Gå til innhold

Merker dere noe til Nina? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja fergen her gynget når vi skulle over,å nå er det så sterk vind at fergen ikke lenger går.

Strømmen kommer å går itellegg..

Dette er litt utenfor Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Vestfold, altså et stykke unna kjernen. Men her blåser det også skikkelig,og vannstanden er veldig høy. Anonymous poster hash: 7ed23...e81

Sorry, men LOL!

Anonymous poster hash: 6296e...e2c

Jeg skrev det ikke, men det underforståtte poenget var naturligvis at når det merkes såpass her,så må det være grusomt på vestlandet.

Anonymous poster hash: 7ed23...e81

Skrevet

Jeg føler jeg sitter inni bilen i en vaskeautomat nå når regnet pisker på vinduene.

Blåser godt her i Stavanger, men huset vårt ligger litt i le. :-)

Anonymous poster hash: d0660...4cd

Skrevet

Kristiansand, og her blåser det heftig

Anonymous poster hash: 1605d...fff

Skrevet

Jeg bor i Vestfold, altså et stykke unna kjernen. Men her blåser det også skikkelig,og vannstanden er veldig høy. Anonymous poster hash: 7ed23...e81

Sorry, men LOL!Anonymous poster hash: 6296e...e2c

Jeg skrev det ikke, men det underforståtte poenget var naturligvis at når det merkes såpass her,så må det være grusomt på vestlandet. Anonymous poster hash: 7ed23...e81

nå skal det sies at bafe en fugl fiser på østlandet så kategoriseres det som liten storm :P

Anonymous poster hash: 730da...d6a

Skrevet

Sorry, men LOL!Anonymous poster hash: 6296e...e2c
Jeg skrev det ikke, men det underforståtte poenget var naturligvis at når det merkes såpass her,så må det være grusomt på vestlandet. Anonymous poster hash: 7ed23...e81
nå skal det sies at bafe en fugl fiser på østlandet så kategoriseres det som liten storm :P

Jeg bodde et år i Valdres, og da følte jeg at folk bardunerte hagemøblene sine dersom løvet til ospa leet på seg...

Skrevet

Karmøy her. Sitter med tente lys uten strøm. Heldigvis fyr i ovnen i barna sover gjennom uværet. Håper det roer seg snart! Mye ødeleggelser her jeg bor.

Anonymous poster hash: 8b74f...7b9

Skrevet

Har merket det godt i Sauda i Rogaland, men vi var heldigvis uten strøm i bare en halvtime.

Det har roet seg kraftig nå

Anonymous poster hash: 80731...3b8

Skrevet

Vinden har tatt gjerdet vårt. 

Anonymous poster hash: 4c792...667
Skrevet (endret)

Jeg som opprinnelig er fra lille trygge Vestfold uten noe særlig vær og vind tisser snart på meg av det været her i vest! Jesus sier jeg bare😳😳

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Det har vært store variasjoner i været i dag her jeg bor (utenfor Oslo).

Våknet til snøføyke! Det snødde sidelengs og snøen pisket i ansiktet fram til ca 12.30. Så klarner det i 13 tiden og det er strålende sol og nydelig vær fram til ca kl 17. Nå suser det godt rundt øra og trekker fra vinduene. Må fyre hardt for holde det varmt her.

Håper Nina fyker kjapt forbi ;)

Anonymous poster hash: 6fd0c...873

Skrevet

Discolys, blinke blinke. Fyr i peisen, noen stearinlys tent så vi ikke sitter i mørket om strømmen går.

Koser oss inne, siden man ikke skal være ute. Bor i Bergen og har vinden rett på stuevinduer og soveromsvindu.

Skrevet

Nei,..........

Anonymous poster hash: a5ffa...b08

Skrevet

Bor i Halden jeg. Ganske stor springflo og noe kastevind. Er ikke bekymret foreløbig..blåser bare ca 15 m/sek her..Har vokst opp på vestlandet og opplevd at takstein har flydd avgårde og store trær knekt rett av så har ikke opplevelsen av dette som særlig dramatisk ( her i Østfold ihvertfall).. Foreldrene mine bor på sunnmøre, og der hadde det knapt vært et vindpust, stikk i strid med det som var meldt. Ser ut som om "Nina" har dreid seg litt lenger ned enn først antatt:).

Skrevet

Der fløy grillen til naboen gjennom hagen vår og over til naboen på andre siden...

Gjest thricane
Skrevet

Ikke noe alvorlig, strømmen hatt gått, det er springflo. Kjedelig for utestedene som ligger langs vannet siden de ligger nære og lavt nok til å få inn vann i lokalene. Noen trær går overende og det røsker godt i huset. Vi har ryddet inn løse gjenstander, men trekket til grillen tok seg en tur over taket og forsvant.

Hvordan går det med dere på vest og Sørlandet? Vi har jo bare peanøtter her på østlandet. Når det er såpass merkbart her nå det være rimelig heftig hos dere.

Skrevet

Det blåser litt her på østsiden av oslofjorden. Hagemøblene har tydeligvis litt reisefeber, men bare litt ruskevær egentlig. Ser dramatisk ut på bildene fra vestkysten.

Anonymous poster hash: 310b1...990

Skrevet

Her(hvert fall rundt mitt hus) har det roet seg ganske mye nå :) Det blåser og regner, men ikke på samme måte som tidligere i ettermiddag :)

Skrevet

Bor i Vestfold og sitter uten strøm. Takk for nett på mobilen, er alene i kveld.

Anonymous poster hash: e387d...7bf

Skrevet

Nå blinker hvertfall ikke tv'n og lysene lengre :) "hun" har nok roet seg kraftig ned denne Nina,ikke greit !

Skrevet

Vestfold her og og uten strøm .

Anonymous poster hash: 63fc3...857

Skrevet

Store problemer på Haugalandet... broer og tunneler stengt så er umulig å komme seg til/fra Karmøy. Ellers blåser både strømledninger og hele tak! Til og med taket på skoler og en stadion har blåst bort. Store deler av Haugalandet er uten strøm, og der det er strøm blinker det hele tiden. Flere steder har blitt evakuert, så er best å holde seg inne :-)

Det er nå kolonnekjøring til/fra Karmøy 🚙

Anonymous poster hash: dc0be...100

Skrevet

Har ikke merket Nina, men det har blåst bra utenfor Trondheim i ettermiddag/kveld. Såpass at det er ubehagelig å kjøre, men er jo bare småtteri i forhold til sørvestlandet :-)

Anonymous poster hash: f81c7...e11

Skrevet

Østlandet her. Blåste godt tidligere, det meste jeg har hørt vinden her. Ulte i ventilene og hørte vinden godt i pipa og peisen.

Og brått og plutselig så ble det helt bom stille. Så stille at jeg tenkte "shit, hva skjer nå?".... og etter det har det ikke blåst, noen få snøfnugg som daler, daler rolig og sakte rett ned.

Så ser ut til at det var kortvarig her mellom Oslo og Drammen.

Anonymous poster hash: 67806...152
Skrevet

Det har blåst godt hele dagen på Jæren. Jeg gikk tur med valpen midt på dagen. Det gikk fint, men et par timer senere raste noen takpanner ned fra taket og jeg sa at barna ikke fikk være ute.

Vi har hatt strøm hele dagen og kvelden, men leser om trær som velter, handlekorgskur som tar avgårde og takpanner som faller ned andre steder også.

Det var orkan styrke kort vei herfra i alle fall, da blåser det godt. Men har ikke merket så masse til vinden her inne med fyr i ovnen og tv på :)

Det har roet seg nå, men kommer plutselig noen kast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...