Gå til innhold

Dere med 8-10 mill i boliglån

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er glad jeg slipper å bo i en by og ha så syke lånebeløp. Har enebolig på 250 kvm med 2 mål tomt som jeg betalte rett over 2 mill for. Har 1,1 i lån og synes det er helt passe. Og nei, jeg bor ikke helt uti gokk ;)Anonymous poster hash: 921d7...678

...jeg er glad jeg slipper å bo på landet. Heller et kott i byen enn et palass på bygda! Anonymous poster hash: a3f83...847

Bra vi er forskjellig :)

Anonymous poster hash: 921d7...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Bergen får du et rekkehus til 4 mill, prisene er SINNSYKE!! Svært få eneboliger med ok standar til 4 mill,en skam er det med disse boligprisene!

Anonymous poster hash: 1131e...4f9

Du kan få rekkehus til 3 mill også i Bergen

Anonymous poster hash: 9151c...c3a

Skrevet

Vi har hus verdt ca 10 Mill.

Lån 2 Mill og inntekt på 1,7 Mill.

Anonymous poster hash: 74ecb...409

Skrevet

Er det noen som har det ?? :oAnonymous poster hash: 7621d...a63

Hvorfor skulle man ikke ha det om man har bra inntekter?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Man kan bo bra, veldig bra for 4 mill! Mon tro om de sover om natta! Anonymous poster hash: 7621d...a63

Her i byen får du ikke rare greiene for 4 mill...

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Vi har høyt lån, men ikke så høyt som du spør etter. Svarer likevel.

Vi har 6,3 mill i boliglån, betaler 27 000 pr mnd, 250 000 i studielån, berserk 1500 pr mnd. Ingen andre lån. 1 barn. Utbetalt 70 000 pr mnd. Anonymous poster hash: dd7dd...a51

hvilke bank har dere? Vi ligger på omtrent det dere gjør mtp lønn og andre lån ,men vi får knappe 4 mill i lån i lån til bolig :oAnonymous poster hash: 1131e...4f9

Det samme lurer jeg på. Vi har samme inntekt og fikk 4 mill i lån. Betaler 21000 i mnd, men har da bare 3% rente.

Skrevet

Vi har en stor enebolig til en verdi av 16 mill (Oslo) og har  ca. 9 mill i lån. Har en samlet inntekt på totalt 4,7 mill i året.  Betaler ca. 70.000 kr på lånet i måneden. 

Vi har 3 barn.

Anonymous poster hash: 3a45a...d40
Skrevet

Vi har 6,3 mill i boliglån, betaler 27 000 pr mnd, 250 000 i studielån, berserk 1500 pr mnd. Ingen andre lån. 1 barn. Utbetalt 70 000 pr mnd. Anonymous poster hash: dd7dd...a51

hvilke bank har dere? Vi ligger på omtrent det dere gjør mtp lønn og andre lån ,men vi får knappe 4 mill i lån i lån til bolig :oAnonymous poster hash: 1131e...4f9

Det samme lurer jeg på. Vi har samme inntekt og fikk 4 mill i lån. Betaler 21000 i mnd, men har da bare 3% rente.

Samme lurer jeg på. Vi har tilsammen 1.1 mill i bruttoinntekt, men får ikke mer enn 4 mill i lån. Syns forresten det er nok, jeg da...

Anonymous poster hash: 88894...e38

Skrevet

Vi har en stor enebolig til en verdi av 16 mill (Oslo) og har  ca. 9 mill i lån. Har en samlet inntekt på totalt 4,7 mill i året.  Betaler ca. 70.000 kr på lånet i måneden. Vi har 3 barn. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Oi. Kan jeg spørre hva dere jobber med?

Skrevet

Vi har en stor enebolig til en verdi av 16 mill (Oslo) og har  ca. 9 mill i lån. Har en samlet inntekt på totalt 4,7 mill i året.  Betaler ca. 70.000 kr på lånet i måneden. Vi har 3 barn. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Oi. Kan jeg spørre hva dere jobber med?

Jeg er lege og mannen eier eget advokatfirma.

Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Skrevet

Det beste er å eie huset sitt selv sier nå jeg😊 kjedelig når alt går på dunken og banken vil ha det de eier😉

Anonymous poster hash: 8c657...f51

Skrevet

Fatter ikke hvordan dere klarer så høyt lån. Tjener det samme og har ca 4 mill i lån, syns det er mer enn nok å betale

Anonymous poster hash: 4cf0a...9db

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke ha det om man har bra inntekter?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d
Man kan bo bra, veldig bra for 4 mill! Mon tro om de sover om natta!Anonymous poster hash: 7621d...a63

Bo veldig bra for 4 mill? Vår blokkleilighet på 95 kvm og to soverom koster 4 mill. Er det å bo "veldig bra"? Anonymous poster hash: a3f83...847
Får helt hakeslepp av prisene! Vi har enebolig , 1,7 mål tomt, bryggefeste og frittliggende " furtebu" til mannen ( 60 kvm)

Pris? Takst på ca 2,8 mill....

Skrevet

Man kan bo bra, veldig bra for 4 mill! Mon tro om de sover om natta!Anonymous poster hash: 7621d...a63
Bo veldig bra for 4 mill? Vår blokkleilighet på 95 kvm og to soverom koster 4 mill. Er det å bo "veldig bra"? Anonymous poster hash: a3f83...847
Får helt hakeslepp av prisene! Vi har enebolig , 1,7 mål tomt, bryggefeste og frittliggende " furtebu" til mannen ( 60 kvm)

Pris? Takst på ca 2,8 mill....

Er du klar over hva det koster å bygge boliger? Det er markedet som bestemmer. På landet finnes det mange billige tomter. Mange velger derfor å bygge selv. Bruktmarkedet er derfor tregt mange steder og mange boliger selges langt under takst eller selges ikke i det hele tatt. 

I min bygd solgte de en stor enebolig med sjøutsikt for 1,3 mill. Om det huset hadde ligget i Bergen/Oslo/Tromsø hadde den boligen gått for alt fra 5-15 mill. Det er beliggenheten som er hovedverdien, ikke boligen i seg selv.

Anonymous poster hash: 45985...eaa

Skrevet

Fatter ikke hvordan dere klarer så høyt lån. Tjener det samme og har ca 4 mill i lån, syns det er mer enn nok å betale

Jeg er ikke anonym a51, men vi har også i overkant av 6 mill i lån. Egenkapital rundt 2,5 mill. Samlet utbetalt inntekt pr mnd 80.000. Betaler også ca 27.000 pr mnd på lånet.

Overhodet ikke noe problem å få så mye i lån, kunne fått mer også. Det er vel heller kravet til egenkapital som er bøygen. Begynte lånet i Danske Bank og har nå flyttet det til Skandiabanken.

Anonymous poster hash: 5b94b...e9b

Skrevet

Vi har bolig til ca. 8-9 mill (Bærum), og er heldige som bare har 3 mill i lån (totalt for bolig, studie, osv.)

Anonymous poster hash: dc402...6df

Det var jaggu nyttige opplysninger for HI.

Skrevet

Jeg er ikke anonym a51, men vi har også i overkant av 6 mill i lån. Egenkapital rundt 2,5 mill. Samlet utbetalt inntekt pr mnd 80.000. Betaler også ca 27.000 pr mnd på lånet.

Overhodet ikke noe problem å få så mye i lån, kunne fått mer også. Det er vel heller kravet til egenkapital som er bøygen. Begynte lånet i Danske Bank og har nå flyttet det til Skandiabanken.

Anonymous poster hash: 5b94b...e9b

Vi har Danske bank. Fikk lånet ved hjelp av at foreldrene våre kausjonerte for 1 mill. Resten av lånet står kun på oss selv. Vi er unge og lovende, og sannsynlig lønnsøkning i framtiden  :-)

Anonymous poster hash: dd7dd...a51

Skrevet

Vi har ikke så mye i boliglån, men med hytte, biler, båt, studielån mm er vi nok ikke langt unna.

Har totalt mellom 2,5 og 2,8 millioner i inntekt.

Anonymous poster hash: f949e...024

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?

Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Jeg synes at ved å i det hele tatt spørre det spørsmålet virker du som en arrogant dust som vil ha bekreftelse og misunnelse over at dere er steinrike...

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?

Hvor mye av den millionen er plassert i bank da? Er jo ikke spesielt smart å spare i banken når en har gjeld....

Anonymous poster hash: f949e...024

Skrevet

Vi har lån på ca 9 mill, har tre barn og har utbetalt ca 110-120 tusen i mnd. Betaler 34500,- pr mnd på lånet (40 år) i tillegg sparer vi minst 15.000,-. Vi har en buffer på litt over en mill, plassert i bank og aksjeinnskudd. Vi ønsker å ha en buffer på denne str tilgjengelig. Hva synes dere om denne økonomiske situasjonen?Anonymous poster hash: 4dfd1...70d

Jeg synes at ved å i det hele tatt spørre det spørsmålet virker du som en arrogant dust som vil ha bekreftelse og misunnelse over at dere er steinrike...

Oi, det tenker jeg ikke selv. Tenkte mer på om hva dere synes ang risikovurdering..

Skrevet (endret)

Betalte 5,8 mill. for rekkehuset vårt på 136 kvm. Palass for 4 mill?

Anonymous poster hash: 4af75...32f

Vi har enebolig på samme str som dere. Ett mål tomt. Bor 10 min unna byen. Betalte 1,660. Dette var 7 år siden, men dog.

Tenk hva vi kunne fått for 5,8 mill 😳😳😳

Endret av 2trollunger;)
Skrevet

Oi. Kan jeg spørre hva dere jobber med?Anonymous poster hash: 88894...e38

Jeg er lege og mannen eier eget advokatfirma. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Oi. Kan jeg spørre hva dere jobber med?Anonymous poster hash: 88894...e38

Jeg er lege og mannen eier eget advokatfirma. Anonymous poster hash: 3a45a...d40

Leger tjener ikke mye, så jeg antar det er mannen du mener at tjener såpass? Men som parter i advokatfirma vil jo inntektene variere veldig fra år til år. Lite å gjøre på i kveld?

Anonymous poster hash: 4dac2...719

Skrevet

Oi, det tenker jeg ikke selv. Tenkte mer på om hva dere synes ang risikovurdering..

Synes 40 år er lang nedbetalingstid, og det ville lønna seg å betalt ned på lånet heller enn å spare så mykje. 

Skrevet

Palass for fire mill?? Rekkehuset vårt på 100m2 30 min utenfor Oslo kostet det...

Anonymous poster hash: 4dac2...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...