Gå til innhold

dn.no sletter kommentarer ..ff


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der var min kommentar også slettet. Under fullt navn. Ha meg unnskyld, jeg må sende en mail...til FPU. Foreslår at flere gjør det samme.



Anonymous poster hash: 233a6...185
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Og der var min kommentar også slettet. Under fullt navn. Ha meg unnskyld, jeg må sende en mail...til FPU. Foreslår at flere gjør det samme.

 

Anonymous poster hash: 233a6...185

 

Ville satset på PFU :)

 

Anonymous poster hash: 67472...14b

Skrevet

Send skjermdumper til Dagbladet og PFU!



Anonymous poster hash: 8e58f...652
Skrevet

 

 

Og der var min kommentar også slettet. Under fullt navn. Ha meg unnskyld, jeg må sende en mail...til FPU. Foreslår at flere gjør det samme.

 

Anonymous poster hash: 233a6...185

 

Ville satset på PFU :)

 

Anonymous poster hash: 67472...14b

 

Mulig det vil være mer hensiktsmessig, ja:-)

 

Anonymous poster hash: 233a6...185

Skrevet

Crap, PFU... :P

 

Anonymous poster hash: e11a2...7ad

Skrevet

Det gikk :D

 

Anonymous poster hash: 35964...88a

Skrevet

Nå sensurerer de bort kritiske kommentarer igjen også.. At de får lov til å holde på sånn..

 

Anonymous poster hash: 2f10b...20c

Skrevet

Nå sensurerer de bort kritiske kommentarer igjen også.. At de får lov til å holde på sånn..

 

Anonymous poster hash: 2f10b...20c

 

Det er viktig å ta screenshot! Da kan DU være behjelpelig :)

 

Anonymous poster hash: 35964...88a

Skrevet

Er ikke noe å ta bilde av,de slapp ikke igjennom kommentaren min..

 

Anonymous poster hash: 2f10b...20c

Skrevet

En selv nekter sletting av kommentarer. Hvor stor er denne maskinen Caroline Berg Eriksen, egentlig. Her er det tydeligvis MYE leserne ikke blir fortalt.

 

Daaakar Caroline. Er jo bare snill, hun.

 

 

 

Anonymous poster hash: 91eb6...638

Skrevet

"DN selv.." skulle jeg skrive over.

 

Anonymous poster hash: 91eb6...638

Skrevet

En selv nekter sletting av kommentarer. Hvor stor er denne maskinen Caroline Berg Eriksen, egentlig. Her er det tydeligvis MYE leserne ikke blir fortalt.

 

Daaakar Caroline. Er jo bare snill, hun.

 

 

 

Anonymous poster hash: 91eb6...638

 

A.Heringstad kommentaren er den som først ble slettet.

Hun er reell, og ser ingen grunn til at den skulle vært slettet i det hele tatt? 

Løgn fra dn.no dette. Espen Bjerke pakker det bare inn for at det skal se ok ut.

 

Løgn for å redde egen ræv.

 

Anonymous poster hash: 35964...88a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...