mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Her sitter jeg å ser på sydenturer til meg og eldstemann og pappaen og minstemann planlegger båt ferie😊 savner nesten tiden man bladde i feriekataloger😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Jepp :-) 4 uker i Spania. Har bestilt flybilletter. Svigers har bil og leilighet der :-) Vi er kjempeheldige! Anonymous poster hash: a227c...478
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Skal dere igjen reise met et barn hver? Drar dere aldri på ferie sammen? Ikke like morsomt med titting på nettet, nei Anonymous poster hash: 66e9a...77d
Gjest Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 De har da feriekataloger ennå Liker å titte i de selv jeg. Men litt av sommerens ferie er lagt til Prinsebryllup i Sverige, Kypros, Rhodos og Athen. Og ikke minst noen turer med Kielbåten, Liseberg o.l
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er litt trist, vi skal ikke på ferie i år fordi mannen ikke har opparbeidet seg rett til ferie alle andre skal kose seg etc, mens vi sitter fast hjemme. Anonymous poster hash: 6e267...874
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2015 Skal dere igjen reise met et barn hver? Drar dere aldri på ferie sammen? Ikke like morsomt med titting på nettet, nei Anonymous poster hash: 66e9a...77d Ja det skal vi😊 husker da jeg var liten hvor koselig det var å bla i de katalogene😊 halve moroa det😊
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er litt trist, vi skal ikke på ferie i år fordi mannen ikke har opparbeidet seg rett til ferie alle andre skal kose seg etc, mens vi sitter fast hjemme. Anonymous poster hash: 6e267...874 Ferie har han rett på, men det er kanskje feriepenger du mener han ikke får? Anonymous poster hash: dabfd...016
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er litt trist, vi skal ikke på ferie i år fordi mannen ikke har opparbeidet seg rett til ferie alle andre skal kose seg etc, mens vi sitter fast hjemme. Anonymous poster hash: 6e267...874 Dere kan finne på hyggelige dagsaktiviteter da😊 det kan dere jo hygge dere med å planlegge😊
Daquiry Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal til Grand Canaria, 2 voksne og 3 barn
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2015 De har da feriekataloger ennå Liker å titte i de selv jeg. Men litt av sommerens ferie er lagt til Prinsebryllup i Sverige, Kypros, Rhodos og Athen. Og ikke minst noen turer med Kielbåten, Liseberg o.l Oj😊 dere har planer ja!! Katalogene er i hvertfall med mindre innhold enn før?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal en uke til sydenland, ellers blir det hjemme og litt besøk. Elsker å være hjemme i sommerferien. Anonymous poster hash: 5cefc...0b7
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Her sitter jeg å ser på sydenturer til meg og eldstemann og pappaen og minstemann planlegger båt ferie😊 savner nesten tiden man bladde i feriekataloger😊😊😊 Rart å reise på ferie med hver sin unge. Dere var jo nettopp på juleferie med hver sin unge og. Trist å alltid måtte dele seg i feriene og ikke la brødrene få felles opplevelser og sammensveise ferien. Her planlegger vi ferie sammen. Ungene skal på en leir alene. Den ene skal på fotballcup med far en helg og den andre reiser da med morfar på hytta. Men hovedferien har vi sammen og planlegger litt for alle! Kjempestas å lete etter steder og ting å besøke. Dessuten lærer man å ta hensyn til hverandre og hverandres ønsker. Gutta snakker ofte om feriene de har hatt sammen. Alenetid med foreldre legger vi inn i hverdagen. Feks et barn og en voksen på shopping av klær, på resturant, en tur til besteforeldre en helg, på kino osv. Anonymous poster hash: 2bb2f...26e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #14 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah😊😊😊 høres bra ut😊
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra ut Det er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #16 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra ut Det er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker Her teller vi ned allerede😊 gutta har hver sin kalender som teller ned😊
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #17 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal en uke til sydenland, ellers blir det hjemme og litt besøk. Elsker å være hjemme i sommerferien. Anonymous poster hash: 5cefc...0b7 Hjemme sommer er koselig da😊 Anonymous poster hash: 9ac94...2a9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #18 Skrevet 12. januar 2015 Vi reiser først til Danmark i mai, skal bo på feriesenter og besøke legoland. Så reiser vi til Spania i juli. Besøker familie, så da skal jeg få noen dager alene i en fantastisk liten by, perfekt for utforsking, og ta bilder av forlatte vakre bygg. Anonymous poster hash: 94215...65d
skinnfilla Skrevet 12. januar 2015 #19 Skrevet 12. januar 2015 Blir ikke noen lang ferietur på oss i år, men vi skal til Gøteborg en langweekend,reiser med bror og famile. Blir en uke på gautefall, badeland Bø og jettegrytene. Dagstur til dyreparken, Vi bor ved sjøen og det er den aller beste ferien
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #20 Skrevet 12. januar 2015 Blir ikke noen lang ferietur på oss i år, men vi skal til Gøteborg en langweekend,reiser med bror og famile. Blir en uke på gautefall, badeland Bø og jettegrytene. Dagstur til dyreparken, Vi bor ved sjøen og det er den aller beste ferien Ååååå gøteborg😊😊😊 da mååå jeg få anbefale hotel upper house i gothia towers😊😊😊5 stjerners luxus💕
skinnfilla Skrevet 12. januar 2015 #21 Skrevet 12. januar 2015 Blir ikke noen lang ferietur på oss i år, men vi skal til Gøteborg en langweekend,reiser med bror og famile. Blir en uke på gautefall, badeland Bø og jettegrytene. Dagstur til dyreparken, Vi bor ved sjøen og det er den aller beste ferien Ååååå gøteborg da mååå jeg få anbefale hotel upper house i gothia towers5 stjerners luxusHm, takk for tips, har ikke kommet så langt ennå, elsker den byen og gleder oss til todagerspass i liseberg:D
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #22 Skrevet 12. januar 2015 Blir ikke noen lang ferietur på oss i år, men vi skal til Gøteborg en langweekend,reiser med bror og famile. Blir en uke på gautefall, badeland Bø og jettegrytene. Dagstur til dyreparken, Vi bor ved sjøen og det er den aller beste ferien Ååååå gøteborg da mååå jeg få anbefale hotel upper house i gothia towers5 stjerners luxusHm, takk for tips, har ikke kommet så langt ennå, elsker den byen og gleder oss til todagerspass i liseberg:D Det hotellet ligger rett ved liseberg😊😊
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #23 Skrevet 12. januar 2015 Jeg håpte at jeg fikk feriere på føden i år Anonymous poster hash: a20a3...299
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #24 Skrevet 12. januar 2015 Jeg håpte at jeg fikk feriere på føden i år Anonymous poster hash: a20a3...299 Hehe ja er det ferie da?😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #25 Skrevet 12. januar 2015 Blir ikke noen lang ferietur på oss i år, men vi skal til Gøteborg en langweekend,reiser med bror og famile. Blir en uke på gautefall, badeland Bø og jettegrytene. Dagstur til dyreparken, Vi bor ved sjøen og det er den aller beste ferien Ååååå gøteborg da mååå jeg få anbefale hotel upper house i gothia towers5 stjerners luxusHm, takk for tips, har ikke kommet så langt ennå, elsker den byen og gleder oss til todagerspass i liseberg:D Se bilde... Ikke feil😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå