Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #26 Skrevet 13. januar 2015 Bra rodd i land! Anonymous poster hash: a97e2...ee0
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #27 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Bra rodd i land! Anonymous poster hash: a97e2...ee0 Hvis FF kan kommentere sine egne blogginnlegg må da MTN kunne etterlyse seg selv ... Det er nesten to sider av omtrent samme sak. Min intensjon var imidlertid å finne ut om "alle" de hissige anonyme fremdeles betraktet meg som et forsoffent hespetre på høye hæler Litt mer subtilt enn å opprette en tråd under "Hei alle anonyme, hater dere meg fortsatt?". Endret 13. januar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #28 Skrevet 13. januar 2015 Noen smartinger her i hvert fall... Anonymous poster hash: d0e5f...dcf
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #29 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #30 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562 Hvorfor det? Synes du det hadde vært kult å i tide og utide få slengt i fleisen at man er en alkoholisert, overfladisk bitch??
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #31 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562 Hva er pinlig ?? Er du flau?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #32 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562 Hvorfor det? Synes du det hadde vært kult å i tide og utide få slengt i fleisen at man er en alkoholisert, overfladisk bitch?? Har fått slengt i meg mye rart her inne, uten å føle behov for å opprette anonyme innlegg for å få oppmerksomhet. Anonymous poster hash: dd3ba...562
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #33 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562 Hvorfor det? Synes du det hadde vært kult å i tide og utide få slengt i fleisen at man er en alkoholisert, overfladisk bitch?? Har fått slengt i meg mye rart her inne, uten å føle behov for å opprette anonyme innlegg for å få oppmerksomhet. Anonymous poster hash: dd3ba...562 ... og der illustrerte du mitt poeng på en særdeles effektiv måte
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #34 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562 Hva er pinlig ?? Er du flau? Denne tråden er pinlig for de involverte. Det samme er "hatet med nick"-tråden. Begge befolkes av de som mest hungrer etter oppmerksomhet om egen person. Anonymous poster hash: 83529...748
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #35 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562 Hva er pinlig ?? Er du flau? Denne tråden er pinlig for de involverte. Det samme er "hatet med nick"-tråden. Begge befolkes av de som mest hungrer etter oppmerksomhet om egen person. Anonymous poster hash: 83529...748 Det er din mening😊
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #36 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #37 Skrevet 13. januar 2015 Pinlig. Anonymous poster hash: dd3ba...562 Hva er pinlig ?? Er du flau? Denne tråden er pinlig for de involverte. Det samme er "hatet med nick"-tråden. Begge befolkes av de som mest hungrer etter oppmerksomhet om egen person. Anonymous poster hash: 83529...748 Du vet at det finnes en "logg ut"-knapp, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #38 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6 Det stemmer ikke. Hun trenger hvile og ro. Hilsen lege. Anonymous poster hash: 57199...90f
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #39 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6 Fantastisk!
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #40 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6 Det stemmer ikke. Hun trenger hvile og ro. Hilsen lege. Anonymous poster hash: 57199...90f Veldig gjerne. Kan jeg få skrevet ut et par flasker bobler på blå resept?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #41 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6 Det stemmer ikke. Hun trenger hvile og ro. Hilsen lege. Anonymous poster hash: 57199...90f Veldig gjerne. Kan jeg få skrevet ut et par flasker bobler på blå resept?Oh😊 fyllesvin😊😊
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #42 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6 Det stemmer ikke. Hun trenger hvile og ro. Hilsen lege. Anonymous poster hash: 57199...90f Veldig gjerne. Kan jeg få skrevet ut et par flasker bobler på blå resept?Oh😊 fyllesvin😊😊 Skål!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #43 Skrevet 13. januar 2015 MTN er her, og hun gjør helt rett i å etterlyse seg selv anonymt. - PT Åge Anonymous poster hash: f749f...5f6 Det stemmer ikke. Hun trenger hvile og ro. Hilsen lege. Anonymous poster hash: 57199...90f Veldig gjerne. Kan jeg få skrevet ut et par flasker bobler på blå resept?Oh😊 fyllesvin😊😊Skål! Ååå nei 😊 her skåler vi kun i vann på tirsdager😊
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #44 Skrevet 13. januar 2015 Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså Dette er saken: Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint. Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK". Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan". Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd. Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften. Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje....... Anonymous poster hash: 9987d...423
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #45 Skrevet 13. januar 2015 MTN er mye mer fantastisk enn alle dere her! Hun har en nydelig kropo, og en fantastisk utstråling. -Personlighetsforsker med videreutdanning i fremtoning Anonymous poster hash: a7d30...b54
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #46 Skrevet 13. januar 2015 Kanskje du burde ta deg selv litt mindre alvorlig? :-) Legger merke til at Sug Lut ble borte. . Anonymous poster hash: 5ac9e...7d3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #47 Skrevet 13. januar 2015 Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså Dette er saken: Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint. Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK". Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan". Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd. Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften. Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje....... Anonymous poster hash: 9987d...423 Digger når folk er pastetiske! Og digger denne tråden kjenner jeg, kun her inne dette skjer 😊😊😂 Anonymous poster hash: 5918d...1b9
Ladybird2014 Skrevet 13. januar 2015 #48 Skrevet 13. januar 2015 MTN: Hadde aldri trudd at det var du som laga tråden, du ville jo hugsa komma i setninga... Eller var det med vilje, kanskje?😉
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #49 Skrevet 13. januar 2015 MTN: Hadde aldri trudd at det var du som laga tråden, du ville jo hugsa komma i setninga... Eller var det med vilje, kanskje?😉 Skrivefeil (jfr. "aldrig") og kommafeil ble lagt inn med overlegg. Moahahaha! Bill.mrk. "Evil Mastermind"
MammantilNurket Skrevet 13. januar 2015 #50 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Luten er ikke tapt bak en høyvogn, altså Dette er saken: Det var en periode her på forumet at jeg syntes jeg fikk grådig mye tyn fra en del kjipe anonyme. Noe fortjent og mye ganske ufortjent (f.eks. "FN-dag og foreldre-cava"-tråden). Det har imidlertid roet seg litt nå og det er fint. Jeg har derfor ligget litt lavt i terrenget noen dager for så å, ganske riktig, etterlyse meg selv Var litt nysgjerrig på om det ville dukke opp noen kommentarer av typen: "Håper at hun er borte for alltid, den megga" eller "Håper at hun er her. Hun er helt OK". Ingen kommentarer av den første kategorien, men Luten (den luringen) gjennomskuet min "Master Plan". Jeg fikk forøvrig idéen etter at jeg ble beskyldt for å forsvare meg selv (!) anonymt i en tråd. Takker for oppmerksomheten og ønsker dere en fortsatt fortreffelig aften. Herregud, du er pastetisk. Har det vært litt for lite oppmerksomhet rundt deg i det siste kanskje....... Anonymous poster hash: 9987d...423 Ja, for pokker ... kan ikke la Mamma'n til ADHD-gutt få all blesten heller ... Endret 13. januar 2015 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå