Selma_/mSpire Skrevet 13. januar 2015 #51 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6 herregud som jeg ler!! )
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. januar 2015 #52 Skrevet 14. januar 2015 Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså Dette er saken: Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint. Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK". Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan". Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd. Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften. Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje....... Anonymous poster hash: 9987d...423 Ja, for pokker ... kan ikke la Mamma'n til ADHD-gutt få all blesten heller ... Deler gjerne😊
MammantilNurket Skrevet 14. januar 2015 #53 Skrevet 14. januar 2015 Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså Dette er saken: Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint. Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK". Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan". Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd. Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften. Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje....... Anonymous poster hash: 9987d...423 Ja, for pokker ... kan ikke la Mamma'n til ADHD-gutt få all blesten heller ... Deler gjerne😊 Du er så sjenerøs
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. januar 2015 #54 Skrevet 14. januar 2015 Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså Dette er saken: Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint. Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK". Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan". Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd. Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften. Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje....... Anonymous poster hash: 9987d...423 Ja, for pokker ... kan ikke la Mamma'n til ADHD-gutt få all blesten heller ... Deler gjerne😊Du er så sjenerøs Ja ikke sant😊😊😊 jeg har lært hjemmefra at det er viktig å dele💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå