Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #26 Skrevet 3. januar 2015 Oi, så mange android-fans det var her. Mitt forhold til android-telefoner er dårlig. Jeg synes det bærer preg av manglende tilpasning til hver enkelt modell, mange apper og widgets fungerer dårlig, telefonene låser og henger seg til stadighet, og selve oppsettet er tungvint og lite brukervennlig. (I hvert fall var det sånn på mine telefoner, bl a Samsung og HTC, før jeg gikk over til iphone) Iphone er en helt annen verden, sømløst, problemfritt, intuitivt+++ Det er ikke tvil om hva jeg ville valgt. De fleste som går over til iphone går aldri tilbake Anonymous poster hash: 1409b...8d6 Jeg har opplevd motsatt. De fleste som går fra Apple til Samsung vil aldri tilbake til Apple. Jeg gikk selv fra Samsung til Apple pga jobben og må lete lenge etter noe mer søppel altså. Noen løsninger er veldig greie men savnet så mye på den at ved første anledning byttet jeg tilbake. Anonymous poster hash: 80d8d...2d4
Bustetroll Skrevet 3. januar 2015 #28 Skrevet 3. januar 2015 Samsung her ☺ Mye bedre bilder. Min mobil er mitt kamera. Jeg HATER kameraet på Samsung.. Ikke et mobilkamera som fungerer hvis man skal hverdagsbilder av barn, dyr osv. Akkurat der savner jeg Sony'en min som ligger knust på en hylle Ellers elsker jeg samsungen min
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #29 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har hatt iPhone i mange år. Byttet til Samsung Galaxy 5s i sommer. Beste valget jeg har gjort. Går ikke tilbake til iPhone igjen Anonymous poster hash: 515a0...4ed
Villbringebringebær Skrevet 3. januar 2015 #30 Skrevet 3. januar 2015 iPhone. Har alt i Apple og er så deilig med automatisk synk på alt, lettvinte produkter og holder lenge!
skjotta Skrevet 3. januar 2015 #32 Skrevet 3. januar 2015 Apple er "Android for dummies" teknologien ligger langt etter og produktlåsene irriterer meg grenseløst.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #33 Skrevet 3. januar 2015 Sverget til Samsung før. No har eg hatt iPhone 5s i et år og har store planer om å kjøpe meg iPhone 6 når eg får råd! Var alltid litt tull med samsungene. iPhone bare virker som en sa før meg her😀👍👌. Anonymous poster hash: c7f23...8de
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #34 Skrevet 3. januar 2015 Oi, så mange android-fans det var her. Mitt forhold til android-telefoner er dårlig. Jeg synes det bærer preg av manglende tilpasning til hver enkelt modell, mange apper og widgets fungerer dårlig, telefonene låser og henger seg til stadighet, og selve oppsettet er tungvint og lite brukervennlig. (I hvert fall var det sånn på mine telefoner, bl a Samsung og HTC, før jeg gikk over til iphone) Iphone er en helt annen verden, sømløst, problemfritt, intuitivt+++ Det er ikke tvil om hva jeg ville valgt. De fleste som går over til iphone går aldri tilbake Anonymous poster hash: 1409b...8d6 Da er du av de enkle da. Jeg fikk iphone, for noe dritt! Den har jo så få muligheter og idiotisk menysystem. Anonymous poster hash: e4127...54b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #35 Skrevet 3. januar 2015 Samsung. Har den, er fornøyd, synes iPhone er dårligere. Anonymous poster hash: 8b2be...538
pifi med tre nurk Skrevet 3. januar 2015 #36 Skrevet 3. januar 2015 Fikk iPhone til jul, aldri eid et apple produkt før det.. Helt ærlig, skjønner ikke hvorfor noen mener det er dritt kontra andre smarttlf...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #37 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har gått fra iphone til sony z3. Sony skal ha det beste mobilkamera, men helt ærlig er ikke kamera noe særlig bedre. Eneste det er bedre på er i dårlig lys. Men bilder tatt i dagslys så liker jeg faktisk bedre bildene iphone gir. Før jeg kjøpte androide telefon poengterte mange at det var flott med mulighet for å bygge ut minne med minnekort, det ingen sa noe om var at det ikke er mulig å instalere apper på minnekortet, skuffende. Nå har jeg satt opp telefonen slik at alle bilder og filmer blir lagret på minnekortet, men fortsatt sliter jeg med lite minne tilgjengelig for apper. Har vel bare 2-3 GB ledig på selve telefonminne. Jeg ser at jeg med androide har mye flere muligheter, men på iphone der var det ofte kun en mulighet, men den fungerte. Min konklusjon er at både androide og iphone har sine svakheter og styrker, men om en kun skal ha en telefon hvor alt virker og en ikke er så opptatt med å "leke" så er iphone tingen. Stort pluss til sony z3 (og mange samsung)er jo at de er vanntette. Anonymous poster hash: ead11...a65
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #38 Skrevet 3. januar 2015 Glemte å nevne at betteriet på sony z3 varer dobbelt så lenge som på iphone, ulempen er jo at det tar dobbelt så lang tid å lade... Anonymous poster hash: ead11...a65
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #39 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ville gått for Samsung. Jeg har Iphone men misfornøyd. Den er egentlig for "enkel", null valgmuligheter. Henger seg opp i ny og ne og vet andre iphonebrukere har samme problemet, både familiært og venner. Må ta hard restart. Hvis jeg har akkurat 30 % batteri igjen og går ut med tlf i lomma, tappes batteriet så fort at det bare er snakk om minutters samtale før den får alvorlige problemer. Da er den totalt død, og må lade i opptil 30 min før den i det hele tatt kan slåes på igjen. Og dette med batteriet har vært der siden den var ny. ELENDIG der. Så å dra på skitur eller annen utetur med denne telefonen som livline hadde jeg ikke tort! Elendig kamera. Trodde det kunne være kameraet mitt.. NEI. Anonymous poster hash: 92805...8af
Øyne som ser!! Skrevet 3. januar 2015 #40 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Jeg har gått fra iphone til sony z3. Sony skal ha det beste mobilkamera, men helt ærlig er ikke kamera noe særlig bedre. Eneste det er bedre på er i dårlig lys. Men bilder tatt i dagslys så liker jeg faktisk bedre bildene iphone gir. Før jeg kjøpte androide telefon poengterte mange at det var flott med mulighet for å bygge ut minne med minnekort, det ingen sa noe om var at det ikke er mulig å instalere apper på minnekortet, skuffende. Nå har jeg satt opp telefonen slik at alle bilder og filmer blir lagret på minnekortet, men fortsatt sliter jeg med lite minne tilgjengelig for apper. Har vel bare 2-3 GB ledig på selve telefonminne. Jeg ser at jeg med androide har mye flere muligheter, men på iphone der var det ofte kun en mulighet, men den fungerte. Min konklusjon er at både androide og iphone har sine svakheter og styrker, men om en kun skal ha en telefon hvor alt virker og en ikke er så opptatt med å "leke" så er iphone tingen. Stort pluss til sony z3 (og mange samsung)er jo at de er vanntette. Anonymous poster hash: ead11...a65 Du har prøvd å legge appene fra enhetsminne til sd-kort. Det Jeg slet med på min gamle tlf var at Spotify tok mye plass, men det går ann å få de til å legge seg på sd-kort. Endret 3. januar 2015 av Øyne som ser!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #41 Skrevet 3. januar 2015 Glemte å nevne at betteriet på sony z3 varer dobbelt så lenge som på iphone, ulempen er jo at det tar dobbelt så lang tid å lade... Anonymous poster hash: ead11...a65 Det er jo null stress å lade den på natta, jeg bruker min ekstremt mye, og den blir aldri utladet i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 9e112...df5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #42 Skrevet 3. januar 2015 5 av mine 6 kollegaer hadde Samsung i 2014. Samtlige av dem ønsket seg ny tøf til jul, og da IKKE Samsung. Noen ønsket seg iPhone, og noen Sony. Tenker jo at det ikke er uten grunn at alle vil bytte. Hang seg visst mye opp. Jeg hadde kjøpt iPhone med 64gb minne. Da slipper en at det går tregt, og at en må slette ting for oppdateringer. Anonymous poster hash: d0166...840
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #43 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har gått fra iphone til sony z3. Sony skal ha det beste mobilkamera, men helt ærlig er ikke kamera noe særlig bedre. Eneste det er bedre på er i dårlig lys. Men bilder tatt i dagslys så liker jeg faktisk bedre bildene iphone gir. Før jeg kjøpte androide telefon poengterte mange at det var flott med mulighet for å bygge ut minne med minnekort, det ingen sa noe om var at det ikke er mulig å instalere apper på minnekortet, skuffende. Nå har jeg satt opp telefonen slik at alle bilder og filmer blir lagret på minnekortet, men fortsatt sliter jeg med lite minne tilgjengelig for apper. Har vel bare 2-3 GB ledig på selve telefonminne. Jeg ser at jeg med androide har mye flere muligheter, men på iphone der var det ofte kun en mulighet, men den fungerte. Min konklusjon er at både androide og iphone har sine svakheter og styrker, men om en kun skal ha en telefon hvor alt virker og en ikke er så opptatt med å "leke" så er iphone tingen. Stort pluss til sony z3 (og mange samsung)er jo at de er vanntette. Anonymous poster hash: ead11...a65 Du har prøvd å legge appene fra enhetsminne til sd-kort. Det Jeg slet med på min gamle tlf var at Spotify tok mye plass, men det går ann å få de til å legge seg på sd-kort. ja, jeg har prøvd. Det er visst nok noe i det nye androide versjonen 4.4.4 som stenger for å legge appene rett på sd kort. Nå har jeg lest at det skal komme en løsning ved android 5.0 som skal kommer nå i begynnelsen av året så da håper jeg det løser seg. Anonymous poster hash: ead11...a65
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #44 Skrevet 3. januar 2015 Det ble samsung galaxy 5 på meg i dag hi Anonymous poster hash: c92a3...b11
Novemberdama Skrevet 3. januar 2015 #45 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Har akkurat bestillt iPhone 6 Plus gleder meg villt til å få den i hus! Kjempesvær og helt ypperlig til mitt bruk. http://www.dinside.no/930659/apple-iphone-6-plus Har Mac så noe annet en iPhone er uaktuellt. Endret 3. januar 2015 av Novemberdama
E.E.E. Skrevet 3. januar 2015 #46 Skrevet 3. januar 2015 Samsung her ☺ Mye bedre bilder. Min mobil er mitt kamera. Jeg HATER kameraet på Samsung.. Ikke et mobilkamera som fungerer hvis man skal hverdagsbilder av barn, dyr osv. Akkurat der savner jeg Sony'en min som ligger knust på en hylle Ellers elsker jeg samsungen min Ojda! Kanskje det er forskjell på dem. Gubben sin tar dårligere bilder, ja. Hmm. Gå å finne ut hva vi har her. 😄 ...jo, jeg har Samsung Galaxy S5. Den har suverent kamera! Heter visstnok 16 megapixler. 😉😄 Gubben har Samsung Galaxy Note 3. Det har da 13 megapixler kamera. Tar fine bilder ute, men har lang blenderåpning og tar dårligere bilder inne. Krever mer lys og at ting står stille. Jaja, så lærte jeg noe i dag også. IIphone 6+ og Iphone S5 har 8 megapixler. Men det spørs jo hva man prioriterer på en mobil. Hver til sin smak og sitt behov. ☺☺
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #47 Skrevet 3. januar 2015 Iphone så klart👍 Anonymous poster hash: 14124...95e
Urwa Skrevet 3. januar 2015 #48 Skrevet 3. januar 2015 Har akkurat bestillt iPhone 6 Plus gleder meg villt til å få den i hus! Kjempesvær og helt ypperlig til mitt bruk. http://www.dinside.no/930659/apple-iphone-6-plus Har Mac så noe annet en iPhone er uaktuellt. Jeg har nettopp fått min. Kjeeeempe fornøyd. Elsker den😘😘
Bustetroll Skrevet 4. januar 2015 #49 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Samsung her ☺ Mye bedre bilder. Min mobil er mitt kamera. Jeg HATER kameraet på Samsung.. Ikke et mobilkamera som fungerer hvis man skal hverdagsbilder av barn, dyr osv.Akkurat der savner jeg Sony'en min som ligger knust på en hylle Ellers elsker jeg samsungen min Ojda! Kanskje det er forskjell på dem. Gubben sin tar dårligere bilder, ja. Hmm. Gå å finne ut hva vi har her. ...jo, jeg har Samsung Galaxy S5. Den har suverent kamera! Heter visstnok 16 megapixler. Gubben har Samsung Galaxy Note 3. Det har da 13 megapixler kamera. Tar fine bilder ute, men har lang blenderåpning og tar dårligere bilder inne. Krever mer lys og at ting står stille. Jaja, så lærte jeg noe i dag også. IIphone 6+ og Iphone S5 har 8 megapixler. Men det spørs jo hva man prioriterer på en mobil. Hver til sin smak og sitt behov. ☺☺ Megapixlene viser ikke så mye om det er et godt kamera eller ikke. Men experia har 20, og nokiaen jeg hadde før det, hadde 42. Joda, kameraet KAN ta gode bilder, men da må man fokusere som pokker. Mobilen må være HELT stille. For å kunne ta bilder av noe i fart må man laste ned "sport" innstilling, og med den blir ikke bildene like klare som de burde.. Jeg har fremkalt bilder fra både sony og samsung, og samsung bildene er HELT uklare, mens sonybildene blir krystallklare. Endret 4. januar 2015 av Bustetroll
E.E.E. Skrevet 4. januar 2015 #50 Skrevet 4. januar 2015 Samsung her ☺ Mye bedre bilder. Min mobil er mitt kamera. Jeg HATER kameraet på Samsung.. Ikke et mobilkamera som fungerer hvis man skal hverdagsbilder av barn, dyr osv.Akkurat der savner jeg Sony'en min som ligger knust på en hylle Ellers elsker jeg samsungen min Ojda! Kanskje det er forskjell på dem. Gubben sin tar dårligere bilder, ja. Hmm. Gå å finne ut hva vi har her. ...jo, jeg har Samsung Galaxy S5. Den har suverent kamera! Heter visstnok 16 megapixler. Gubben har Samsung Galaxy Note 3. Det har da 13 megapixler kamera. Tar fine bilder ute, men har lang blenderåpning og tar dårligere bilder inne. Krever mer lys og at ting står stille. Jaja, så lærte jeg noe i dag også. IIphone 6+ og Iphone S5 har 8 megapixler. Men det spørs jo hva man prioriterer på en mobil. Hver til sin smak og sitt behov. ☺☺ Megapixlene viser ikke så mye om det er et godt kamera eller ikke. Men experia har 20, og nokiaen jeg hadde før det, hadde 42. Joda, kameraet KAN ta gode bilder, men da må man fokusere som pokker. Mobilen må være HELT stille. For å kunne ta bilder av noe i fart må man laste ned "sport" innstilling, og med den blir ikke bildene like klare som de burde.. Jeg har fremkalt bilder fra både sony og samsung, og samsung bildene er HELT uklare, mens sonybildene blir krystallklare. Ojda, ok, hehe, da hadde jeg ikke lært noe nyttig da. 😜😄😄😄 Jaja, mitt er bedre enn gubben sitt i hvertfall. han får bedre bilder om han slår av den funksjonen som skal hjelpe om man skjelver på hendene, hvorfor aner vi ikke. 😄 Min telefon gir alltid krystallklare bilder, så jeg er kjempe fornøyd og håper det er lenge til neste gang jeg må bytte, hater det, hehe. Men kansje jeg prøver Sony da. Kameraet er viktigst, resten får være som det er. 😉😄😄😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå