Gå til innhold

MTN

Anbefalte innlegg

Skrevet

MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt.

- PT Åge

Anonymous poster hash: f749f...5f6

herregud som jeg ler!! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså ;)

Dette er saken:

Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint.

Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv :D

Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK".

Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan".

Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd.

Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften.

Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje.......

Anonymous poster hash: 9987d...423

Ja, for pokker ... kan ikke la Mamma'n til ADHD-gutt få all blesten heller ... ;)

Deler gjerne😊

Skrevet

Dette er saken:

Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint.

Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv :D

Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK".

Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan".

Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd.

Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje.......

Ja, for pokker ... kan ikke la Mamma'n til ADHD-gutt få all blesten heller ... ;)
Deler gjerne😊

Du er så sjenerøs :)

Skrevet

Dette er saken:

Deler gjerne😊
Du er så sjenerøs :)

Ja ikke sant😊😊😊 jeg har lært hjemmefra at det er viktig å dele💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...