Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor drar de med seg hunden på besøk til folk som ikke har hund uten å spørre om det er greit? Man kan ikke regne med at alle har lyst eller mulighet til å ha hund inne! Jeg liker ikke hunder, jeg syns de lukter vondt, de sikler og røyter. Føler det skikkelig kleint når vi inviteret til besøk så har de hunden med! Jeg har sagt i fra før og blitt omtalt som grinete etterpå. Hva er greia? Anonymous poster hash: bd9af...a7e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Vi har hund og jeg drar den aldri med til andre, om ikke det er andre hundeeiere som synes det er ok. Om han er med oss , blir han i bilen. Men de som har små hunder ser ut til å ha et annet syn på det. De bærer de med seg på armen og inn overalt. Jeg jobber på kiosk med matservering og det er ikke tillatt med hund der inne. De med store hunder lar de stå ute , mens de med små tar de med inn. Jeg er ikke interessert i å ha bikkjer til å lukte å slikke på sjokolade og sukkeresker andre skal kjøpe, Men det blir ofte møtt med ; jammen , den er jo så liten, snill, osv Det hjelper ikke ! Om Mattilsynet kommer er det likefullt oss det går utover! Anonymous poster hash: 7ec65...d02
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Helt enig, broren til mannen min nekter å komme på besøk med mindre om han får ta med et beist av en hund som er sikkert nærmere 50 kg. I tillegg har den ingen oppdragelse, lager striper i gulvet, hopper opp i møblene og hopper opp etter folk. Nå i julen krevde vi at den skulle være i gangen hvis han skulle komme på besøk da vi er lei av riper i gulv, unger som griner etter de har blitt veltet og hundesikkel i møblene våre. Dette var ikke bra nok, og han er enda dødelig fornærmet. Anonymous poster hash: d0567...f57
skinnfilla Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Vi har og stor hund som en en stor del av VÅR famile, ikke andres....Det er opptil hver enkelt om de vil ha hund i huset sitt eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Men dere spør vel likevel først (eller sier fra da), slik at folk får sjansen til å takke nei til å få "familien" deres på besøk? Anonymous poster hash: 1655b...a28
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Jeg skal ikke ha hund inn i huset mitt, klarer ikke folk å akseptere det så trenger de ikke å komme inn heller !!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Vi har og stor hund som en en stor del av VÅR famile, ikke andres....Det er opptil hver enkelt om de vil ha hund i huset sitt eller ikke... Ja klart det er det. Derfor er det så enkelt som at da kommer vi ikke til de. Det er veldig enkelt å kutte ut folk som ikke liker hunder ut av vårt liv. Anonymous poster hash: d7b8d...a59
skinnfilla Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Vi har og stor hund som en en stor del av VÅR famile, ikke andres....Det er opptil hver enkelt om de vil ha hund i huset sitt eller ikke... Ja klart det er det. Derfor er det så enkelt som at da kommer vi ikke til de. Det er veldig enkelt å kutte ut folk som ikke liker hunder ut av vårt liv. Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Syns ikke det er riktig å kutte ut mennesker som ikke liker hund...Handler om å ta hensyn. Jeg hadde ikke blitt glad om min venninne tok med seg papegøyen sin til meg,den er med henne " overalt", men hun vet at jeg ikke er særlig begeistret for fjær som skriker, og lar da være...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Vi har og stor hund som en en stor del av VÅR famile, ikke andres....Det er opptil hver enkelt om de vil ha hund i huset sitt eller ikke... Ja klart det er det. Derfor er det så enkelt som at da kommer vi ikke til de. Det er veldig enkelt å kutte ut folk som ikke liker hunder ut av vårt liv. Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Det synes nok de dere "kutter ut" også... Anonymous poster hash: fdbf9...6a9
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Så bra at dere ikke er våre venner da. Jeg er allergisk og datteren vår har astma og allergi. Vi begge reagerer på hund og kan dermed ikke ha hund i huset. Vi pakker i oss allergi medisin før vi besøker folk som har hund og har alle klær til vask etterpå. Samt at de besøk oss som har hund tar hensyn til oss. Da går det som høvelig greit, men hadde ikke kunne hatt hund inn i huset. Håper ingen dere er veldig glade i eller nære familie medlem utvikler allergi mot hund. Hadde blit veldig lei meg dersom min bror for eksempel hadde kuttet meg ut på geunn av allergien min. Anonymous poster hash: a03fd...f38
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Der er den instillingen jeg mener.Kan du svare meg på hvorfor? Hvis du og mannen er invitert i middagsbesøk en kveld, drar dere med dere hele familien og bikkja siden alle er en del av familien? Stiller alle i barnebursdag spm et av barne er invitert i siden alle er en del av familien? Anonymous poster hash: bd9af...a7e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Det heter hundeeiere....ikke hunde eiere Anonymous poster hash: 700ff...9bb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan jo fortelle grunnen tillat jeg seier dette. Vi hadde 5 venner på middag i går, 2 av parene hadde med hund! De ble jo totalt ustabile begge to av glede eller hva som stakk dem! De løp rundt, ulte og bjeffet. Tigget ved bordet og siklet over alt! Så sier min mann at dette var ikke så greit. Da foreslår den ene å ta hunden inn på soverommet! WHAT? ALDRI! Anonymous poster hash: bd9af...a7e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Det heter hundeeiere....ikke hunde eiere Anonymous poster hash: 700ff...9bb Forsto du hva jeg mente? Anonymous poster hash: bd9af...a7e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Der er den instillingen jeg mener.Kan du svare meg på hvorfor? Hvis du og mannen er invitert i middagsbesøk en kveld, drar dere med dere hele familien og bikkja siden alle er en del av familien? Stiller alle i barnebursdag spm et av barne er invitert i siden alle er en del av familien? Anonymous poster hash: bd9af...a7e Hvorfor skal hunden bli etterlatt alene hjemme? Skjer ikke her i huset! Jeg og mannen drar ikke på besøk uten hverandre eller uten barna nei! Barna drar i bursdager alene ja.... Noe mer du lurte på???? Anonymous poster hash: d7b8d...a59
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Så bra at dere ikke er våre venner da. Jeg er allergisk og datteren vår har astma og allergi. Vi begge reagerer på hund og kan dermed ikke ha hund i huset. Vi pakker i oss allergi medisin før vi besøker folk som har hund og har alle klær til vask etterpå. Samt at de besøk oss som har hund tar hensyn til oss. Da går det som høvelig greit, men hadde ikke kunne hatt hund inn i huset. Håper ingen dere er veldig glade i eller nære familie medlem utvikler allergi mot hund. Hadde blit veldig lei meg dersom min bror for eksempel hadde kuttet meg ut på geunn av allergien min. Anonymous poster hash: a03fd...f38 Vi har kuttet ut en bror og et annet familiemedlem da de ikke liker hunder, null problem gitt. Anonymous poster hash: d7b8d...a59
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Bikkja er en naturlig del av familien, men hun koser seg utmerket godt hjemme mens vi tobeinte er borte i besøk. Eneste sted vi av og til tar henne med til, er hos mine foreldre , og da ligger hun i gangen. Anonymous poster hash: b0675...1ce
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan jo fortelle grunnen tillat jeg seier dette. Vi hadde 5 venner på middag i går, 2 av parene hadde med hund! De ble jo totalt ustabile begge to av glede eller hva som stakk dem! De løp rundt, ulte og bjeffet. Tigget ved bordet og siklet over alt! Så sier min mann at dette var ikke så greit. Da foreslår den ene å ta hunden inn på soverommet! WHAT? ALDRI! Anonymous poster hash: bd9af...a7e Ja dette sier jo mye om dere!!!! Hva er galt med å ha hund på soverommet??? Hadde jeg vært dine gjester så hadde jeg reist meg å dratt! Anonymous poster hash: d7b8d...a59
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Det heter hundeeiere....ikke hunde eiere Anonymous poster hash: 700ff...9bb Forsto du hva jeg mente? Anonymous poster hash: bd9af...a7e Absolutt, men det går an å lære seg å skrive riktig før du kritiserer. Nei, jeg er ikke hundeeier hvis du lurte. Anonymous poster hash: 700ff...9bb
&KJ& Skrevet 18. januar 2015 #21 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Vi har hund, og den er IKKE på soverommet. Hva er galt med det? Den er heller ikke oppi møblene, og jeg vil påstå at den har det veldig bra hos oss likevel Den er heller ikke med på besøk til andre enn til nøds nærmeste familie hvis det passer sånn, og fordi de synes det er ok. Endret 18. januar 2015 av &KJ&
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #22 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan jo fortelle grunnen tillat jeg seier dette. Vi hadde 5 venner på middag i går, 2 av parene hadde med hund! De ble jo totalt ustabile begge to av glede eller hva som stakk dem! De løp rundt, ulte og bjeffet. Tigget ved bordet og siklet over alt! Så sier min mann at dette var ikke så greit. Da foreslår den ene å ta hunden inn på soverommet! WHAT? ALDRI! Anonymous poster hash: bd9af...a7e Ja dette sier jo mye om dere!!!! Hva er galt med å ha hund på soverommet??? Hadde jeg vært dine gjester så hadde jeg reist meg å dratt! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Ja, men du er jo sinnsyk. Anonymous poster hash: 53358...c9d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #23 Skrevet 18. januar 2015 Det heter hundeeiere....ikke hunde eiere Anonymous poster hash: 700ff...9bb Forsto du hva jeg mente? Anonymous poster hash: bd9af...a7e Absolutt, men det går an å lære seg å skrive riktig før du kritiserer. Nei, jeg er ikke hundeeier hvis du lurte. Anonymous poster hash: 700ff...9bb Så bra, da klarte jeg iallefall å gjøre meg forstått😉 Det går også an å være høflig... Anonymous poster hash: bd9af...a7e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #24 Skrevet 18. januar 2015 Vi har en stor hund og den er en stor del av familien. Den er med overalt og er ikke hunden velkommen så kommer ikke vi heller, enkelt å greit! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Der er den instillingen jeg mener.Kan du svare meg på hvorfor? Hvis du og mannen er invitert i middagsbesøk en kveld, drar dere med dere hele familien og bikkja siden alle er en del av familien? Stiller alle i barnebursdag spm et av barne er invitert i siden alle er en del av familien? Anonymous poster hash: bd9af...a7e Hvorfor skal hunden bli etterlatt alene hjemme? Skjer ikke her i huset! Jeg og mannen drar ikke på besøk uten hverandre eller uten barna nei! Barna drar i bursdager alene ja.... Noe mer du lurte på???? Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Ja, nå lurer jeg på hvor hunden er når dere er på jobb/skole... Anonymous poster hash: bd9af...a7e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #25 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan jo fortelle grunnen tillat jeg seier dette. Vi hadde 5 venner på middag i går, 2 av parene hadde med hund! De ble jo totalt ustabile begge to av glede eller hva som stakk dem! De løp rundt, ulte og bjeffet. Tigget ved bordet og siklet over alt! Så sier min mann at dette var ikke så greit. Da foreslår den ene å ta hunden inn på soverommet! WHAT? ALDRI! Anonymous poster hash: bd9af...a7e Ja dette sier jo mye om dere!!!! Hva er galt med å ha hund på soverommet??? Hadde jeg vært dine gjester så hadde jeg reist meg å dratt! Anonymous poster hash: d7b8d...a59 Oi. Ja det måtte du nok gjort. Du mener altså at alle skal innrette seg etter at du har hund? Og dere skal ta dere til rette uansett hvor dere kommer? Syns du ikke dere skal ha litt respekt for andre? Nei, når jeg ikke liker hunde sikkel, røyter osv så slipper jeg ikke en hund inn der hvor senga står. Det forstår vel du også? Anonymous poster hash: bd9af...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå