikke på den bloggen slik at den får dø ut....

 

Jada, jada, fritt land, etc....

 

Anonymous poster hash: a0473...7ca

Skrevet

Vogna er sikkert grei den, men ville jo aldri kjøpt den til en unge på over 1 år. 

 

Veldig femi vogn synes jeg, ser ikke for meg et mannfolk kjøre rundt på den lille snertne vogna med pelskant og muffe ;)



Anonymous poster hash: c41cc...b26
Skrevet

Seriøst; nå MÅ folk slutte å klikke på den bloggen slik at den får dø ut....

 

Jada, jada, fritt land, etc....

 

Anonymous poster hash: a0473...7ca

Hun ligger på toppen av blogglisten med over 74.000 unike klikk, hun dør nok ikke ut ;)

 

Anonymous poster hash: c41cc...b26

Skrevet

Den er stilt inn så den ser ut som den er for mindre barn, men jenta deres er jo bare ett år enda og her er samme vogn bare regulert opp og fram, den kan en unge trives med å sitte i lenge. Hvorfor skal andre egentlig henge seg opp i hva som ikke passer seg for ditten og datten når det kommer til utstyr folk velger å kjøpe til ungene sine? Hun har jo også såpass god råd at hun kan kjøpe en vogn kun for bruk for et halvår og så bytte den ut igjen ....

http://www.stokke.com/no-no/barnevogner/stokke-xplory/1752.html



Anonymous poster hash: f11eb...40a
Skrevet

 

Den er stilt inn så den ser ut som den er for mindre barn, men jenta deres er jo bare ett år enda og her er samme vogn bare regulert opp og fram, den kan en unge trives med å sitte i lenge. Hvorfor skal andre egentlig henge seg opp i hva som ikke passer seg for ditten og datten når det kommer til utstyr folk velger å kjøpe til ungene sine? Hun har jo også såpass god råd at hun kan kjøpe en vogn kun for bruk for et halvår og så bytte den ut igjen ....

http://www.stokke.com/no-no/barnevogner/stokke-xplory/1752.html

 

Anonymous poster hash: f11eb...40a

 

Tipper den er sponset.

 

 

 

Anonymous poster hash: fe53e...fb2

Skrevet

Stokkevognene er gode. Selv ville jeg aldri gått for explory for jeg bruker min med trailz-understell i skauen. Men vogna passer fint opp til 3 år. Barnet sitter fint og høyt.

 

Anonymous poster hash: fc85b...807

Skrevet

Sponset tenker jeg, på lik linje med alt annet hun har i dukkehuset sitt. 



Anonymous poster hash: fe373...f68
Skrevet

Sponset tenker jeg, på lik linje med alt annet hun har i dukkehuset sitt.  Anonymous poster hash: fe373...f68

er den sikkert, men så heldig hun er da tenker jeg :) og det er no virkelig opp til sponsorene om de fortsatt vil sponse hennes på tross av disse avsløringene i det siste!

 

Anonymous poster hash: afe8d...c2b

Skrevet

 

Sponset tenker jeg, på lik linje med alt annet hun har i dukkehuset sitt.  Anonymous poster hash: fe373...f68

er den sikkert, men så heldig hun er da tenker jeg :) og det er no virkelig opp til sponsorene om de fortsatt vil sponse hennes på tross av disse avsløringene i det siste!

 

Anonymous poster hash: afe8d...c2b

 

 

De fortsetter med sponsingen så lenge bloggen får klikk. Genial reklame, se bare på denne diskusjonen rundt vognen. 

 

Anonymous poster hash: 28ff0...124

Skrevet

Jeg har xplory vogna selv, utrolig god å trille på kjøpesenter og sånt 😊 har dog ingen pelskant på da jeg har en gutt 😉 mannen triller vogna også uten problemer med å føle seg som en mann 😄😆

 

Den funker fint ute også, men ikke på veldig humpete føre. Vi har en Emmaljunga Mondial som vi bruker på trilleturer også har vi Stokke til shopping 😊 Fotballfrue har jo også flere vogner og regner med hun ikke tar med xplory'en på skogstur 😊

 

Anonymous poster hash: 9a0c1...0d5

Skrevet

Og så da om den er sponset, ser det er mange som har mye fint å si om vognen og for min del var det flott å bli tipset om denne vogna da det var noe slikt jeg ville ha til baby i magen når den tid kommer, jeg er ikke så flink til å lete opp sånt selv og kjenner kun til Brio og Sumo liksom ;)



Anonymous poster hash: f11eb...40a
Skrevet

Herregud så mange slemme og ikke minst sjalu kjerringer det er her inne....Get a life

 

Anonymous poster hash: cbe1d...558

Skrevet

De er skikkelig gode å trille inne. Men er ubeskrivelig stygge!

