Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #26 Skrevet 19. januar 2015 Min 65-årige mor spurte om jeg kjente til dette i dag, for det gjorde hun! Hun hånlo over Fotballfrue og mannens frekke eskapader, og visste alt om fuskingen, juksingen, lyvingen, truingen, forfalskningene, benektelsene, fordreiningene og manipulasjonene. Jeg tror vi med dette kan anta at de fleste vet sannheten om Caroline Berg Eriksen, Lars-Kristian Eriksen og deres sanne karakter. Anonymous poster hash: 7d507...587
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #27 Skrevet 19. januar 2015 Noen må prøve å få mediene til å rote i journalistens forhold med Peters og Pihl. Den kyniske måten han slettet negativ omtale på bør straffes. Nå har det kommet 281 likes på innlegget, han tør ikke slette det igjen.. Da blir det ihvertfall bråk. Dette er falskt spill. Anonymous poster hash: 285db...da3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #28 Skrevet 19. januar 2015 Noen må prøve å få mediene til å rote i journalistens forhold med Peters og Pihl. Den kyniske måten han slettet negativ omtale på bør straffes. Nå har det kommet 281 likes på innlegget, han tør ikke slette det igjen.. Da blir det ihvertfall bråk. Dette er falskt spill. Anonymous poster hash: 285db...da3 Jeg er redd slike vennetjenester slett ikke er uvanlig blandt journalister, men sjeldent blir det gjort så til de grader åpenbart, ukritisk og lite elegant måte. Dette er ganske grovt, og burde helt klart klages inn. Et stort og grovt overtramp av journalist Jonas Forsang, og en skrape i lakken for dn.no. Det at de tilogmed klemte inn reklame for et hotell som sponser henne viser hvor lite respekt de har for leserne, og hvor lett de trodde leserne ville la seg manipulert. Det provoserer meg voldsomt. Denne gjengen; Caroline Berg Eriksen og ektemannen Lars-Kristian Eriksen, Peter Peters med partner Camilla Pihl, og nå denne opportunisten, Jonas Forsang, har totalt tapt troverdighet blant fagkollegaer, og vil nok måtte forberedelser seg på endel oppoverbakker fremover. Snusk straffer seg, og det er godt å se at folk sier fra om at de ikke aksepterer det. Anonymous poster hash: 91eb6...638
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #29 Skrevet 19. januar 2015 Noen må prøve å få mediene til å rote i journalistens forhold med Peters og Pihl. Den kyniske måten han slettet negativ omtale på bør straffes. Nå har det kommet 281 likes på innlegget, han tør ikke slette det igjen.. Da blir det ihvertfall bråk. Dette er falskt spill. Anonymous poster hash: 285db...da3 Jeg er redd slike vennetjenester slett ikke er uvanlig blandt journalister, men sjeldent blir det gjort så til de grader åpenbart, ukritisk og lite elegant måte. Dette er ganske grovt, og burde helt klart klages inn. Et stort og grovt overtramp av journalist Jonas Forsang, og en skrape i lakken for dn.no. Det at de tilogmed klemte inn reklame for et hotell som sponser henne viser hvor lite respekt de har for leserne, og hvor lett de trodde leserne ville la seg manipulert. Det provoserer meg voldsomt. Denne gjengen; Caroline Berg Eriksen og ektemannen Lars-Kristian Eriksen, Peter Peters med partner Camilla Pihl, og nå denne opportunisten, Jonas Forsang, har totalt tapt troverdighet blant fagkollegaer, og vil nok måtte forberedelser seg på endel oppoverbakker fremover. Snusk straffer seg, og det er godt å se at folk sier fra om at de ikke aksepterer det. Anonymous poster hash: 91eb6...638 Beklager endel irriterende autokorrektfeil her. Anonymous poster hash: 7d507...587
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #30 Skrevet 20. januar 2015 http://ipad.kjendis.no/2015/01/20/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/blogg/blogging/37197243/ Anonymous poster hash: 91eb6...638
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #31 Skrevet 20. januar 2015 Fy så råtten mediebransjen er. Disse avsløringene har virkelig åpnet øynene mine og jeg kommer aldri igjen til å tenke på DN som en seriøs avis. Det verste er at disse kjendisene/managerene tror at vi lesere er en gjeng med sauer som sluker alt rått. Oppfordrer alle involverte: Kom dere ned fra deres høye hest og Eat your humble pie!!!!!! Anonymous poster hash: 4b80f...a61
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #32 Skrevet 20. januar 2015 Fy så råtten mediebransjen er. Disse avsløringene har virkelig åpnet øynene mine og jeg kommer aldri igjen til å tenke på DN som en seriøs avis. Det verste er at disse kjendisene/managerene tror at vi lesere er en gjeng med sauer som sluker alt rått. Oppfordrer alle involverte: Kom dere ned fra deres høye hest og Eat your humble pie!!!!!! Anonymous poster hash: 4b80f...a61 Jeg føler meg som en forført 16-åring som våkner til synet av en gammal gubbe med råtne tenner ved siden av meg. Hun har altså et såkalt "Superteam" av folk som hjelper til med manipulering av massene: - Peter Peters, manager - Magnus Rønningen, PR-rådgiver - John Christian Elden, advokat Elden har hun faktisk samarbeidet med det siste året, så dette er ikke noe nytt etter skandalene hennes. Stakkar lille, magre Caroline som gjemmer seg i skapet og er usikker og trist. Eller var det bare blogg-Caroline, mens Ista-Caroline bare reiser rundt, bor på hotell og skåler i sjampis? Eller er dette faktisk en millionmaskin som bevisst lurer småjenter, klipper, limer, juger, fikser og vrir på sannheten alt ettersom slik at alle i dette teamet ikke taper penger. Jeg blir kvalm, og føler meg dum. Anonymous poster hash: 7d507...587
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #33 Skrevet 20. januar 2015 Nå har FPU skrevet til redaktøren i DN og bedt redaktøren: "vurdere mulighet for å komme fram til en minnelig ordning". Det betyr at det er hold i dette, og vi får vente i spenning. Anonymous poster hash: 285db...da3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #34 Skrevet 20. januar 2015 Nå har FPU skrevet til redaktøren i DN og bedt redaktøren: "vurdere mulighet for å komme fram til en minnelig ordning". Det betyr at det er hold i dette, og vi får vente i spenning. Anonymous poster hash: 285db...da3 link? Anonymous poster hash: 6bb46...ce6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #35 Skrevet 20. januar 2015 Dytt Anonymous poster hash: a5f66...427
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #36 Skrevet 20. januar 2015 Vet dere hva? Dette gjør meg faktisk jævlig forbanna. Ganske Pms i dag, men jaggu meg er dette noen faens snusk. Get inspired og andre hjernedøde sponsorer, handler ikke fra dere av prinsipp mer. !!!! Og jeg er egentlig storkunde hos Get inspired. Anonymous poster hash: 6bb46...ce6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #37 Skrevet 20. januar 2015 Alt her i verden handler om penger og nettverk. Velkommen til realiteten. Anonymous poster hash: 8e58f...652
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #38 Skrevet 20. januar 2015 Alt her i verden handler om penger og nettverk. Velkommen til realiteten. Anonymous poster hash: 8e58f...652 Jeg relaterer meg til meg selv. Og nei, jeg går ikke mot mine prinsipper i jobben min for å tjene mer penger. Integritet er viktig i mitt yrke og det testes nesten daglig. Så velkommen til hvilken verden? Anonymous poster hash: 6bb46...ce6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #39 Skrevet 20. januar 2015 Alt her i verden handler om penger og nettverk. Velkommen til realiteten. Anonymous poster hash: 8e58f...652 Jeg relaterer meg til meg selv. Og nei, jeg går ikke mot mine prinsipper i jobben min for å tjene mer penger. Integritet er viktig i mitt yrke og det testes nesten daglig. Så velkommen til hvilken verden? Anonymous poster hash: 6bb46...ce6 Men det er vel kanskje derfor du ikke er av de som styrer media, store konserner, er politiker, el. Det er slik verden er, enkelt og greit. Å tro noe annet er naivt. Anonymous poster hash: 8e58f...652
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #40 Skrevet 20. januar 2015 Ja, det er dessverre ikke hva du kan som teller, men hvem du er "i seng med." Sånn har det alltid vært. Men naive meg trodde at DN hadde integritet. Jammen tok jeg feil der, gitt. Anonymous poster hash: 4b80f...a61
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #41 Skrevet 20. januar 2015 Alt her i verden handler om penger og nettverk. Velkommen til realiteten. Anonymous poster hash: 8e58f...652 Jeg relaterer meg til meg selv. Og nei, jeg går ikke mot mine prinsipper i jobben min for å tjene mer penger. Integritet er viktig i mitt yrke og det testes nesten daglig. Så velkommen til hvilken verden? Anonymous poster hash: 6bb46...ce6 Men det er vel kanskje derfor du ikke er av de som styrer media, store konserner, er politiker, el. Det er slik verden er, enkelt og greit. Å tro noe annet er naivt. Anonymous poster hash: 8e58f...652 Trodde dn var opptatt av integritet. Tok feil. Anonymous poster hash: 6bb46...ce6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #42 Skrevet 20. januar 2015 Alt her i verden handler om penger og nettverk. Velkommen til realiteten. Anonymous poster hash: 8e58f...652 Jeg relaterer meg til meg selv. Og nei, jeg går ikke mot mine prinsipper i jobben min for å tjene mer penger. Integritet er viktig i mitt yrke og det testes nesten daglig. Så velkommen til hvilken verden? Anonymous poster hash: 6bb46...ce6 Men det er vel kanskje derfor du ikke er av de som styrer media, store konserner, er politiker, el. Det er slik verden er, enkelt og greit. Å tro noe annet er naivt. Anonymous poster hash: 8e58f...652 Trodde dn var opptatt av integritet. Tok feil. Anonymous poster hash: 6bb46...ce6 Hadde verden, ikke minst finansverden bare vært slik. Anonymous poster hash: 8e58f...652
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #43 Skrevet 20. januar 2015 Denne skandalen har nok gitt mange en AHA-opplevelse. Det er nesten amerikanske tilstander med alt jukset og fanteriet! Men noen har merkelig nok fremdeles sympati for Fotballfruen, og tror noen kjerringer har konspirert her. Hun blir aldri tatt inn i varmen igjen her, ihvertfall. Mye vil ha mer, og faen vil ha fler! Fy for skam! Anonymous poster hash: 91eb6...638
Mamma`n til turbo Skrevet 21. januar 2015 #44 Skrevet 21. januar 2015 Hvor er det mest hensiktsmessig å gi beskjed om sletting av kommentarer? Jeg skrev ett innlegg under DN sitt oppslag i går og nå står det removed. Jeg har selvfølgelig skjermdumpene før om etter og når det er merket med removed. Jeg er rett og slett sjokkert og syntes det absolutt er en sak for media da aktørene her virker som de er kjøpt og betalt. Nå driver jo DN på på samme måte som CBE gjorde før de innrømmet jukset.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #45 Skrevet 21. januar 2015 Du kan sende en klage til PFU. Vet det er minst en på KG som har gjort det. Anonymous poster hash: 67472...14b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #46 Skrevet 21. januar 2015 Eller tipse vg eller Dagbladet om det som skjer. Anonymous poster hash: 67472...14b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #47 Skrevet 21. januar 2015 Hvor er det mest hensiktsmessig å gi beskjed om sletting av kommentarer? Jeg skrev ett innlegg under DN sitt oppslag i går og nå står det removed. Jeg har selvfølgelig skjermdumpene før om etter og når det er merket med removed. Jeg er rett og slett sjokkert og syntes det absolutt er en sak for media da aktørene her virker som de er kjøpt og betalt. Nå driver jo DN på på samme måte som CBE gjorde før de innrømmet jukset. Følg med på kvinneguiden/rampelys/fotballfruekritikk der er du ikke glemt Dette skal fram i lyset, så skriv klage til FPU nå! Anonymous poster hash: 35964...88a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #48 Skrevet 21. januar 2015 Hvor er det mest hensiktsmessig å gi beskjed om sletting av kommentarer? Jeg skrev ett innlegg under DN sitt oppslag i går og nå står det removed. Jeg har selvfølgelig skjermdumpene før om etter og når det er merket med removed. Jeg er rett og slett sjokkert og syntes det absolutt er en sak for media da aktørene her virker som de er kjøpt og betalt. Nå driver jo DN på på samme måte som CBE gjorde før de innrømmet jukset.Følg med på kvinneguiden/rampelys/fotballfruekritikk der er du ikke glemt Dette skal fram i lyset, så skriv klage til FPU nå! Anonymous poster hash: 35964...88a Les fra ca side 220, der starter dn.no saken. Anonymous poster hash: 35964...88a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #49 Skrevet 21. januar 2015 Helt fantastisk. Hvorfor får det ikke stå? Kritisk men ikke hets/mobbing. Anonymous poster hash: 67472...14b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #50 Skrevet 21. januar 2015 http://m.kjendis.no/2015/01/21/kjendis/innenriks/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/37235107/ Anonymous poster hash: 4948d...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå