Gå til innhold

Andre som har planlagt ferien til sommeren?

Anbefalte innlegg

Gjest thricane
Skrevet (endret)

Lurer på interrail i år. Har alt lastet ned rail planner app, satt opp deler av reiseruta og ønsket meg riktig sekk til turen i bursdagsgave. Ja. Jeg elsker å planlegge :-B B-)

håper vi får råd og tid .. Skal bygge garasje i år med oppstart om en måned ..

Endret av thricane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter dere på hvem som tar hvilket barn eller er det alltid du og eldste?Anonymous poster hash: d58a7...346

Det bytter vi på og anpasser etter interesser

kan jeg få spørre hvorfor dere ferier på denne måten?

Her blir det i første omgang noen ukers ferie på hytta etter fødsel i slutten av juni :)

Anonymous poster hash: 42e13...dd6

Skrevet

Bytter dere på hvem som tar hvilket barn eller er det alltid du og eldste?Anonymous poster hash: d58a7...346

Det bytter vi på og anpasser etter interesser
kan jeg få spørre hvorfor dere ferier på denne måten?

Her blir det i første omgang noen ukers ferie på hytta etter fødsel i slutten av juni :)

Anonymous poster hash: 42e13...dd6

Vi ønsker å ha ett par uker om sommeren med fullt fokus på ett barn , da deler vi oss og bytter på😊

Skrevet

Men har dere da aldri ferie sammen som en familie? Aldri med mannen din? Går guttene ikke bra sammen at dette er løsningen?

Ikke ment som kritikk, bare nysgjerrig. Har aldri hørt om denne løsningen for :)

Anonymous poster hash: 66e9a...77d
Skrevet

Men har dere da aldri ferie sammen som en familie? Aldri med mannen din? Går guttene ikke bra sammen at dette er løsningen?

Ikke ment som kritikk, bare nysgjerrig. Har aldri hørt om denne løsningen for :)

Anonymous poster hash: 66e9a...77d

Guttene går bra sammen, men slik vi gjør det fungerer for oss😊

Skrevet

Jeg håpte at jeg fikk feriere på føden i år ;)

Anonymous poster hash: a20a3...299

Hehe ja er det ferie da?😊

Ja. Har endelig passert 12 uker. Holder det helt i mål, blir termin 10 år etter at vi ble prøvere. Termin er i slutten av juli. Blir det ferie på føden i år, blir det den ultimate ferien.

UL igjen i morgen. Gruegleder meg :S

Skrevet

Vi skal til Lillehammer. Og en tur til Sverige, Daftø kanskje? Og Sälen, der er det fint.

Anonymous poster hash: 0e0fa...b33
Skrevet

Ja. Har endelig passert 12 uker. Holder det helt i mål, blir termin 10 år etter at vi ble prøvere. Termin er i slutten av juli. Blir det ferie på føden i år, blir det den ultimate ferien.

Ah!!! Såååååå fantastisk !!! Gratulerer!!!

Skrevet

Her hadde det vært uaktuelt å feriere hver for oss. Merkelig skikk. Vi tar 5 uker i USA. Sitter oppå hverandre hele tida og storkoser oss.

Anonymous poster hash: ddc78...39d

Skrevet

Ah!!! Såååååå fantastisk !!! Gratulerer!!!

Takk, og jeg er veldig enig. Fantastisk! ;)

Håper dere alle får en fin ferie, hvor det måtte være.

Skrevet

Er fortsatt i panleggingsfasen. Men det vi vet så langt er at vi ønsker å reise enten til kongeparken i stavanger eller huderfossen i lillehammer, og så kjøre nordover derfra. Hadde en tur før vi fikk barn hvor vi kjørte på kryss og tvers i norge, men kom ikke lenger enn til trondheim, i år vil vi ha mer tid og kjøre videre nordover. Blir telt i bagasjen, men har og mulighet til å lage seng baki bilen hvis det er dårlig vær. Tror 4 åringen kommer til å like det også. Vi hadde lignende tur i sør/ vest sverige i 2013, og i fjor var han så sur for at vi skulle bo på hytte i danmark han ville kjøre bil og sove i telt. 

Etappene blir lagt opp med mange stopp undervei for å utforske natur og annet spennede. Så hvis noen har noe tips til ting det er verdt å se, kom gjerne med det. Er ikke alle perler google finner for oss. 

Anonymous poster hash: 6b1f6...7f8
Skrevet

Dette er ikke ment som kritikk, bare ren nysgjerrighet... hvorfor drar dere ikke på ferie alle fire sammen?

Skrevet

Hva skal man si... var jeg som impulsivt planla sydentur med broren min og familien hans uten å egentlig har råd til det, hvis noen husker den tråden. I dag skulle depositumet betales, men etter å ha gjennomgått økonomien så må det bare droppes. Er så lei meg :-(

Men samtidig lettet over å innsett realiteten. Har man ikke råd så har man jo ikke det ;-)

Anonymous poster hash: ca859...1fc

Skrevet

Hva skal man si... var jeg som impulsivt planla sydentur med broren min og familien hans uten å egentlig har råd til det, hvis noen husker den tråden. I dag skulle depositumet betales, men etter å ha gjennomgått økonomien så må det bare droppes. Er så lei meg :-(

Men samtidig lettet over å innsett realiteten. Har man ikke råd så har man jo ikke det ;-)

Anonymous poster hash: ca859...1fc

Huff da.... Husk at det kommer andre anledninger😊

Skrevet

Her blir det ferie i landet der vi bor, fordi vi tar årets stor reise i april-mai. Først har vi 1 uke samme alle 3, ikke helt sikker på hva vi gjør men det blir nok litt fjellturer. Deretter har vi gjester fra Norge i én uke, da blir det sightseeing for alle pengene. 2 voksne og 2 barn på 4 og 6 år. Deretter dra gutten 3 uker hos mine foreldre. Da har vi teknisk sett fri, men jeg tenker at vi skal nyte litt barnløs hverdag og muligens dra på helgetur. Vi måtte avlyse en topptur i fjor pga været, kanskje vi får gjennomført den i år.

Også er det over for denne gangen. De har bare 5 uker sommerferie her, tiden går veldig fort. Det kompenseres med mange 2-ukers ferier ila skoleåret, litt rart til å begynne med meg faktisk veldig lurt for barna glemmer ikke alt ila sommeren, og de får flere muligeter til å hente seg inn underveis.

Akkurat nå har vi bare Pinsen og høstferien igjen å planlegge, samt en Norgestur i september. Folk her er ikke veldig spontane, er jeg ikke tidlig ute blir alt som ikke er kempedyrt oppbestilt før jeg kommer i gang.

Anonymous poster hash: 5122e...856

Skrevet

Her blir det kanskje tur til Lilleputthammer en helg i ferien og kanskje en besøksgård i nærheten. Resten av ferien blir vi hjemme. Har litt som må gjøres på huset.

Skrevet

Jeg er litt trist, vi skal ikke på ferie i år fordi mannen ikke har opparbeidet seg rett til ferie :( alle andre skal kose seg etc, mens vi sitter fast hjemme.Anonymous poster hash: 6e267...874

Hvorfor syter du? Man kan ha en fin ferie i Norge også. Ifjor sommer var det deilig å være i Norge.

Jeg har ikke vært på ferie på 2 år og det er ikke sikkert at det blir sydenferie i år heller, men pytt pytt. Man gjør det beste ut av det man har.

Anonymous poster hash: 64000...d5b

Skrevet

Vi skal 1 måned til USA! Besøke familie og venner! Og Disney selvfølgelig 🙊🎉😍

Anonymous poster hash: faf07...91a

Skrevet

Har ikke planlagt så mye ennå. Blir mest hytteferie på Sørlandet, det er perfekt ferie for oss.

I tillegg skal vi på en tur til Øland.

Anonymous poster hash: 56894...e96

Skrevet

Det ligger an til å bli Frankrike eller Italia. Vanemennesker:)

Skrevet

Sommerferien ble planlagt allerede for 4 mnd siden. Her blir det 10 dager i Danmark (sjælland) og forhåpentligvis en tur til Beitostølen eller sjusjøen i august (ingen ferie uten fjellet)

Skrevet

Ikke noe avgjort enda. Må avvente å se hvordan cellegift har hjulpet mitt kreftsyke barn. Og om det også trengs stråling. Så det avhenger av det. Blir ferie hvor som helst som min lille kjemper vil om alt går etter planen 😍 Legoland? Disneyland ? Dyreparken? Mest sannsynlig alle tre . Det fortjener min lille fighter 💜

Anonymous poster hash: 84e77...128

Skrevet

Ikke noe avgjort enda. Må avvente å se hvordan cellegift har hjulpet mitt kreftsyke barn. Og om det også trengs stråling. Så det avhenger av det. Blir ferie hvor som helst som min lille kjemper vil om alt går etter planen 😍 Legoland? Disneyland ? Dyreparken? Mest sannsynlig alle tre . Det fortjener min lille fighter 💜

Sender deg en klem og ett ønske om at alt går bra med din lille😊😊😊 selvsagt skal han få dra hvor som helst på ferie!!!

Skrevet

Tusen takk 😪 . 2014 var et vanskelig og tøft år. Håper 2015 blir fantastisk!

Skrevet

Jeg er litt trist, vi skal ikke på ferie i år fordi mannen ikke har opparbeidet seg rett til ferie :( alle andre skal kose seg etc, mens vi sitter fast hjemme.Anonymous poster hash: 6e267...874

Ferie har han rett på, men det er kanskje feriepenger du mener han ikke får? Anonymous poster hash: dabfd...016
Nei, han har ikke rett på ferie siden han ikke jobbet i fjor

Anonymous poster hash: 6e267...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...