Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #51 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har ikke et "traktoryrke" men jeg har en lang utdanning og er det man kan kalle en karrierekvinne. Mannen min baker og styrer og lager all mat fra bunnen av. Jeg hater å lage mat. Hadde det ikke vært for hans interesse så hadde det blitt mye Toro. Er det slik at jeg må stå på kjøkkenet fordi jeg er født hunkjønn? Aner du egentlig hvor bakstreversk du er? Anonymous poster hash: 3f73b...c5f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #52 Skrevet 6. januar 2015 Hehe her fant vi ytterpunktene Men har noen på vennelista mi på facebook, hvor da mannen kronsik baker, plutter, lager middag og diller, men kvinnemennesket jobber i typisk "traktor" yrket og er ille kry av den tøffelen av en homsemann hun har. Anonymous poster hash: 88ae2...707 Hva gjør man når man "plutter"?? Anonymous poster hash: 452b4...920
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #53 Skrevet 6. januar 2015 Hehe her fant vi ytterpunktene Men har noen på vennelista mi på facebook, hvor da mannen kronsik baker, plutter, lager middag og diller, men kvinnemennesket jobber i typisk "traktor" yrket og er ille kry av den tøffelen av en homsemann hun har. Anonymous poster hash: 88ae2...707 Er du misunnelig? Anonymous poster hash: ecb37...415
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #54 Skrevet 6. januar 2015 Min manns middager og gjærbakst er sånn ca det eneste jeg liker med han for tiden.. Anonymous poster hash: 117f5...f5d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #55 Skrevet 6. januar 2015 Og lager middag, samt gjør husarbeid har ikke baller og er homo innerst inne! Hvis de i tillegg har brettekanter på boxern i skapet, ja det taler sitt! Anonymous poster hash: 88ae2...707 Noen liker samme kjønn, da er du fruen. Anonymous poster hash: 9ca61...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå