Gå til innhold

MTN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun slettet seg fra dib eller er hun her under nytt nick?

Anonymous poster hash: 1d685...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du forventer at hun svarer deg når du spør som anonym..?

Anonymous poster hash: 60ecc...efb

Skrevet

Eg også vil ha eigen TBF!

Og forresten, egoet mitt lir kraftig av å aldri bli etterlyst lenger!

Skrevet

TBF?

Skrevet

TBF?

Trebokstavsforkortelse

Skrevet

TBF?

Trebokstavsforkortelse :D

:) er hun her fortsatt?

Skrevet

Det burde du jammen meg klare å finne ut av selv

Anonymous poster hash: 9987d...423
Skrevet

Det holder med ja eller nei.

Skrevet

Det holder med ja eller nei.

Hvorfor har du ikke sagt det til de andre og? Heldigvis så styrer ikke du hva jeg svarer

Skrevet

I gen som vet?

Skrevet (endret)

Ja, hun er her, hun skrev sist i dag 23.40 og ser i dette øyeblikket på anonymforum. Fornøyd?

Endret av sug lut
Skrevet

OK. Takk :)

Skrevet

I gen som vet?

Himmel, så hjelpesløs. Det hadde du funnet ut selv hvis du hadde orket å bruke 2 minutter på å søke

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Hvem er MTN?

Mamma til nurket?

Skrevet

Hun skriver jo aldrig lenger.

Skrevet

Pussig at hun sist var aktiv 1802 i dag, da. Akkkurat da du skrev. Det er sjelden sjarmerende å etterlyse seg selv.

Skrevet

Pussig at hun sist var aktiv 1802 i dag, da. Akkkurat da du skrev. Det er sjelden sjarmerende å etterlyse seg selv.

Hehe, huff 😳

Anonymous poster hash: fd8c5...4b9

Skrevet

Haha busted mammaen til Nurket😂😂

Anonymous poster hash: c1b52...2e1

Skrevet

Kremt.

Anonymous poster hash: a97e2...ee0
Skrevet

Etterlyste seg selv? Kanskje hun sto parkert i feil garasje, og ble helt forvirret? Takk og lov for dette forumet!

Anonymous poster hash: 5ac9e...7d3

Skrevet (endret)

Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså ;)

Dette er saken:

Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint.

Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv :D

Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK".

Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan".

Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd.

Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Dette er saken:

Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint.

Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv :D

Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her".

Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min Master Plan.

Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd.

Lurte litt på det i går, om det kanskje var deg. Tenkte du hadde til hensikt å lage harselas om personfokuset som pregar debattane her inne. Men eg lyktes ikkje med å røyke deg ut med min kommentar ;)

Skrevet (endret)

Dette er saken:

Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her".

Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min Master Plan.

Lurte litt på det i går, om det kanskje var deg. Tenkte du hadde til hensikt å lage harselas om personfokuset som pregar debattane her inne. Men eg lyktes ikkje med å røyke deg ut med min kommentar ;)
Jeg syntes selv at jeg var ganske lur ;)

Du har helt rett i st det er mye personfokus her inne til tider. En periode fikk jeg så ørene flagret. Nå er det en annen bruker som får gjennomgå - ikke OK.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...