Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Har vært på jobb i dag og merker at det har tatt seg opp de siste timene. Nå er jeg hjemme, har trukket for gardinene og har barrikadert meg i sofaen Det river godt i huset for å si det slik Jeg bor i Bergen Anonymous poster hash: b415a...c52
Julymom2015 Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg bor også i Bergen, blåser godt her ja !
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Ikke jeg, men har familie på Karmøy som sikkert har merket det godt. Ser på nett at både tak, takplater og diverse har blitt tatt av stormen. Anonymous poster hash: a2aa8...1af
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Vindstille og 10 cm nysnø her på østlandet😍 Anonymous poster hash: 8f152...c71
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Blikkstille på Sunnmøre. Anonymous poster hash: 4fa61...d40
Gjest Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Stormflo og begynner å blåse litt her nå. Er sendt ut varsel fra lokalavisen nå. Sarpsborg.
Mumua Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Blåser greit her på sørlandskysten nå, skal visst ta seg ganske godt opp utover kvelden og natta. Trodde ikke vi kom til å merke noe, men er meldt opp mot 16 meter i sekundet her jeg bor så da vil det nok merkes likevel. Har heldigvis hamstret inn nok godteri og telys fra før så de mest kritiske behovene blir fylt uansett vær Ser derimot noen av vennene mine som er ute på plattform nå har noen mindre hyggelige oppdateringer på facebook, så det blåser godt på den siden av landet (87 knop var det en som skrev). Håper familien min på nordvestlandet slipper det verste, der bruker det å være skikkelig ille. Under forrige orkan måtte vi ned i kjelleren, så håper de slipper det. Glad jeg bor på sørlandet nå
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #8 Skrevet 10. januar 2015 Blåser godt på Jæren. Litt busskilt, trær, takpanner og hagemøbler i omløp. Uten strøm, men satser på den kommer snart tilbake. Anonymous poster hash: 2ba97...c83
Daquiry Skrevet 10. januar 2015 #9 Skrevet 10. januar 2015 Jepp! Bor i Bergen og her blåser det helt vilt 😳😳
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #10 Skrevet 10. januar 2015 Jeg bor på Senja og her blåser det noe så inn i hampen. Perfekt i kombinasjon med heftig snøfall i går og i natt. Snø overalt. Hagen har en diger flodbølge av snø på seg. Artig Anonymous poster hash: f3ad3...d08
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #11 Skrevet 10. januar 2015 Ble visst avlyst her på Sunnmøre... Sol & blikkstille i dag... Dustemeterologer... Hadde forberedt oss skikkelig på trøbbel her Anonymous poster hash: 6296e...e2c
mamma_bergen Skrevet 10. januar 2015 #12 Skrevet 10. januar 2015 Kan si det er ekstra friskt her i dag
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #13 Skrevet 10. januar 2015 Blåser godt her i Bergen. Såvidt har pakket med oss bananer og kaffe og gått ned i bunkeren vår mens Nina raser fra seg☔️ Anonymous poster hash: a859d...856
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #14 Skrevet 10. januar 2015 Blåser godt her i Bergen. Såvidt har pakket med oss bananer og kaffe og gått ned i bunkeren vår mens Nina raser fra seg☔️ Anonymous poster hash: a859d...856 Kaffe og banan kommentarene har mistet fullstendig snerten det hadde Anonymous poster hash: dca17...b43
Husbygger Skrevet 10. januar 2015 #15 Skrevet 10. januar 2015 Merker det blåser, men vi er nok heldige med vindretningen i forhold til hvor vi bor. Hadde det komt fra sør så hadde det vært verre. Bor i sør Rogaland og ser at andre klager på veltede trær osv. Så det er vist heftig rundt omkring her nede.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #16 Skrevet 10. januar 2015 Bor litt utenfor Bergen og her er det heftig. Flere trær har blåst over ende utenfor huset og strømmen har vært borte i flere timer. Hadde planlagt reinsdyr til kveldskos så jeg håper strømmen kommer snart! Mannen min insisterte på at han skulle inn til byen, han har imidlertid gått i "dekning" hos et vennepar Anonymous poster hash: b9fc2...ec0
reven37 Skrevet 10. januar 2015 #17 Skrevet 10. januar 2015 Deler av taket er revet av, rubbhallen er ødelagt, nesten alle glassene i drivhuset mitt har knust, Flere planker på plattingen vår er revet opp og den største og fineste rhododendroen vår er revet opp med roten og slengt bortover plenen. Den har retning mot restene av drivhuset ser jeg. I tillegg har vi 3 STORE
reven37 Skrevet 10. januar 2015 #18 Skrevet 10. januar 2015 Deler av taket er revet av, rubbhallen er ødelagt, nesten alle glassene i drivhuset mitt har knust, Flere planker på plattingen vår er revet opp og den største og fineste rhododendroen vår er revet opp med roten og slengt bortover plenen. Den har retning mot restene av drivhuset ser jeg. I tillegg har vi 3 STORE OI ble sendt før jeg fikk fullført. Skulle si: Har 3 STORE vinduer i stuen som gynger faretruende synes jeg :-(
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #19 Skrevet 10. januar 2015 Jeg bor i Vestfold, altså et stykke unna kjernen. Men her blåser det også skikkelig,og vannstanden er veldig høy. Anonymous poster hash: 7ed23...e81
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #20 Skrevet 10. januar 2015 Mistet en del takstein, men strømmen er fortsatt her. Har blinket noen ganger, så jeg har tent alt jeg har av telys sånn i tilfelle. Bor litt utenfor Bergen. Anonymous poster hash: 96847...6eb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #21 Skrevet 10. januar 2015 Bor på øy utenfor Bergen. Er uten strøm. Broen til oss er stengt. Anonymous poster hash: c2469...f00
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #22 Skrevet 10. januar 2015 Bør sør for Bergen, merker det godt ja. Knaker i andre etasje, rister i vinduene og alt som ikke er sikret flagrer. Strømmen gikk en liten stund tidligere i dag, men det varte ikke så lenge. Det blir sterkt oppfordret om å holde seg innendørs om man ikke absolutt må ut, og etter jeg var ute tidligere i dag skjønner jeg det godt. Anonymous poster hash: 72758...f72
Mie93 Skrevet 10. januar 2015 #23 Skrevet 10. januar 2015 Store problemer på Haugalandet... broer og tunneler stengt så er umulig å komme seg til/fra Karmøy. Ellers blåser både strømledninger og hele tak! Til og med taket på skoler og en stadion har blåst bort. Store deler av Haugalandet er uten strøm, og der det er strøm blinker det hele tiden. Flere steder har blitt evakuert, så er best å holde seg inne :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #24 Skrevet 10. januar 2015 Jeg bor i Vestfold, altså et stykke unna kjernen. Men her blåser det også skikkelig,og vannstanden er veldig høy. Anonymous poster hash: 7ed23...e81 Sorry, men LOL! Anonymous poster hash: 6296e...e2c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #25 Skrevet 10. januar 2015 Her på indre Østlandet merker vi som vanlig lite til vind og vær. Det eneste vi får av Nina, er masse snø. Har hjemmedag, jeg, men på sosiale medier klages det over dårlig brøyting. Berører meg heldigvis ikke. Anonymous poster hash: 75128...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå