Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #1 Skrevet 6. januar 2015 Og lager middag, samt gjør husarbeid har ikke baller og er homo innerst inne! Hvis de i tillegg har brettekanter på boxern i skapet, ja det taler sitt! Anonymous poster hash: 88ae2...707
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #2 Skrevet 6. januar 2015 Hehe... Og damer som aksepterer å dra hele lasset alene er ryggradsløse dørmatter. Anonymous poster hash: 27a4e...da8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #3 Skrevet 6. januar 2015 Hehe her fant vi ytterpunktene Men har noen på vennelista mi på facebook, hvor da mannen kronsik baker, plutter, lager middag og diller, men kvinnemennesket jobber i typisk "traktor" yrket og er ille kry av den tøffelen av en homsemann hun har. Anonymous poster hash: 88ae2...707
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Trodde du så på TLC jeg nå... Anonymous poster hash: d091e...d78
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 Hehe her fant vi ytterpunktene Men har noen på vennelista mi på facebook, hvor da mannen kronsik baker, plutter, lager middag og diller, men kvinnemennesket jobber i typisk "traktor" yrket og er ille kry av den tøffelen av en homsemann hun har. Anonymous poster hash: 88ae2...707 Så du har venner som er i parforhold som de trives i? Da forstår jeg ikke helt problemet? Sjalusi..? Anonymous poster hash: d58d2...a11
Jezebel Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Fikk du ikke responsen du ønsket med "jeg skal leve på Nav"-tråden, så du prøver på nytt med denne? Jeeeesp!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 Har ikke baller og er homo? Sikker på at du er gammel nok til å ha barn? Anonymous poster hash: 34edf...a2d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Så lenge folk er fornøyd, så er vel det det viktigste? Ingen tvinger vel deg til å være sammen med en mann som du ikke liker, så da burde du vel ikke bry deg og dette? Selv om jeg selvfølgelig skjønner at du kjeder deg, og prøver å provosere Anonymous poster hash: b0475...71c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Mannen her lager middag han og har ikke med sjalusi å gjøre. Men skurrer i ørene mine når mannfolk skal leke husmødre for å bevise at de er perfekte og stadig må legge ut slikt på medier. Kjenner mange som gjør litt av hvert, men ikke alt dette sammensatt! Anonymous poster hash: 88ae2...707
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Det må være tidenes dummeste. Menn som lager middag er homofil? Jaja tar til takke med en homofil ektemann jeg da, fornøyd med det Anonymous poster hash: a106d...e73
Modesty Blaise. Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Å så godt at du opplyste meg om dette! Faen, da er jeg gift med en homo, og jeg er tydeligvis traktorkesbe... Mannen lager 90% av maten, og jeg er helt rå med en drill! Jeg tror jammen meg hele ekteskapet vårt er en vits. Da får jeg kaste han på hue og ræva ut da, er vel ikke noe annet valg 😝
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 Da er vel majoriteten av landets (og nok også verdens) kokker og bakere homofil da. Helt greit det. Anonymous poster hash: 1927f...b10
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Har ikke homoer baller? 😳 Anonymous poster hash: 4b9a9...90b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #14 Skrevet 6. januar 2015 Har ikke homoer baller? Anonymous poster hash: 4b9a9...90b Nei, det er sånn man finner ut av om en mann er homofil eller ei. Visste du ikke det? Anonymous poster hash: d58d2...a11
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #15 Skrevet 6. januar 2015 Da er vel majoriteten av landets (og nok også verdens) kokker og bakere homofil da. Helt greit det. Anonymous poster hash: 1927f...b10 Det er da yrket deres Kan ikke tenke meg noe mer sexy enn en kokk. Er de myke pappaene jeg mener, som er puslete og har feminine trekk, samt alt det dillet de bedriver! Anonymous poster hash: 88ae2...707
Suzie Que Skrevet 6. januar 2015 #16 Skrevet 6. januar 2015 Menn som baker er jo supersexy - menn med boller!
Gjest Skrevet 6. januar 2015 #17 Skrevet 6. januar 2015 Menn som baker er jo supersexy - menn med boller! Menn med boller og ikke baller? Hmmm
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #18 Skrevet 6. januar 2015 Har ikke homoer baller? Anonymous poster hash: 4b9a9...90b Godt spørsmål, det har jeg faktisk aldri sjekka. Ellers gjør mannen min alle disse tingene, baker og lager mat fordi han liker det og husarbeid fordi han er kontrollfrik og liker å ha det fint rundt seg. Han har ikke tellekanter i klesskapet da, for klesvasken er det jeg som tar. Selv om han gjerne skulle tatt det selv så det ble ordentlig, så innser han at jeg må få ha ansvar for noe jeg også. Men han har baller da. Anonymous poster hash: d0562...3f8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Tror dette innlegget skulle vært inne i tråden om fordommer..... Anonymous poster hash: de60d...112
DramaMama Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 Da er mannen min homo. Han er flinkere på kjøkkenet enn meg, selv om jeg ikke er av de verste. Men han er jo et multitalent og fungerer både som kokk, baker, snekker, elektriker, bilmekaniker, underholdning og renholder her i huset... Så jeg velger å tro at han ikke er homo, bare i kontakt med sin feminine side. Og det synes jeg er supert.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #21 Skrevet 6. januar 2015 Da jeg leste overskriften tenkte jeg at...hm en mann som baker ser ikke særlig maskulint ut... så for meg rosa cupcakes og frostingsprøyte. Men at menn som lager mat eller husarbeid ikke har baller..? Da ønsker jeg litt mindre baller hos gubben😜 Anonymous poster hash: 74d6c...8a4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #22 Skrevet 6. januar 2015 Min mann baker - men ikke med ballene sine :-) Hvis jeg skal følge logikken din, så er det bedre at ungene sulter enn at faren lager mat til dem? Eller tenker du at alle mødre skal være tilgjengelige for ungene sine 24 timer i døgnet? Anonymous poster hash: 070aa...1b7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #23 Skrevet 6. januar 2015 Da er vel majoriteten av landets (og nok også verdens) kokker og bakere homofil da. Helt greit det.Anonymous poster hash: 1927f...b10 Det er da yrket deres Kan ikke tenke meg noe mer sexy enn en kokk. Er de myke pappaene jeg mener, som er puslete og har feminine trekk, samt alt det dillet de bedriver! Anonymous poster hash: 88ae2...707 Puh, da er ikke mannen min, som er baker, homo innerst inne likevel da. Siden han kun baker på jobb, og verken lager mat eller baker hjemme mener jeg. Eller?? Anonymous poster hash: b7fec...165
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #24 Skrevet 6. januar 2015 Hadde det vært snakk om cupcakes og ting med rosa sukkerpasta på så hadde jeg kanskje funnet det litt femi, men min mann baker brød, han elter for hånd og dyrker sine egne surdeigskulturer -det er ikke særlig femi. (han setter også øl, pickler og konserverer grønnsaker fra hagen og sopp og bær fra lange skogsturer, og lager over halvparten av middagene våre.) Anonymous poster hash: 79174...c9e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #25 Skrevet 6. januar 2015 Har ikke homoer baller? 😳 Anonymous poster hash: 4b9a9...90b Så bra, nå vet jeg at gutta mine er homo så da er det bare å forbrede seg på barnebarn!! Anonymous poster hash: d091e...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå