Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Journalisten har personlig tilknytning til ff/pp/cp - og har slettet flere kommentarer som omhandler spørsmål rundt dette i løpet av dagen. Vær varsomplakaten? ... mistenkelig likt samme sak i fjor med kjæresten Vanessa Rudjord. Gjerne gå inn og lik innlegget som enda står.. Dette er bak mål, han gjør det samme som ff. Og dette er en stor avis! http://www.dn.no/magasinet/2015/01/16/2102/Intervjuet/bak-fasaden Anonymous poster hash: 285db...da3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Nja, jo ja. De forrige kommentarene var skrevet under falskt navn. Hvis denne blir slettet, er noe alvorlig galt. Samtidig står det noen kommentarer der som er forfattet av? Anonymous poster hash: 67472...14b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Nja, jo ja. De forrige kommentarene var skrevet under falskt navn. Hvis denne blir slettet, er noe alvorlig galt. Samtidig står det noen kommentarer der som er forfattet av? Anonymous poster hash: 67472...14b De har slette hele tiden. I går var det 12 kommentarer - i morges 7. Da så jeg den ene interessante kommentaren som høflig spurte om denne koblingen var vekk. Hun brukte fullt navn og jeg fikk opp hennes facebook. (Ingen fake konto. Flott dame i 20-30 årene.) De har også slettet en til CBE sin fordel, for det kom en kommentar som spurte hvorfor de slettet kommentarer som støttet CBE. Denne kommentaren er jo også selvsagt vekk i dag.. Her er det snusk på gang. HI Anonymous poster hash: 285db...da3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Ops,da er det hakket verre enn jeg så for meg. Etter det jeg har lest på KG, er det noen som melder dette inn til PFU. Ære være folka der inne Anonymous poster hash: 67472...14b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Er det ulovlig ? Anonymous poster hash: aa575...546
Light of my life Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Hvis dette stemmer er det jo faktisk krise for DN!!
Sint naken biltyv Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Er det ulovlig ? Anonymous poster hash: aa575...546 Ja det er ulovlig og ryktet til denne journalisten vil aldri bli bra igjen. Ingen journalist med respekt for seg selv og yrket sitt ville aldri gjort noe slik som dette
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Hvis dette stemmer er det jo faktisk krise for DN!! Når dette ble kommentert på kvinneguiden prøvde flere å legge inn kommentar om akkurat samme problemet, og slettingen tok seg opp.. Det som er øverst nå er lagt inn for tredje gang.. HI Anonymous poster hash: 285db...da3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Tips de andre mediene da, og PFU Anonymous poster hash: a140d...59b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Se der...likes fra anonymforum og kvinneguiden laga såpass kalde føtter i dn.no at de stengte forumet 3 timer før normalt. Og her var det ingen spamming eller "hets", bare LIKES! Klassisk! Anonymous poster hash: 35964...88a
Gjest Minnieropptatt Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Det er ikke stengt. Var der nettopp.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Det er ikke stengt. Var der nettopp. Joda, den er stengt. Anonymous poster hash: 8e58f...652
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Stengt her også. Er det mulig. Anonymous poster hash: 7fba2...e37
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Debatten er stengt, ja Anonymous poster hash: e56ca...ee5
Gjest Minnieropptatt Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Merkelig, her er den fremdeles ikke stengt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Dette stinker av nepotisme! Bra noen melder det inn. Hvem visste at Fotballfruen hadde slik makt? Anonymous poster hash: 91eb6...638
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Debatten er ikke stengt her, og det er kommentarer i feltet vedrørende nevnte forhold. Skrevet for 5 timer siden, klipp og lim: "Jeg etterlyser en kommentar fra DN om Jonas Forsangs forhold til Fotballfrues management, Peter Peters og Camilla Pihl. Det er problematisk mange koblinger mellom disse aktører. # Jonas Forsang skulle gi ut singelen "Danse som du har CP" på Peter Peters daværende plateselskab.# Jonas Forsang er kjæresten til Vanessa Rudjord, tidligere redaktør for Costume, som er venninne til Camilla Pihl.# Jonas Forsang har skrevet en artikkel for Costume, "Den store kjærligheten", hvori bl.a. Camilla Pihl og Peter Peters medvirket. Vanessa Rudjord var da redaktør for Costume. # Da saken om Fotballfrue ble avslørt, skrev Jonas Forsang kommentarer på Facebook, hvor han ga uttryk for at han ikke skjønte kritikken. Ergo er denne artikkel skrevet av en journalist som er nær bekjent av Fotballfrues manager og ikke upartisk." Anonymous poster hash: e2df3...7dc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 merkelig, det er ikke stengt her? Og det står at innlegget ble publisert for 5 timer siden...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Mange 'on point' kommentarer der inne. Like greit at ALT dette snusket kommer frem, synes jeg. De skjuler manipulasjon med manipulasjon, og juks med mer juks. Hva skjuler de egentlig? Anonymous poster hash: 91eb6...638
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Debatten er ikke stengt her, og det er kommentarer i feltet vedrørende nevnte forhold. Skrevet for 5 timer siden, klipp og lim: "Jeg etterlyser en kommentar fra DN om Jonas Forsangs forhold til Fotballfrues management, Peter Peters og Camilla Pihl. Det er problematisk mange koblinger mellom disse aktører. # Jonas Forsang skulle gi ut singelen "Danse som du har CP" på Peter Peters daværende plateselskab. # Jonas Forsang er kjæresten til Vanessa Rudjord, tidligere redaktør for Costume, som er venninne til Camilla Pihl. # Jonas Forsang har skrevet en artikkel for Costume, "Den store kjærligheten", hvori bl.a. Camilla Pihl og Peter Peters medvirket. Vanessa Rudjord var da redaktør for Costume. # Da saken om Fotballfrue ble avslørt, skrev Jonas Forsang kommentarer på Facebook, hvor han ga uttryk for at han ikke skjønte kritikken. Ergo er denne artikkel skrevet av en journalist som er nær bekjent av Fotballfrues manager og ikke upartisk." Anonymous poster hash: e2df3...7dc Ja, det står der nå. Men det HAR blitt slettet 2 ganger. En gang sto det under NN, neste gang under et Nick på KG. Anonymous poster hash: 67472...14b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 DN.no prøver kanskje å gjøre det kjedelig å titte der inne ved å slå av og på. Så, om noen dager kliner de til og sletter alle spor. - Too late, screenshot Anonymous poster hash: 35964...88a
Heisveisen Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 Svakt av DN. Flott at det blir lagt merke til!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har etterlyst en kommentar fra Caroline Berg Eriksens nye management med Peter Peters i spissen. Jeg undret meg over deres holdninger til forretningsdrift generelt, og syntes det var merkelig at det ikke kom noen ytringer derfra. Denne ' pr-spin'en' i DN gir meg vel svaret jeg trengte, og jeg antar med det at disse folka har de samme holdninger til forretningsetikk og -moral som deres nye samarbeidspartner Caroline Berg Eriksen. Da vet vi det. Anonymous poster hash: 7d507...587
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #24 Skrevet 19. januar 2015 Denne farsen blir jo bare verre og verre. For et opplegg. Anonymous poster hash: 72411...57c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #25 Skrevet 19. januar 2015 Off topic - men hun ser ut som en helt annen jente på bildet øverst til høyre i denne artikkelen! Mindre sminke (og ingen retusjering!) er nok bare til hennes fordel. Mye søtere her enn de bildene som ligger på bloggen. Anonymous poster hash: 7fba2...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå