Gå til innhold

Ville dere hatt samsung galaxy s5, eller iphone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvilken jeg vil ha.

Har hatt s2 før. Var fornøyd med den hvertfall. Men litt lyst til å prøve iphone også. Men er den dyrere?

Anonymous poster hash: c92a3...b11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsung

Anonymous poster hash: 83db6...f90

Skrevet

Samsung.

Men det er jo en ren smakssak. Jeg trives ikke med iPhone.

Anonymous poster hash: d9e9a...287
Skrevet

Skiftet fra s2 til s5 i sommer og er strålende fornøyd. Ville ikke hatt iphone (men har aldri hatt, så kan egentlig ikke sammenligne). Har ipad da, ikke stor fan av Appleproduktene.

Anonymous poster hash: 2faab...ebf

Skrevet

Har kun hatt iPhone siden iphone 3. Kunne kke tenkt meg å hatt noe annet. Apple.com for priser

Anonymous poster hash: a7006...7bc

Skrevet

Hvis du er veldig lite teknisk, og ikke særlig kravstor så er kanskje iphone bra. Er du oppegående ville jeg gått for Samsung. Har hatt begge. Aldri hatet noe så mye som iphonen (5s). Det er jo en skittenefon for de litt "enkle", om du skjønner...

Anonymous poster hash: e4127...54b

Skrevet

Definitivt Samsung! "Epler" er til for å spises....

Anonymous poster hash: dac53...e18

Skrevet

Samsung pga lavere stråling enn de fleste mobiler, da jeg har den på nattbordet om natta (har s4+ da, men tenker at det kanskje vidreføres med sar verdier)

Anonymous poster hash: ae71a...726
Skrevet

Definitivt iPhone! Jeg eg nok en "enkel" sjel 😂😂 Men du burde bestillt før 1. januar. Alle importerte varer har steget betydelig nå pga kronekursen. Og 1. januar er typisk tidspunkt butikker og bedrifter justerer priser etter kronekursen. En iPhone 6 steg med nesten 1000 kr.

Anonymous poster hash: d0166...840

Skrevet

Takk for svar :)

Blir en tur til Elkjøp i morgen og kjøpe samsung galaxy s5! :)

hi

Anonymous poster hash: c92a3...b11
Skrevet

Samsung her ☺

Mye bedre bilder. 😄

Min mobil er mitt kamera. 😉😄

Skrevet

Mååå du kjøpe ny tlf nå? Samsung kommer med ny versjon s6 i løpet av våren, i følge ryktene. Det er den jeg venter på. Da er min gamle, s3, ca 3 år...

Anonymous poster hash: dfadc...bcc

Skrevet

Oi, så mange android-fans det var her. Mitt forhold til android-telefoner er dårlig. Jeg synes det bærer preg av manglende tilpasning til hver enkelt modell, mange apper og widgets fungerer dårlig, telefonene låser og henger seg til stadighet, og selve oppsettet er tungvint og lite brukervennlig. (I hvert fall var det sånn på mine telefoner, bl a Samsung og HTC, før jeg gikk over til iphone)

Iphone er en helt annen verden, sømløst, problemfritt, intuitivt+++

Det er ikke tvil om hva jeg ville valgt. De fleste som går over til iphone går aldri tilbake ;)

Anonymous poster hash: 1409b...8d6

Skrevet

iphone. Den bare virker. Har et samsung nettbrett. Det er tregt, låser seg og plutselig krasjer appene. 

Skrevet

Jeg kjøper konsekvent Samsung, men har vært så mye tull med denne telefonen fra dag en, at jeg er fristet til å advare. Samtidig synes jeg helt ærlig det er same shit. Har iPhone i forbindelse med jobb, og merker ikke store forskjellen.

Skrevet

Akkurat nå ønsker jeg meg bare en fasttelefon...

Anonymous poster hash: 4e221...0a3

Skrevet

Sony Z3 :) Jeg byttet fra iPhone, skal aldrivtilbake.

Og jeg har hatt iPhone i flere år:)

Anonymous poster hash: 9e112...df5

Skrevet

Egentlig IPhone, men den har blitt dårligere i det siste. Jeg synes den blir mindre og mindre brukervennlig og det blir fler og fler småfeil her og der, noe det ikke har vært før. Jeg har også en mistanke om at de gjorde kameraet dårligere i den siste oppdateringen (jeg har iphone 5) for å få folk til å kjøpe den nyeste tlf. Kamera mitt ble hvertfall dårligere da jeg innstallerte det og det sammenfalt med den nye iphonen som de reklamerer med at har superbra kamera.

Så jeg ville kanskje ikke kjøpt meg flere iphoner nå, selv om jeg har vært veldig fornøyd helt fram til de siste månedene.

Anonymous poster hash: 03adc...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...