skinnfilla Skrevet 12. januar 2015 #26 Skrevet 12. januar 2015 Blir ikke noen lang ferietur på oss i år, men vi skal til Gøteborg en langweekend,reiser med bror og famile. Blir en uke på gautefall, badeland Bø og jettegrytene. Dagstur til dyreparken, Vi bor ved sjøen og det er den aller beste ferien Ååååå gøteborg da mååå jeg få anbefale hotel upper house i gothia towers5 stjerners luxusHm, takk for tips, har ikke kommet så langt ennå, elsker den byen og gleder oss til todagerspass i liseberg:D Se bilde... Ikke feil Kjenner bare smilet bre seg vi var på et hotell , ligner radison, rett ved liseberg, på julebord. Liseberg er helt utrolig flott ved juletider!! Mulig det er det samme? Benyttet oss ikke av basseng ute, den gang på vinteren. Var 5 stjernes,vet jeg. Fantastisk
Gjest Skrevet 12. januar 2015 #27 Skrevet 12. januar 2015 Er nok Gothia ja "Alle " ligger der når de er på besøk i Liseberg .
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #28 Skrevet 12. januar 2015 Er nok Gothia ja "Alle " ligger der når de er på besøk i Liseberg . Upper house er ett eget hotell på toppen av gothia towers😊 luxus og barnefritt😊😊 perfekt kjæreste tid sted
skinnfilla Skrevet 12. januar 2015 #29 Skrevet 12. januar 2015 Er nok Gothia ja "Alle " ligger der når de er på besøk i Liseberg .Mhm, det er nok der vi var... Syns jeg kan erindre,langt bak i hjernen , at det var det det het.Vi har også vært på rainbow for en del år siden. Gøteborg er min barndomsferie:)
skinnfilla Skrevet 12. januar 2015 #30 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Er nok Gothia ja "Alle " ligger der når de er på besøk i Liseberg .Upper house er ett eget hotell på toppen av gothia towers luxus og barnefritt perfekt kjæreste tid stedMen nå drar vi med 3 barn yngstejenta ble faktisk produsert på julebordet Ja, etter julebordet, altså, ikke underveis:D Endret 12. januar 2015 av skinnfilla
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #31 Skrevet 12. januar 2015 Er nok Gothia ja "Alle " ligger der når de er på besøk i Liseberg .Upper house er ett eget hotell på toppen av gothia towers luxus og barnefritt perfekt kjæreste tid stedMen nå drar vi med 3 barn yngstejenta ble faktisk produsert på julebordet Ja, etter julebordet, altså, ikke underveis:D Ahh😊😊😊 ja deeeet blir noe annet😄 nå så jeg for meg " dansing " på bordet😜
Iiiiik Skrevet 12. januar 2015 #32 Skrevet 12. januar 2015 Ja, vi skal til et Middelhavsland. To uker, leier to ulike hus sammen med en vennefamilie. Har feriert med dem flere ganger før og vet at vi trives sammen. Gleder meg Jeg kunne ikke tenkt meg å dele familien på sommerferie, å reise på ferie sammen er noe av limet i familien. Det gir oss gode felles opplevelser som gir en buffer til de kjedelige dagene fulle av lekser, trening og program.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #33 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal på bilferie I Norge og Sverige og bo i telt. Ikke det mest luksuriøse akkurat, men jeg har gode minner om det fra jeg selv var barn, og har hatt lyst til å videreføre det siden gutten vår ble født. Nå er han 3 år (4 til sommeren) og sover endelig godt nok til at det kan være gjennomførbart. Syden kan vente. Anonymous poster hash: 1a0af...c92
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #34 Skrevet 12. januar 2015 Jeg er litt trist, vi skal ikke på ferie i år fordi mannen ikke har opparbeidet seg rett til ferie alle andre skal kose seg etc, mens vi sitter fast hjemme. Anonymous poster hash: 6e267...874 Vi har vært hjemme de to siste somrene. Veldig koselig. Stranda, hagen, familiepark, telttur, badeland. Elsker rolige ferier uten bilkøer og kofferter. Anonymous poster hash: 7ac0c...358
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #35 Skrevet 12. januar 2015 Vi er egentlig sydenfarere, men i år skal sønnen delta på Norway Cup Siden d da blir Oslo-ferie, så tar vi Kr.sand og Dyreparken i samme renna Vi har jo familie der sør også så Men må si at prisene byr meg kraftig i mot!! Har ikke studert prisene enda, men 6-7000 kr for parkbilletter med 2 overnattinger?? D er søren meg mye penger sammenlignet med to uker i syden Neste år derimot blir d ca 3 uker i USA, New York & LA, muligens San Fransisco og Las Vegas også Anonymous poster hash: d5894...4e1
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #36 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra ut Det er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker Her teller vi ned allerede gutta har hver sin kalender som teller ned Oi det er lenge å telle Vi teller jo sånn sett ned 11 måneder i året da hahaha
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #37 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra utDet er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker Her teller vi ned allerede gutta har hver sin kalender som teller ned Oi det er lenge å telle Vi teller jo sånn sett ned 11 måneder i året da hahaha Hehe hva kan jeg si? Vi liker å telle😄
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #38 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra utDet er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker Her teller vi ned allerede gutta har hver sin kalender som teller ned Oi det er lenge å telle Vi teller jo sånn sett ned 11 måneder i året da hahaha Hehe hva kan jeg si? Vi liker å telle Jeg vet jo når vi skal reise, så jeg kan telle jeg og. Men pleier å prøve å holde ut litt lenger. Nyte våren og kose meg med det som skjer her, ikke bare fokusere på det som skal skje om flere mnder. Men når vi har bestilt båten klarer jeg liksom ikke mer hehe Først må jeg gå ned i vekt, så får fokusere på det
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #39 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra utDet er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker Her teller vi ned allerede gutta har hver sin kalender som teller nedOi det er lenge å telle Vi teller jo sånn sett ned 11 måneder i året da hahaha Hehe hva kan jeg si? Vi liker å telle Jeg vet jo når vi skal reise, så jeg kan telle jeg og. Men pleier å prøve å holde ut litt lenger. Nyte våren og kose meg med det som skjer her, ikke bare fokusere på det som skal skje om flere mnder. Men når vi har bestilt båten klarer jeg liksom ikke mer hehe Først må jeg gå ned i vekt, så får fokusere på det Bli slank og smekker til sommeren?☺️
MammaStine91 Skrevet 12. januar 2015 #40 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har termin i midten av juli så i år blir det hjemmeferie😜
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #41 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra utDet er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker Her teller vi ned allerede gutta har hver sin kalender som teller nedOi det er lenge å telle Vi teller jo sånn sett ned 11 måneder i året da hahaha Hehe hva kan jeg si? Vi liker å telle Jeg vet jo når vi skal reise, så jeg kan telle jeg og. Men pleier å prøve å holde ut litt lenger. Nyte våren og kose meg med det som skjer her, ikke bare fokusere på det som skal skje om flere mnder. Men når vi har bestilt båten klarer jeg liksom ikke mer hehe Først må jeg gå ned i vekt, så får fokusere på det Bli slank og smekker til sommeren?☺️ Den første av de kan jeg i alle fall prøve å gjøre noe med
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #42 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal kjøre til Kroatia med campingvogna i ca. 4 uker Blir en dag på Bilka i Danmark på vei hjem. Ah høres bra utDet er knallbra!! Vi har snakket om å bestille båten over til Danmark nå, men da begynner jeg bare å telle uker Her teller vi ned allerede gutta har hver sin kalender som teller nedOi det er lenge å telle Vi teller jo sånn sett ned 11 måneder i året da hahaha Hehe hva kan jeg si? Vi liker å telleJeg vet jo når vi skal reise, så jeg kan telle jeg og. Men pleier å prøve å holde ut litt lenger. Nyte våren og kose meg med det som skjer her, ikke bare fokusere på det som skal skje om flere mnder. Men når vi har bestilt båten klarer jeg liksom ikke mer hehe Først må jeg gå ned i vekt, så får fokusere på det Bli slank og smekker til sommeren?☺️ Den første av de kan jeg i alle fall prøve å gjøre noe med Prøver selv å gå ned fra ca 185 kilo til ca 100😜
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #43 Skrevet 12. januar 2015 Ha ha Jeg måå ned 15 kilo i alle fall
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #44 Skrevet 12. januar 2015 Ha ha Jeg måå ned 15 kilo i alle fall Du trur meg ikke assa ? Neeei ekke du fin som du er da?
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. januar 2015 #45 Skrevet 12. januar 2015 Ha ha Jeg måå ned 15 kilo i alle fall Du trur meg ikke assa ? Neeei ekke du fin som du er da? Nei du er ikke overvektig! Jeg får ikke gjort noe med det bortsett fra litt sparkel her og der, så de får ta meg som jeg er eller la vær
Gjest Kira Skrevet 12. januar 2015 #46 Skrevet 12. januar 2015 Noen avsporinger og et personangrep er fjernet. Kira
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #47 Skrevet 12. januar 2015 Bytter dere på hvem som tar hvilket barn eller er det alltid du og eldste? Anonymous poster hash: d58a7...346
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #48 Skrevet 12. januar 2015 Ha ha Jeg måå ned 15 kilo i alle fall Du trur meg ikke assa ? Neeei ekke du fin som du er da? Nei du er ikke overvektig! Jeg får ikke gjort noe med det bortsett fra litt sparkel her og der, så de får ta meg som jeg er eller la vær Vi bruker alle litt sparkel her og der😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #49 Skrevet 12. januar 2015 Bytter dere på hvem som tar hvilket barn eller er det alltid du og eldste? Anonymous poster hash: d58a7...346 Det bytter vi på og anpasser etter interesser😊
piranha Skrevet 12. januar 2015 #50 Skrevet 12. januar 2015 Vi skal en uke til Mallorca med min side av familien, blir 14 med stort og smått Vi har alltid vært i Gøteborg i sommerferien, men siden vi har flyttet til Vestlandet tenkte vi å ta ti dager i Stockholm i år. Siste ferieuken blir hjemmeferie med aktiviter og avslapning i nærområdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå