Gå til innhold

SORRY altså, men menn som baker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antar at din mann ligger på sofaen, klør seg på balla og nyter synet av at du gjør alt av husarbeid da, HI!!😉Jeg er så heldig (ja, for jeg har hatt en ballekrafsende latsabb til partner før og det var tafatte greier...) at min nåværende partner er mann som både trives og lykkes på kjøkkenet! Han liker å lage middag, han er en mester på gjærdeig og er mye flinkere til pirkearbeid som kakepynting enn meg!❤️ Jeg elsker at han er som han er! Dessuten er han den mandigste, mest sexy og fantastiske mannen jeg vet om og jeg er verdens heldigste som får ha en slik mann i livet mitt!!❤️❤️❤️

Videoannonse
Annonse
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Auda😳 da oppdrar vi guttene våre til å bli balleløse, homofile tapere. Godt vi er glade i dem da hvertfall...

Her må de bidra med husarbeid og matlaging. Pappaen baker og er mye flinkere til å pynte bløtkaka enn meg. Han er da også en balleløs, homofil mann.

Du stiller meg i en ganske vanskelig situasjon her, i og med at det er så mange som klager over ubrukelige menn som tror de har ytt sin skjerv bare ved å gå på jobb... Jeg har tenkt at gutta mine skal være gode kjærester som ser å bidra på hjemmebane, sammen med kjæresten (dame el mann), med eller uten barn.

Hva gjør jeg nå? Har jeg misforstått? Hvordan redde dem?

Skrevet

Det må være min store drøm.. At jeg våkner opp en dag og så er samboer blitt god å bake og disker opp med middag.. Sukk.. Da får han heller bare være homo, det er verdt det 😉

Skrevet

Har ikke homoer baller?

Anonymous poster hash: 4b9a9...90b

Godt spørsmål, det har jeg faktisk aldri sjekka. :P

Ellers gjør mannen min alle disse tingene, baker og lager mat fordi han liker det og husarbeid fordi han er kontrollfrik og liker å ha det fint rundt seg. Han har ikke tellekanter i klesskapet da, for klesvasken er det jeg som tar. Selv om han gjerne skulle tatt det selv så det ble ordentlig, så innser han at jeg må få ha ansvar for noe jeg også. ;)

Men han har baller da.

Anonymous poster hash: d0562...3f8

Sikkert silikon-baller, for å skjule at han er homo. Be han legge seg på rygg, hvis ballene forblir i posisjon er det silikon; hvis de sklir ned mot ræva er de ekte.

Skrevet

Da er vel majoriteten av landets (og nok også verdens) kokker og bakere homofil da. Helt greit det.Anonymous poster hash: 1927f...b10

Det er da yrket deres :D Kan ikke tenke meg noe mer sexy enn en kokk. Er de myke pappaene jeg mener, som er puslete og har feminine trekk, samt alt det dillet de bedriver! Anonymous poster hash: 88ae2...707
Puh, da er ikke mannen min, som er baker, homo innerst inne likevel da. Siden han kun baker på jobb, og verken lager mat eller baker hjemme mener jeg. Eller??

Anonymous poster hash: b7fec...165

Det stemmer. Det er kun lov for heterofile å bake på bortebane. Hvis man baker hjemme er man homo. Dette gjelder selvfølgelig bare menn. For kvinner er det sikkert motsatt.

Skrevet

Har ikke homoer baller?

Ellers gjør mannen min alle disse tingene, baker og lager mat fordi han liker det og husarbeid fordi han er kontrollfrik og liker å ha det fint rundt seg. Han har ikke tellekanter i klesskapet da, for klesvasken er det jeg som tar. Selv om han gjerne skulle tatt det selv så det ble ordentlig, så innser han at jeg må få ha ansvar for noe jeg også. ;)

Men han har baller da.

Sikkert silikon-baller, for å skjule at han er homo. Be han legge seg på rygg, hvis ballene forblir i posisjon er det silikon; hvis de sklir ned mot ræva er de ekte.

Haha be ham kle av seg og legge seg på rygg for at jeg skal inspisere ballene hans ja... da blir han nok både glad og forvirret. ;)

Skrevet

Har ikke homoer baller?

Men han har baller da.

Hahahahaha jeg dør av latter her😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: bbdf0...4d5

Skrevet

Menn som baker er jo supersexy - menn med boller!

Menn med boller og ikke baller? :D Hmmm
Hvem trenger vel baller når vi har boller :D
Skrevet

Flere som fikk lyst på boller nå?

Anonymous poster hash: bb18e...f39

Skrevet

Min mann måtte lage rosa cupcakes med glitter frosting på  til jenta sin bursdag en gang da jeg var utilgjengelig, håper han enda er hetro :)

Skrevet

Jeg elsker mannen min som lager middag. Og han er sexy også,der han står i kjøkkenet. Jeg får masse ideer når han lager middag. Ett av barna våre ble faktisk laget på kjøkkenet! Han også elllsker å leke kjøkkenet på barnehagen! 😀

Anonymous poster hash: f1e5c...628

Skrevet

Min drøm er en mann som liker å gjøre husarbeid, må vist ut å lete etter en homofil mann jeg da. Men de få homofile jeg kjenner, liker ikke husarbeid eller baking. Men middag må de jo lage, skal de få mat.

Anonymous poster hash: 6a7ac...6cb
Skrevet

Og lager middag, samt gjør husarbeid har ikke baller og er homo innerst inne! Hvis de i tillegg har brettekanter på boxern i skapet, ja det taler sitt! Anonymous poster hash: 88ae2...707

Takk, da har jeg en homofil far. :-) Tror ikke han vet det selv. Er opvokst med en far som baker, lager søndagsmiddag, gjør husarbeid og vet du hva? Han kan vaske klær og henge de opp også.

Har visst også en homofil mann. Han baket før jul med guttungen, lager middag og gjør husarbeid. Vasker klær, henger opp og legger på plass også. Har ikke brettekant på bokserene, men de ligger fint i skapet.

Anonymous poster hash: 9e728...8f1

Skrevet

Menn som baker❤️

Anonymous poster hash: 6e81b...cb8

Skrevet

Da er vel majoriteten av landets (og nok også verdens) kokker og bakere homofil da. Helt greit det.

Anonymous poster hash: 1927f...b10

Det er da yrket deres :D Kan ikke tenke meg noe mer sexy enn en kokk. Er de myke pappaene jeg mener, som er puslete og har feminine trekk, samt alt det dillet de bedriver!

Anonymous poster hash: 88ae2...707

Ingen kan kalle deg konsekvent, HI.....

Anonymous poster hash: a406b...495

Skrevet

Da er vel majoriteten av landets (og nok også verdens) kokker og bakere homofil da. Helt greit det.

Anonymous poster hash: 1927f...b10

Det er da yrket deres :D Kan ikke tenke meg noe mer sexy enn en kokk. Er de myke pappaene jeg mener, som er puslete og har feminine trekk, samt alt det dillet de bedriver!

Såeh... baking er dill? Og å brette klær? Er det dill om en kvinne gjør det? Hvorfor er det (isåfall) mer dillete for en mann å gjøre det? Og må en mann som baker være puslete og ha feminine trekk? Er det forøvrig en sammenheng mellom å være puslete og å ha feminine trekk?

Skrevet

Vel, min mann må være kjønnsløs han da som ikke gjør hverken manneting eller dameting, men bare sliter sofan ;-)

Anonymous poster hash: 64ee7...8ad

Skrevet

Min mann både lager middag, tar seg av unger og hjelper til med husarbeid. Men han har baller og siden ballene hans sklei mot ræva når jeg sjekka så er de ekte også. Betyr det at mannen min er hetro da ???

Skrevet

menn som baker er SEXY!!

Skrevet

Menn som baker er jo supersexy - menn med boller!

Menn med boller og ikke baller? :D Hmmm
Hvem trenger vel baller når vi har boller :D
Når baller lager boller daaa har du både i pose og sekk! Etter min syn. Det gjelder ikke hi,hun har bare sine boller. Riktige baller har hun ikke sett ennå,siden hun lar dem ikke gå på kjøkkenet.
Skrevet

Er nå vant jeg da til at en del husarbeid blir utført av mennene i familien. Fex å lage sylte og rull til jul.

Syns praktisk anlagte menn er sexy, samme om det er i snekkerbua el. Kjøkkenet de briljerer.... ;)

Skrevet

Hehe her fant vi ytterpunktene :) Men har noen på vennelista mi på facebook, hvor da mannen kronsik baker, plutter, lager middag og diller, men kvinnemennesket jobber i typisk "traktor" yrket og er ille kry av den tøffelen av en homsemann hun har.

Så du bruker faktisk "homse" som et negativt ladet begrep? 1954 vil gjerne ha deg tilbake...

Anonymous poster hash: 3f73b...c5f

Skrevet

Å, jeg som elsket min kjære som både baker og lager bedre mat enn meg. Jeg selv syns nemlig det er så dørgende kjedelig.

Skrevet

Kunne nok funnet meg i at mannen var homo dersom han gjorde alt husarbeidet og lagde all maten. Deilig hverdag da! 

Anonymous poster hash: 38ab5...520
Skrevet

Flere som fikk lyst på boller nå?Anonymous poster hash: bb18e...f39

Jaaa!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...