Gå til innhold

Dere med 8-10 mill i boliglån

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en stor enebolig til en verdi av 16 mill (Oslo) og har  ca. 9 mill i lån. Har en samlet inntekt på totalt 4,7 mill i året.  Betaler ca. 70.000 kr på lånet i måneden. Vi har 3 barn. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Oi. Kan jeg spørre hva dere jobber med?Anonymous poster hash: 88894...e38
Jeg er lege og mannen eier eget advokatfirma. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Vi har en stor enebolig til en verdi av 16 mill (Oslo) og har  ca. 9 mill i lån. Har en samlet inntekt på totalt 4,7 mill i året.  Betaler ca. 70.000 kr på lånet i måneden. Vi har 3 barn. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Jeg er lege og mannen eier eget advokatfirma. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Leger tjener ikke mye, så jeg antar det er mannen du mener at tjener såpass? Men som parter i advokatfirma vil jo inntektene variere veldig fra år til år. Lite å gjøre på i kveld?

Anonymous poster hash: 4dac2...719

Det har da ingenting  å si hvem som tjener hva? Hi fikk svar på det hun lurte på, og at mannen tjener mer enn meg er ikke relevant, eller? Vi betaler på lånet sammen, eier huset sammen og har barn sammen. 

Føler ikke at du fortjener så mye svar, men jeg ligger på 1,4 mill i året og mannen hart rundt 3,3 mill. Fornøyd? :)

Er vel heller du som ikke har så mye å gjøre?

Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leger tjener ikke mye, så jeg antar det er mannen du mener at tjener såpass? Men som parter i advokatfirma vil jo inntektene variere veldig fra år til år. Lite å gjøre på i kveld?Anonymous poster hash: 4dac2...719

Det har da ingenting  å si hvem som tjener hva? Hi fikk svar på det hun lurte på, og at mannen tjener mer enn meg er ikke relevant, eller? Vi betaler på lånet sammen, eier huset sammen og har barn sammen. Føler ikke at du fortjener så mye svar, men jeg ligger på 1,4 mill i året og mannen hart rundt 3,3 mill. Fornøyd? :)Er vel heller du som ikke har så mye å gjøre? Anonymous poster hash: 3a45a...d40
men svare henne gjorde du likeve så.....

Anonymous poster hash: 1131e...4f9

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?

Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Hva i all verden gjør dere med de resterende 60-70.000 i måneden??

Anonymous poster hash: cd540...ea6

Skrevet

Vi har høyt lån, men ikke så høyt som du spør etter. Svarer likevel.

Vi har 6,3 mill i boliglån, betaler 27 000 pr mnd, 250 000 i studielån, berserk 1500 pr mnd. Ingen andre lån. 1 barn. Utbetalt 70 000 pr mnd. Anonymous poster hash: dd7dd...a51

hvilke bank har dere? Vi ligger på omtrent det dere gjør mtp lønn og andre lån ,men vi får knappe 4 mill i lån i lån til bolig :oAnonymous poster hash: 1131e...4f9
Det samme lurer jeg på. Vi har samme inntekt og fikk 4 mill i lån. Betaler 21000 i mnd, men har da bare 3% rente.
Fatter ikke hvordan dere klarer så høyt lån. Tjener det samme og har ca 4 mill i lån, syns det er mer enn nok å betale

Anonymous poster hash: 4cf0a...9db

Jeg er ikke anonym a51, men vi har også i overkant av 6 mill i lån. Egenkapital rundt 2,5 mill. Samlet utbetalt inntekt pr mnd 80.000. Betaler også ca 27.000 pr mnd på lånet.

Overhodet ikke noe problem å få så mye i lån, kunne fått mer også. Det er vel heller kravet til egenkapital som er bøygen. Begynte lånet i Danske Bank og har nå flyttet det til Skandiabanken.

Anonymous poster hash: 5b94b...e9b

Vi har Danske bank. Fikk lånet ved hjelp av at foreldrene våre kausjonerte for 1 mill. Resten av lånet står kun på oss selv. Vi er unge og lovende, og sannsynlig lønnsøkning i framtiden :-)

Anonymous poster hash: dd7dd...a51

Unge og lovende, den liker jeg :)

Uten ironi altså:) 👍

Anonymous poster hash: 7621d...a63

Skrevet

Betalte 5,8 mill. for rekkehuset vårt på 136 kvm. Palass for 4 mill?

Anonymous poster hash: 4af75...32f

Vi har enebolig på 380 kvm. Bygde i 2012 med høy standard. lån på 3,8 da ligger det en bil og et studielån i også.

Bor i mindre by.

Anonymous poster hash: d88fd...eac

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Jeg synes at ved å i det hele tatt spørre det spørsmålet virker du som en arrogant dust som vil ha bekreftelse og misunnelse over at dere er steinrike...
Enig! Utrolig usjarmerende.

Anonymous poster hash: 86e6b...faf

Er det en "øvre inntektsgrense" for hvem som kan svare i denne tråden?

Skrevet

Her jeg bor kan man kjøpe minst 8/9 hus for 8 mill. Jeg betalte 375000,- for mitt hus. Ikke oppussingsobjekt.

Anonymous poster hash: 20b4b...112

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?

Hva i all verden gjør dere med de resterende 60-70.000 i måneden??

Anonymous poster hash: cd540...ea6

Det går til andre regninger og forbruk.. Det var vel ikke så rart?

Skrevet

Vi tjener tilsammen rundt 90000,- brutto og 60000,- netto i måneden. Huset vi eier er ca 200 kvm og med nesten ett mål tomt til. Det ligger fint til i en passe liten/stor by. Vi har to barn. Og ingen andre lån.

Anonymous poster hash: 1448f...295

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Hva i all verden gjør dere med de resterende 60-70.000 i måneden??Anonymous poster hash: cd540...ea6

Det går til andre regninger og forbruk.. Det var vel ikke så rart?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Det må da kunne kalles vill sløsing hvis man klarer å bruke 70 000 kr i mnd etter at lånet er betalt. Hva slags regninger er dette? Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en skikkelig gjennomgang av forbruket og heller betalt ned MYE mer på lånet!

Jeg får utbetalt ca 25 000 kr og klarer meg da greit, selv etter huslånet er betalt.

Skrevet

Hva i all verden gjør dere med de resterende 60-70.000 i måneden??Anonymous poster hash: cd540...ea6
Det går til andre regninger og forbruk.. Det var vel ikke så rart?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d
Det må da kunne kalles vill sløsing hvis man klarer å bruke 70 000 kr i mnd etter at lånet er betalt. Hva slags regninger er dette? Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en skikkelig gjennomgang av forbruket og heller betalt ned MYE mer på lånet!

Jeg får utbetalt ca 25 000 kr og klarer meg da greit, selv etter huslånet er betalt.

Vi er fem i familien, jeg har full oversikt over hva vi bruker pengene på og det er akkurat som vi har planlagt og ønsker. Ikke noe du skal bekymre deg for;)

Skrevet

Hva tjener dere brutto og hva har dere utbetalt? Andre lån, bil, studielån el, i tillegg? Hva betaler dere i renter og avdrag? Hvor mange barn har dere?

Vi har lån på ca 6 mill. Huset er verdt kanskje rundt 12, men bakt inn i boliglånet har vi også en leilighet vi leier ut, hus vi leier ut og en hytte. Totale verdier for litt over 20 millioner.

Vi har tre biler, en av de er det lån på, kanskje 500 000. Nedbetalt studielån. Samlet inntekt 4 millioner brutto. Leieinntekter på 25 000 i mnd. Vi har jobbet hardt for å komme dit vi er i dag, bygget og solgt flere hus og solgt med fortjeneste hver gang.

Anonymous poster hash: 5ac5c...ccc

Skrevet

Hva tjener dere brutto og hva har dere utbetalt? Andre lån, bil, studielån el, i tillegg? Hva betaler dere i renter og avdrag? Hvor mange barn har dere?

Vi har lån på ca 6 mill. Huset er verdt kanskje rundt 12, men bakt inn i boliglånet har vi også en leilighet vi leier ut, hus vi leier ut og en hytte. Totale verdier for litt over 20 millioner.

Vi har tre biler, en av de er det lån på, kanskje 500 000. Nedbetalt studielån. Samlet inntekt 4 millioner brutto. Leieinntekter på 25 000 i mnd. Vi har jobbet hardt for å komme dit vi er i dag, bygget og solgt flere hus og solgt med fortjeneste hver gang.

Anonymous poster hash: 5ac5c...ccc

Så flinke dere har vært 😊!!

Skrevet

Vi er fem i familien, jeg har full oversikt over hva vi bruker pengene på og det er akkurat som vi har planlagt og ønsker. Ikke noe du skal bekymre deg for;)Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Bekymrer meg fint lite, men du ba jo om vurdering av situasjonen deres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...