mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Lille har en gutt i klassen med alvorlig talefeil, foreldre har ikke vært åpne om dette og lille har lurt veldig. Har ikke kunnet si mer enn at kanskje .... Forteller selv. Han er vandt til at barna i klassen kommer fra forskjellige land og har slått seg til ro med at en dag forteller ... Hvilket land han kommer fra. I dag kom han løpende glad hjem og sa; mamma!!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke skjønner hva ... Sier!!! Han kommer fra Hammerfest !!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Lille? Anonymous poster hash: 6e430...a15
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Hahahaha! Åh, de er herlige disse små!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2015 Hahahaha! Åh, de er herlige disse små! Ja 😊 det er de virkelig
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Oh my god! Må du dokumentere alt her inne? Anonymous poster hash: 4352d...d1a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2015 Føler faktisk det er plass til mine innlegg blandt alle innlegg om fruer og alt mulig annet😊
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Føler faktisk det er plass til mine innlegg blandt alle innlegg om fruer og alt mulig annet Ja, de passer forsåvidt godt sammen med akkurat de innleggene... Anonymous poster hash: 6e430...a15
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Lille? Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry Anonymous poster hash: a7111...397
Meg og de tre småtrolla Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 He he er ikkje alltid like lett med dialekter ;-)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2015 He he er ikkje alltid like lett med dialekter ;-) Hehe nei😊
JessicaM50 Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-) Kanskje nettopp det er noe hi kan ta inn over seg, ikke koselig det hun skrev! Anonymous poster hash: 6e430...a15
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-)Kanskje nettopp det er noe hi kan ta inn over seg, ikke koselig det hun skrev! Anonymous poster hash: 6e430...a15 Og hva i all verden var så galt nå?? Anonymous poster hash: c3154...7b6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-) Nå må du gi deg?! Morsom historie? Og du har nok ikke vært her lenge nok til å kunne se at hi oppretter tråd etter tråd hver dag. Og det verste er at det er sjeldent et bra innhold. Anonymous poster hash: 4352d...d1a
Gjest Zaria Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Oh my god! Må du dokumentere alt her inne? Anonymous poster hash: 4352d...d1a Slutt nå!!!
Gjest Zaria Skrevet 9. januar 2015 #17 Skrevet 9. januar 2015 Lille har en gutt i klassen med alvorlig talefeil, foreldre har ikke vært åpne om dette og lille har lurt veldig. Har ikke kunnet si mer enn at kanskje .... Forteller selv. Han er vandt til at barna i klassen kommer fra forskjellige land og har slått seg til ro med at en dag forteller ... Hvilket land han kommer fra. I dag kom han løpende glad hjem og sa; mamma!!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke skjønner hva ... Sier!!! Han kommer fra Hammerfest !!!!! Hehe......så skjønt😃😃😃😃
Gjest Zaria Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-)Nå må du gi deg?! Morsom historie?Og du har nok ikke vært her lenge nok til å kunne se at hi oppretter tråd etter tråd hver dag. Og det verste er at det er sjeldent et bra innhold. Anonymous poster hash: 4352d...d1a Du om det! Jeg synes HI har mange gode gullkorn, og virker som en hyggelig og oppegående dame😃
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #19 Skrevet 9. januar 2015 Oh my god! Må du dokumentere alt her inne? Anonymous poster hash: 4352d...d1a Slutt nå!!!Og vi manglet bare deg! Hadde du ikke slettet deg herfra? Anonymous poster hash: 4352d...d1a Det er " oppføre seg som ett as dagen " eller??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #20 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-)Nå må du gi deg?! Morsom historie?Og du har nok ikke vært her lenge nok til å kunne se at hi oppretter tråd etter tråd hver dag. Og det verste er at det er sjeldent et bra innhold. Anonymous poster hash: 4352d...d1a Du vet at " morsomt" er objektivt ?? Anonymous poster hash: c3154...7b6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-)Nå må du gi deg?! Morsom historie?Og du har nok ikke vært her lenge nok til å kunne se at hi oppretter tråd etter tråd hver dag. Og det verste er at det er sjeldent et bra innhold. Anonymous poster hash: 4352d...d1a Du vet at " morsomt" er objektivt ?? Anonymous poster hash: c3154...7b6 Objektivt er det neppe, men det er gjerne subjektivt. Jeg dro i hvert fall på smilebåndet. Anonymous poster hash: 97a3d...3c1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Noen ganger må man være tilstede for å forstå humoren. Anonymous poster hash: 52a8e...72d
JessicaM50 Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Helt greit at ikke alle synes dette var morsomt, men skriv heller det da (eller la være?) enn å komme med unødvendige uhyggelige utsagn. Ærlig talt.
Mamma_til_2 Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Barn er hærlige, min jente på 7 skjønner enda ikke at nordnorge ikke er ett eget land, for de snakker jo andelene enn de gjør her og så er det aldri orntlig sommer ☺
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #25 Skrevet 9. januar 2015 Barn er hærlige, min jente på 7 skjønner enda ikke at nordnorge ikke er ett eget land, for de snakker jo andelene enn de gjør her og så er det aldri orntlig sommer ☺ Samme her😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå