Gå til innhold

Verdens søteste forklaring😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille har en gutt i klassen med alvorlig talefeil, foreldre har ikke vært åpne om dette og lille har lurt veldig. Har ikke kunnet si mer enn at kanskje .... Forteller selv. Han er vandt til at barna i klassen kommer fra forskjellige land og har slått seg til ro med at en dag forteller ... Hvilket land han kommer fra. I dag kom han løpende glad hjem og sa; mamma!!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke skjønner hva ... Sier!!! Han kommer fra Hammerfest !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille?

Anonymous poster hash: 6e430...a15

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Hahahaha! Åh, de er herlige disse små! :P

Skrevet

Hahahaha! Åh, de er herlige disse små! :P

Ja 😊 det er de virkelig
Skrevet

Oh my god! Må du dokumentere alt her inne?

Anonymous poster hash: 4352d...d1a

Skrevet

Føler faktisk det er plass til mine innlegg blandt alle innlegg om fruer og alt mulig annet😊

Skrevet

😂😂😂😂😂

Skrevet

Føler faktisk det er plass til mine innlegg blandt alle innlegg om fruer og alt mulig annet

Ja, de passer forsåvidt godt sammen med akkurat de innleggene...

Skrevet

Lille?

Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry :o

Anonymous poster hash: a7111...397

Skrevet

He he er ikkje alltid like lett med dialekter ;-)

Skrevet

He he er ikkje alltid like lett med dialekter ;-)

Hehe nei😊
Skrevet

Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-)

Skrevet

Hvorfor er folk så uhyggelige? har man ikke noe koselig å si kan man la være, dette var tross alt en morsom historie :-)

Kanskje nettopp det er noe hi kan ta inn over seg, ikke koselig det hun skrev!

Skrevet

Kanskje nettopp det er noe hi kan ta inn over seg, ikke koselig det hun skrev!

Og hva i all verden var så galt nå??

Anonymous poster hash: c3154...7b6

Skrevet

Nå må du gi deg?! Morsom historie?

Og du har nok ikke vært her lenge nok til å kunne se at hi oppretter tråd etter tråd hver dag.

Og det verste er at det er sjeldent et bra innhold.

Skrevet

Oh my god! Må du dokumentere alt her inne?

Slutt nå!!!

Skrevet

Lille har en gutt i klassen med alvorlig talefeil, foreldre har ikke vært åpne om dette og lille har lurt veldig. Har ikke kunnet si mer enn at kanskje .... Forteller selv. Han er vandt til at barna i klassen kommer fra forskjellige land og har slått seg til ro med at en dag forteller ... Hvilket land han kommer fra. I dag kom han løpende glad hjem og sa; mamma!!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke skjønner hva ... Sier!!! Han kommer fra Hammerfest !!!!!

Hehe......så skjønt😃😃😃😃

Skrevet

Og du har nok ikke vært her lenge nok til å kunne se at hi oppretter tråd etter tråd hver dag.

Du om det! Jeg synes HI har mange gode gullkorn, og virker som en hyggelig og oppegående dame😃

Skrevet

Oh my god! Må du dokumentere alt her inne? Anonymous poster hash: 4352d...d1a

Slutt nå!!!
Og vi manglet bare deg! Hadde du ikke slettet deg herfra?

Det er " oppføre seg som ett as dagen " eller??

Skrevet

Du vet at " morsomt" er objektivt ??

Skrevet

Du vet at " morsomt" er objektivt ??

Objektivt er det neppe, men det er gjerne subjektivt.

Jeg dro i hvert fall på smilebåndet.

Anonymous poster hash: 97a3d...3c1

Skrevet

Noen ganger må man være tilstede for å forstå humoren.

Anonymous poster hash: 52a8e...72d

Skrevet

Helt greit at ikke alle synes dette var morsomt, men skriv heller det da (eller la være?) enn å komme med unødvendige uhyggelige utsagn. Ærlig talt.

Skrevet

Barn er hærlige, min jente på 7 skjønner enda ikke at nordnorge ikke er ett eget land, for de snakker jo andelene enn de gjør her og så er det aldri orntlig sommer ☺

Skrevet

Barn er hærlige, min jente på 7 skjønner enda ikke at nordnorge ikke er ett eget land, for de snakker jo andelene enn de gjør her og så er det aldri orntlig sommer ☺

Samme her😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...