 

Anonymous poster hash: 0e3c6...3f9

Skrevet

Jeg prøver å finne sånn vogn som man bare tar bilsetet ut og setter på. Noen tips, denne lignet jo - men det er jo ikke et bilsete. Vi har vanlig vogn også, men kunne tenkt med noe slikt så jeg slipper å bære babyen i bilsetet på butikken.



Anonymous poster hash: f11eb...40a
Skrevet

Har du emmaljunga el bris kan du kjøpe noe til å feste på understellet, så er det bare å klikke bilstolen på:)

 

Anonymous poster hash: fe53e...fb2

Skrevet

Den er ikke sponset!

 

Hun skriver det alltid over innleggene sine når hun skriver om sponsede ting, og hun får virkelig ikke alt hun har i "dukkehuset sitt".

Hun har bl.a nesten alle møblene sine fra samme sted, men ingen av dem er sponset, hun har betalt for alle sammen. Det gikk også møbelbutikken ut og bekreftet når det stormet som verst rundt henne, de hadde gitt henne noen rabatter når han handlet dyre ting eller veldig mye, men de har ikke sponset henne i det hele tatt...



Anonymous poster hash: c41cc...b26
Skrevet

Har du emmaljunga el bris kan du kjøpe noe til å feste på understellet, så er det bare å klikke bilstolen på :)

 

Anonymous poster hash: fe53e...fb2

Jeg har ikke kjøpt noe enda, har annen vogn enn Emaljunga, men vi har alt av utstyr så jeg tenkte at jeg kan spandere på oss noe slikt :) Da skal jeg sjekke Emmaljunga :) Bris? Mener du Brio da? Eller er det kanskje noe som heter Bris ...jeg har virkelig ikke peiling på å lete opp ting, så godt det finnes tipsere ;)

 

Anonymous poster hash: f11eb...40a

Skrevet

 

Jeg prøver å finne sånn vogn som man bare tar bilsetet ut og setter på. Noen tips, denne lignet jo - men det er jo ikke et bilsete. Vi har vanlig vogn også, men kunne tenkt med noe slikt så jeg slipper å bære babyen i bilsetet på butikken.

 

Anonymous poster hash: f11eb...40a

Kjøp adapter til vogna du allerede har. Spør i en babybutikk om de har adapter til vogna og bilstolen du har (jeg har f.eks Emmaljunga vogn og maxicosi bilstol som kan festes på med adapter) veldig praktisk 😊😉

 

 

Anonymous poster hash: 9a0c1...0d5

Skrevet

 

Seriøst; nå MÅ folk slutte å klikke på den bloggen slik at den får dø ut....Jada, jada, fritt land, etc....Anonymous poster hash: a0473...7ca

Hun ligger på toppen av blogglisten med over 74.000 unike klikk, hun dør nok ikke ut ;)Anonymous poster hash: c41cc...b26
Eh, jo.

 

Anonymous poster hash: f1d99...67e

Skrevet

 

 

Har du emmaljunga el bris kan du kjøpe noe til å feste på understellet, så er det bare å klikke bilstolen på :)

 

Anonymous poster hash: fe53e...fb2

Jeg har ikke kjøpt noe enda, har annen vogn enn Emaljunga, men vi har alt av utstyr så jeg tenkte at jeg kan spandere på oss noe slikt :) Da skal jeg sjekke Emmaljunga :) Bris? Mener du Brio da? Eller er det kanskje noe som heter Bris ...jeg har virkelig ikke peiling på å lete opp ting, så godt det finnes tipsere ;)

 

Anonymous poster hash: f11eb...40a

Mener Brio!:) tlf rettet det til bris:)

 

 

 

Anonymous poster hash: fe53e...fb2

Skrevet

 

Jeg prøver å finne sånn vogn som man bare tar bilsetet ut og setter på. Noen tips, denne lignet jo - men det er jo ikke et bilsete. Vi har vanlig vogn også, men kunne tenkt med noe slikt så jeg slipper å bære babyen i bilsetet på butikken.

 

Anonymous poster hash: f11eb...40a

Britax vigour 3+ superlett og herlig vogn :)

 

Anonymous poster hash: 57493...943

Skrevet

Hva synes vi om fotballfrues nye barnevogn? Med pelskanter.

Jeg synes den er lite passende for ei på over ett år. Hvorfor ikke kjøpe ei vanlig trille til en så stor unge? I tillegg ser den vaklete ut og de pelskantene var dødsharry.

 

Vet det er Stokke og at den er fancy, men det hjelper ikke.

 

Anonymous poster hash: 2eba2...ae4

Nei, ærlig talt.

Jeg er gjerne med på en diskusjon som omhandler etiske spørsmål rundt hennes medievirksomhet; men om vognen er for liten, for harry eller for pelstrukket, det er bare tarvelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...