Gå til innhold

Verdens søteste forklaring😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille?

Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry :o

Anonymous poster hash: a7111...397

Du er ikke så dum vet du. Det nekter jeg å tro.

Fin historie hi, barn er så snåle noen ganger!😄 Det burde lages en gullkorn fra barn tråd som er sticky her☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn er hærlige, min jente på 7 skjønner enda ikke at nordnorge ikke er ett eget land, for de snakker jo andelene enn de gjør her og så er det aldri orntlig sommer ☺

Samme her😊

Haha kom på nå at hun fikk nesten panikk til jul for vi reiste nordover og hadde glemt passet, for det trengte vi jo når vi skulle reise så langt ☺

Skrevet

Lille?

Fin historie hi, barn er så snåle noen ganger!😄 Det burde lages en gullkorn fra barn tråd som er sticky her☺️

Det var en super ide 😊

Skrevet

Oh my god! Må du dokumentere alt her inne?

Anonymous poster hash: 4352d...d1a

Må du spy edder og galle? Synes hovedinnlegget var morsomt og koselig å lese. Ditt innlegg derimot...

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke nord-norsk? :klo:

Anonymous poster hash: 695be...2c6
Skrevet

Hehe. Minner meg om guttungen her i våres. To backpackere fra Polen gikk forbi vårt halvmalte hus, og spurte om de kunne hjelpe oss med malinga for en liten slant. Og siden jeg ikke snakker polsk, måtte vi snakke på engelsk. Da bøyer guttungen (da 4) seg inn mot meg og hvisker "De er fra Bergen!" 😂😂

Skrevet

Haha så vittig😂😂 de sier nye rart de barna😃

Skrevet

Lille?

Da er det på tide å slutte å drikke og komme seg i seng. Ærlig talt. Så dum er du faktisk ikke. 

Morsom historie HI!! LOL

Anonymous poster hash: fec0d...5ba

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg tenker iblandt at en blogg virkelig hadde vært tingen for deg HI. Ikke fordi det er noe galt med innleggene dine nei, men fordi da hadde du fått fortalt om livets opp og nedturer, men sluppet hetsingen her inne :)

Skrevet

Er selv fra Hammerfest og må flire;)

Bodde på internat med en fra Bærum og han stakkars måtte nærmest ha tolk for og snakke med meg😂

Og vi fra Hammerfest har ikke den vanskligste dialekta oppi nord, eller generelt 😀

Anonymous poster hash: 6db36...cbe

Skrevet

Lille?

Da er du rimelig kort!!

Herlig historie, HI!! :)

Skrevet

Lille?

Da er du rimelig kort!!

Skjønte den ikke jeg heller.

Men hvorfor må du rakke ned på anonym her for å forsvare hi, det er vel ikke or bedre det enn de som slenger dritt til hi?

Anonymous poster hash: d0e65...a22

Skrevet

Lille?

Da er du rimelig kort!!

Men hvorfor må du rakke ned på anonym her for å forsvare hi, det er vel ikke or bedre det enn de som slenger dritt til hi?

Hva skjønte du ikke?

Skrevet

Lille?

Det burde det 😊

Anonymous poster hash: c3154...7b6

Skrevet

Så skjønn 😊 de finner ofte sin egen forklaring på livets mysterier 😝

Skrevet

Så skjønn 😊 de finner ofte sin egen forklaring på livets mysterier 😝

Ja ikke sant😊 han har lurt veldig på dette😊

Skrevet

Lille?

Da er du rimelig kort!!

Hva skjønte du ikke?

Jeg skjønte ikke poenget med hammerfest

Skrevet

Lille?

Da er du rimelig kort!!

Hva skjønte du ikke?

Jeg skjønte ikke poenget med hammerfest

Han har skjønt at de som kommer fra andre land kan snakke annerledes og 'rart' og når han da oppdaget at klassekompisen kom fra Hammerfest fant han forklaringen på hvorfor han ikke skjønte hva kompisen sa (at Hammerfest ikke er et annet land er det morsomme her).

Anonymous poster hash: b5514...846

Skrevet

Lille?Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry :oAnonymous poster hash: a7111...397

Da er du rimelig kort!!Herlig historie, HI!! :)

Skjønte den ikke jeg heller.Men hvorfor må du rakke ned på anonym her for å forsvare hi, det er vel ikke or bedre det enn de som slenger dritt til hi? Anonymous poster hash: d0e65...a22
takk! Ja jeg reagerer på lille! Og ja, jeg forstod ikke hva som var så morsomt med det! Og hvorfor skulle keg ikke få lov å skrive det i kommentarfeltet? Eller er kommentarfeltet forbeholdt alle som tilber hi og hvert bidige innlegg? Jeg har ikke noe i mot ts, men hallo, man kan no få være ærlig å si det man mener. Har ikke akkurat slengt med leppa til henne! HI: beklager at jeg ikke fant innlegget ditt noe spesielt morsomt!

Skrevet

Hahahaha... Hammerfest endatil... Herlig historie! Barn er bare KULE!!

Og til dere surmeggene: d er -30% på Libresse på Mega!!

Anonymous poster hash: d483c...d91

Skrevet

Hahahaha... Hammerfest endatil... Herlig historie! Barn er bare KULE!!

Og til dere surmeggene: d er -30% på Libresse på Mega!!

Anonymous poster hash: d483c...d91

Det var liksom som at han endelig hadde funnet ut av ett mysterium og var så fornøyd med seg selv😊 første skoledag ble han satt ved siden av denne gutten og jeg registrerte at han ikke forsto noe av hva gutten sa, og da han kom hjem snakket vi litt om de forskjellige barna i klassen og at mange hadde forskjellige land. Og spurte da om denne gutten. Jeg sa bare at han fikk bli kjent med gutten og kanskje han ville forstå mer etterhvert. Det var helt greit for lille og svarte; kanskje han vil fortelle meg hvilket land han har når vi blir kjent😊

Skrevet

Lille?

Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry :oAnonymous poster hash: a7111...397

Nei, den var vrien ,gitt! Hun har to sønner , en stor og en liten...
Skrevet

Haha så søt 😀

Jeg vet😊

Skrevet

Lille?

Skjønte ikke stort det du prøvde å få fram her egentlig,sorry :oAnonymous poster hash: a7111...397

Da er du rimelig kort!!

Men hvorfor må du rakke ned på anonym her for å forsvare hi, det er vel ikke or bedre det enn de som slenger dritt til hi?Anonymous poster hash: d0e65...a22

Hva skjønte du ikke?
Jeg skjønte ikke poenget med hammerfestAnonymous poster hash: d0e65...a22

Han har skjønt at de som kommer fra andre land kan snakke annerledes og 'rart' og når han da oppdaget at klassekompisen kom fra Hammerfest fant han forklaringen på hvorfor han ikke skjønte hva kompisen sa (at Hammerfest ikke er et annet land er det morsomme her). Anonymous poster hash: b5514...846

Burde ikke en seksåring vite såpass?

Anonymous poster hash: 6e430...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...