Gå til innhold

Merker dere noe til Nina? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er når det det stormer slik at jeg er takknemlig for at jeg bor på Indre Østlandet. Her har det kommet 20 cm med snø. Sies at vi skal få etterdønninger av Nina i løpet av natten/morgendagen. Men det blir vel en ikke akkurat storm av det tror jeg.

Ser på Nyhetskanalen nå og synes veldig synd på dere som er rammet av dette.

Kjenner jeg blir litt irritert når østlendinger sitter og klager på dårlig brøyte veier, når jeg vet at flere steder langs kysten er det lange strømbrudd, tak som har flydd av gårde, trær gjennom hus o.l.

Ne, jeg er heldig. Det verste vi har opplevd av storm her er da Dagmar raste, var strømløse i to dager og mye vindfall og noe småskader på hus. Men er ikke noe hva dere langs kysten altfor ofte opplever.

Anonymous poster hash: 8fbda...b4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er når det det stormer slik at jeg er takknemlig for at jeg bor på Indre Østlandet. Her har det kommet 20 cm med snø. Sies at vi skal få etterdønninger av Nina i løpet av natten/morgendagen. Men det blir vel en ikke akkurat storm av det tror jeg. Ser på Nyhetskanalen nå og synes veldig synd på dere som er rammet av dette.Kjenner jeg blir litt irritert når østlendinger sitter og klager på dårlig brøyte veier, når jeg vet at flere steder langs kysten er det lange strømbrudd, tak som har flydd av gårde, trær gjennom hus o.l. Ne, jeg er heldig. Det verste vi har opplevd av storm her er da Dagmar raste, var strømløse i to dager og mye vindfall og noe småskader på hus. Men er ikke noe hva dere langs kysten altfor ofte opplever. Anonymous poster hash: 8fbda...b4d

takk :)

Anonymous poster hash: 730da...d6a

Skrevet

Bor på en topp helt ved kysten i sør, det ta godt i huset og tv-signalene sliter, men ellers ingen problemer for vår del. Det er stormflo da, så båthus og brygger langs sjøen står under vann.

Ser på nettsiden til lokalavisen at det er en del som mangler strøm, det har veltet noen trær over veien o.l. men ingen store skader. 3000 husstander i Aust-Agder er uten strøm står det, og det blåser liten kuling. Ingen dramatikk med andre ord, det største problemet er stormfloen.

Anonymous poster hash: 1c50b...46e
Skrevet

Rogaland her. Her har trær veltet og bølger har slått inn på turstier langs sjøkanten og over brygger.

Vi har vært mest inne. Bor nederst i en leilighet, litt i le for vinden, men hører det durer ute. Det verste jeg selv opplevde var vel at jeg nesten ikke klarte å lukke ytterdøra, måtte legge meg bakover og dra av alle krefter for å få den igjen.

Anonymous poster hash: ce446...831
Skrevet

Rogaland her. Her har trær veltet og bølger har slått inn på turstier langs sjøkanten og over brygger.

Vi har vært mest inne. Bor nederst i en leilighet, litt i le for vinden, men hører det durer ute. Det verste jeg selv opplevde var vel at jeg nesten ikke klarte å lukke ytterdøra, måtte legge meg bakover og dra av alle krefter for å få den igjen.

og vi har strøm, selv om det har blinket litt av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...