Gå til innhold

Verdens søteste forklaring😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille?

Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry :oAnonymous poster hash: a7111...397

Da er du rimelig kort!!

Herlig historie, HI!! :)

Skjønte den ikke jeg heller.

Men hvorfor må du rakke ned på anonym her for å forsvare hi, det er vel ikke or bedre det enn de som slenger dritt til hi?Anonymous poster hash: d0e65...a22

Hva skjønte du ikke?
Jeg skjønte ikke poenget med hammerfestAnonymous poster hash: d0e65...a22

Han har skjønt at de som kommer fra andre land kan snakke annerledes og 'rart' og når han da oppdaget at klassekompisen kom fra Hammerfest fant han forklaringen på hvorfor han ikke skjønte hva kompisen sa (at Hammerfest ikke er et annet land er det morsomme her). Anonymous poster hash: b5514...846

Burde ikke en seksåring vite såpass?

Anonymous poster hash: 6e430...a15

Det tror ikke. Jeg synes det er helt normalt at en 6-åring ikke vet hvor Hammerfest ligger.

Anonymous poster hash: 82771...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som er litt tungnemme i dag...

Og skriver tungnemme for det forstår de ikke;-)

Anonymous poster hash: f9749...46d

Skrevet

Lille?

Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry :oAnonymous poster hash: a7111...397

Da er du rimelig kort!!

Herlig historie, HI!! :)

Skjønte den ikke jeg heller.

Men hvorfor må du rakke ned på anonym her for å forsvare hi, det er vel ikke or bedre det enn de som slenger dritt til hi?Anonymous poster hash: d0e65...a22

Hva skjønte du ikke?
Jeg skjønte ikke poenget med hammerfestAnonymous poster hash: d0e65...a22

Han har skjønt at de som kommer fra andre land kan snakke annerledes og 'rart' og når han da oppdaget at klassekompisen kom fra Hammerfest fant han forklaringen på hvorfor han ikke skjønte hva kompisen sa (at Hammerfest ikke er et annet land er det morsomme her). Anonymous poster hash: b5514...846

Burde ikke en seksåring vite såpass?Anonymous poster hash: 6e430...a15

At Hammerfest er et sted i Norge? Nei, det syns jeg ikke man kan forvente. De fleste seksåringer har vel ikke geografikunnskapene helt på plass ennå?

Eller har det noe med at det er hi's seksåring vi snakker om? Jeg har skjønt at noen av dere lager andre regler for henne og hennes barn.

Anonymous poster hash: b5514...846

Skrevet

Kjære vene så mange idioter det er her inne!

Hi! Super morsomt!

Jeg har flytta fra østlandet og nordover og ditt var et barn på skolen som har reagert veldig på at jeg ikke prater som dem. En dag sa jeg at jeg skulle hente et flyttelass sørfra sånn at jeg fikk senga mi og slikt hit, hadde sendt det med hurtigruta. Jenta utbryter: ÅH endelig skal du flytte hit til landet Norge!

Det med dialekter er ikke alltid lett :P

Anonymous poster hash: 67949...9ba

Skrevet (endret)

Kjære mamma til ADHD gutt..

Ikke svar disse irriterende damene som prøver å provosere. Da har de jo oppnådd det de prøver på. De mener ikke at du henger ut barnet ditt, de skriver det bare for å være ekle - anonymt selvsagt, siden de i andre tråder er moralens høye beskytter.

Det er folk som ikke våger å ta opp vanskeligheter ansikt til ansikt med folk,så de gjemmer seg bak amonymknappen.

Endret av Ooops I did it AGAIN
Skrevet

Dette blir for dumt, hadde vært en annen bruker som skrev dette så hadde ingen surmaga DIB høner slengt så mye dritt!

Skrevet

Mine barn er det på ingen måte synd på😊😊

Skrevet

Herregud, jeg er så lei av de lange siteringene. Er det mulig å korte ned? Bittelitt bare?

Forøvrig er tråden rapportert, det her er mobbing og jeg vet ikke hva. Fullstendig avsporing er det og.

Ha en fin dag videre :)

Anonymous poster hash: 90c9a...b21

Skrevet

Herregud, jeg er så lei av de lange siteringene. Er det mulig å korte ned? Bittelitt bare?

Forøvrig er tråden rapportert, det her er mobbing og jeg vet ikke hva. Fullstendig avsporing er det og.

Ha en fin dag videre :)Anonymous poster hash: 90c9a...b21

Er alt mobbing nå? Må man alltid være enig med hi og smiske for ikke å mobbe?

Anonymous poster hash: 6e430...a15

Skrevet

Nei, man trenger ikke være enig, men noen ganger er det greit å holde kjeft. Tråden startet med en morsom historie, og ender opp i angrep på hi. Ta det på pm eller la det være. Tråden har gått over alle støvleskaft. Jeg er ingen tilhenger av hi, men når hun eller andre får så mye tyn, sier jeg ifra.

Skrevet

Nei, man trenger ikke være enig, men noen ganger er det greit å holde kjeft. Tråden startet med en morsom historie, og ender opp i angrep på hi. Ta det på pm eller la det være. Tråden har gått over alle støvleskaft. Jeg er ingen tilhenger av hi, men når hun eller andre får så mye tyn, sier jeg ifra.

Er enig i at Hi får en del stygge kommentarer, men det vet hun også før hun legger ut en tråd om barna sine. Hvorfor utsette seg selv for det hele tiden? Det virker jo som hun nyter oppmerksomheten og støtten fra den ovennevnte 'heiagjengen' her inne.

Skrevet

Er enig i at Hi får en del stygge kommentarer, men det vet hun også før hun legger ut en tråd om barna sine. Hvorfor utsette seg selv for det hele tiden? Det virker jo som hun nyter oppmerksomheten og støtten fra den ovennevnte 'heiagjengen' her inne.

Men skal det uansett godtas at voksne mennesker slenger dritt til hverandre ??

Anonymous poster hash: c3154...7b6

Skrevet

Tråden er ryddet for uthenging av et barn, samt svar på det innlegget som ble slettet. 

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Haha den var kjempegod!! 😃😃😃

Og ikke bry deg med disse inntørka hissigproppene av noen damer. De er så bitter at de tydelig ikke klarer å smile over livet lenger. Det er DE som er håpløs og trist, ikke du!

Hurra for herlige gullkorn 😃😃😃😃

Skrevet

Nei, man trenger ikke være enig, men noen ganger er det greit å holde kjeft. Tråden startet med en morsom historie, og ender opp i angrep på hi. Ta det på pm eller la det være. Tråden har gått over alle støvleskaft. Jeg er ingen tilhenger av hi, men når hun eller andre får så mye tyn, sier jeg ifra.Anonymous poster hash: 90c9a...b21

Er enig i at Hi får en del stygge kommentarer, men det vet hun også før hun legger ut en tråd om barna sine. Hvorfor utsette seg selv for det hele tiden? Det virker jo som hun nyter oppmerksomheten og støtten fra den ovennevnte 'heiagjengen' her inne.     Anonymous poster hash: 82771...f3c

Er dette en måte du forklarer mobbing til barna dine også?

Pål og Pia vet at siden de spiller i korps/er tykke/har feil klær/ har for mye eller for lite penger (eller andre like flotte grunner barn finner for å mobbe), så derfor må de finne seg i å bli hakket på?

Jeg lurer sånn på hvordan hodene til dere som forsvarer slik oppførsel virker! Kan dere virkelig rettferdiggjør for dere selv å behandle andre mennesker på denne måten som mange viser i trådene hi starter?

Jeg trodde ærlig talt at når voksne mennesker hadde problemer med å like noen, så overser og unngår de dem, men her inne viser det seg jo at man heller oppsøker dem for så å vrenge ut litt møkk. Er det en ventil for å få ut egen oppsamlet frustrasjon?

Forklar meg det gjerne, jeg er oppriktig nysgjerrig.

Skrevet

Nei, man trenger ikke være enig, men noen ganger er det greit å holde kjeft. Tråden startet med en morsom historie, og ender opp i angrep på hi. Ta det på pm eller la det være. Tråden har gått over alle støvleskaft. Jeg er ingen tilhenger av hi, men når hun eller andre får så mye tyn, sier jeg ifra.Anonymous poster hash: 90c9a...b21

Er enig i at Hi får en del stygge kommentarer, men det vet hun også før hun legger ut en tråd om barna sine. Hvorfor utsette seg selv for det hele tiden? Det virker jo som hun nyter oppmerksomheten og støtten fra den ovennevnte 'heiagjengen' her inne. Anonymous poster hash: 82771...f3c
Er dette en måte du forklarer mobbing til barna dine også?

Pål og Pia vet at siden de spiller i korps/er tykke/har feil klær/ har for mye eller for lite penger (eller andre like flotte grunner barn finner for å mobbe), så derfor må de finne seg i å bli hakket på?

Jeg lurer sånn på hvordan hodene til dere som forsvarer slik oppførsel virker! Kan dere virkelig rettferdiggjør for dere selv å behandle andre mennesker på denne måten som mange viser i trådene hi starter?

Jeg trodde ærlig talt at når voksne mennesker hadde problemer med å like noen, så overser og unngår de dem, men her inne viser det seg jo at man heller oppsøker dem for så å vrenge ut litt møkk. Er det en ventil for å få ut egen oppsamlet frustrasjon?

Forklar meg det gjerne, jeg er oppriktig nysgjerrig.

Den fikk du ikke svar på gitt😊

Skrevet

Jeg tenker iblandt at en blogg virkelig hadde vært tingen for deg HI. Ikke fordi det er noe galt med innleggene dine nei, men fordi da hadde du fått fortalt om livets opp og nedturer, men sluppet hetsingen her inne :)

Med de gribbene her inne hadde folk sannsynligvis bare hetset bloggen hennes istedenfor og klagd over den kjeeedelige bloggen..

Anonymous poster hash: 5d20f...674

Skrevet

Kjære mamma til ADHD gutt..

Ikke svar disse irriterende damene som prøver å provosere. Da har de jo oppnådd det de prøver på. De mener ikke at du henger ut barnet ditt, de skriver det bare for å være ekle - anonymt selvsagt, siden de i andre tråder er moralens høye beskytter.

Det er folk som ikke våger å ta opp vanskeligheter ansikt til ansikt med folk,så de gjemmer seg bak amonymknappen.

👍👍

Skrevet

Avsporinger og personangrep er fjernet fra tråden.

Hvis dere ønsker å diskutere andre temaer anbefaler jeg dere å gjøre dette i en egen tråd.

Kira

Skrevet

Signere med nick eller ei, er like anonymt det.

Anonymous poster hash: 4352d...d1a

Ikke hvis du hat blity kjent med andre her inne, som vet hvilket nick mam bruker. ..

Anonymous poster hash: 38a9d...7a0

Skrevet

Er i hvertfall sikkert at de sier så mye søtt disse små😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...