Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #51 Skrevet 2. januar 2015 Og hva i all verden er det med haka?! Oioii, skjønner hvorfor hun har retusjert den ja Hun er langt ifra perfekt denne dama her. Anonymous poster hash: 723dd...fba Hva feiler det deg egentlig? Anonymous poster hash: 698b7...fea Meg feiler det ingenting. Hun skal få høre. Hvem nekter for retusjering, og så viser det seg at hun redigerer en allerede slank kropp anorektisk? Redigerer babymage og redigerer datteren sin. IKKE GREIT. Anonymous poster hash: 723dd...fba Men så kom med konstruktiv kritikk av måten hun driver bloggen sin på da, og ikke mobb utseende hennes. Det er himmelvid forskjell på å være uenig i hvordan en person gjør jobben sin og kritisere det, og å gå til angrep på utseende til en person altså. Om du ikke skjønner det selv er du ikke mye intelligent, og du er en mobber! Om sjefen din på jobb tar en avgjørelse du ikke er enig i går du ikke inn på kontoret hans/hennes og forteller hvor pinlig stygt det tynne pistrete håret hans/hennes er, du argumenterer for hvorfor avgjørelsen burde vært annerledes. Anonymous poster hash: 698b7...fea
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #52 Skrevet 2. januar 2015 Er og litt lei av fokuset på utsjånad og eit perfekt liv slik ein ser i media, men blir litt nysgjerrig på akkurat kva verdiar du er oppteken av? Sidan du synes det er heilt innanfor å snakke stygt om andre sin utsjånad mm i eit offentleg forum, meiner eg. Jeg sier ikke at det er spesielt greit å snakke stygt om andres utseende. Jeg tillater meg imidlertid å synes at mennesker som kun synes å være opptatt av utseende og interiør er grunne, kjedelige og lite oppegående. Hvilke verdier jeg er opptatt av som ikke er opptatt av utseende og interiør? Nei, hva KAN det vel være. Anonymous poster hash: c82b7...58d Du er ikke så dum som du gjør deg nå, håper jeg? Jeg håper du evner å lese og forstå spørsmålet hun stiller. Du kritiserer andre for deres verdier, men du selv viser oss at verdier som respekt, høflighet, raushet og vennlighet heller ikke er noe du setter høyt. Så jeg er også nysgjerrig - hvilke verdier syns du det er viktig å ha? Anonymous poster hash: bfd0d...b61
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #53 Skrevet 2. januar 2015 Gud så NYDELIG Nelia er!! Frua selv også forøvrig ;-) Best uten retusjering Anonymous poster hash: 106f2...804
enplussenblirtre Skrevet 2. januar 2015 #54 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er også en av dem som er utrolig skuffet over bilderedigeringen, mest fordi hun så mange ganger har skrevet om at man skal være stolt av den kroppen man har. Så er altså hun, som tross alt har en strammere kropp enn noen annen jeg vet om, måtte se seg nødt til å gjøre seg tynnere. Da er hun ikke så fornøyd med seg selv da? Og hvordan burde da alle vi andre som ikke ser sånn ut føle oss? Å skylde på leserne er faktisk det som gjøre meg mest sint, hun er da ikke 14 år? Hvis man synes enkelte kommentarer sårer, kunne hun ansette noen som silte ut de stygge kommentarene, eller lagt inn et filter på ord som "stygg", "tjukk" osv.. I tillegg innrømmet hun jo kun redigeringen fordi hun ble avslørt, hadde hun ikke blitt avslørt hadde hun nok fortsatt enda. Både hun og mannen har også svart ganske nedllatende og frekt på flere kommentarer hvor leserne har spurt om hun redigerer bildene. Jeg har mistet helt respekten for henne, og har bestemt meg for ikke å lese bloggen mer (etter å ha fulgt den i flere år). Alt er akkurat litt for blankpolert hele tiden, det blir rett og slett falskt. Bortsett fra det synes jeg hun er en pen jente som absolutt ikke hadde trengt å redigere seg tynnere, og hun må gjerne fortsette sin bloggdronningtilværelse, men det blir uten meg som leser fra nå av.
Englenemine Skrevet 2. januar 2015 #55 Skrevet 2. januar 2015 Caroline ser mye finere og sunnere ut uretusjert. Og Nelia er et vakkert barn.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #56 Skrevet 2. januar 2015 Og hva i all verden er det med haka?! Oioii, skjønner hvorfor hun har retusjert den ja Hun er langt ifra perfekt denne dama her. Anonymous poster hash: 723dd...fba Regner med at du er perfekt siden du trykker ut av deg sånn dritt? Dette blir for dumt, først får tyn for retusjeringen og så får hun tyn fordi hun ikke gjør?!?! Jeg er ikke fan av dama men makan til tull!!Ironisk Anonymous poster hash: da036...bd4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #57 Skrevet 2. januar 2015 Det jeg finner fascinerende er hvordan hun elegant veksler mellom '..bloggen er som et glossy, online livsstilsmagasin' og 'dette blir altfor personlig, vondt og vanskelig og i fosterstilling hele natta'. Alt ettersom hva hun blir tatt for; alkoholreklame, pay-for-reviews, skriving av rosende kommentarer til seg selv i kommentarfeltet i bloggen sin, og mye mer.. Jeg vil ikke noen noe vondt, men alt dette er totalt selvforskyldt, og det svekker sympatien noe. Anonymous poster hash: 0bd4a...31d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #58 Skrevet 2. januar 2015 At dere gidder! Finnes det noe mer meningsløst å engasjere seg i? Kanskje ikke så rart at døtrene deres blir ødelagt av fruen, når dere ikke har noe viktigere å bry dere med og formidle til dem. Anonymous poster hash: ea2b5...e0d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #59 Skrevet 2. januar 2015 Hvem er egentlig perfekte? Synes det er direkte stygt gjort å kommentere hvordan folk ser ut, spesielt når dere VET det sitter en person og leser dette som sliter nok med utseende sitt fra før av. Dessuten får JEG også litt vondt inni meg, for hvis haka til Caroline er fæl, hva da med min nese? Jeg bretter ikke ut bilder av meg selv for at alle skal få lov å slenge dritt om frisyren min, størrelsen på ræva mi, nesa mi osv. Når jeg legger ut bilder på nett er det fordi jeg faktisk synes de bildene er bra, men jeg ser jo at jeg kan regne med at folk sitter å kritiserer og fniser av utseende mitt bak ryggen min. Tapere. Anonymous poster hash: a1871...d1c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #60 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er også en av dem som er utrolig skuffet over bilderedigeringen, mest fordi hun så mange ganger har skrevet om at man skal være stolt av den kroppen man har. Så er altså hun, som tross alt har en strammere kropp enn noen annen jeg vet om, måtte se seg nødt til å gjøre seg tynnere. Da er hun ikke så fornøyd med seg selv da? Og hvordan burde da alle vi andre som ikke ser sånn ut føle oss? Å skylde på leserne er faktisk det som gjøre meg mest sint, hun er da ikke 14 år? Hvis man synes enkelte kommentarer sårer, kunne hun ansette noen som silte ut de stygge kommentarene, eller lagt inn et filter på ord som "stygg", "tjukk" osv.. I tillegg innrømmet hun jo kun redigeringen fordi hun ble avslørt, hadde hun ikke blitt avslørt hadde hun nok fortsatt enda. Både hun og mannen har også svart ganske nedllatende og frekt på flere kommentarer hvor leserne har spurt om hun redigerer bildene. Jeg har mistet helt respekten for henne, og har bestemt meg for ikke å lese bloggen mer (etter å ha fulgt den i flere år). Alt er akkurat litt for blankpolert hele tiden, det blir rett og slett falskt. Bortsett fra det synes jeg hun er en pen jente som absolutt ikke hadde trengt å redigere seg tynnere, og hun må gjerne fortsette sin bloggdronningtilværelse, men det blir uten meg som leser fra nå av. 100% enig!! Anonymous poster hash: 0bd4a...31d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #61 Skrevet 4. januar 2015 På en måte så mistet jeg all respekt for Caroline nå, på en annen måte så synes jeg synd på henne, for etter at dette kom fram så kommer det tydelig fram at dama er syk. Hun kan påstå så mye hun vil at hun ikke bryr seg om kropp og vekt,men hun overbeviser ikke meg, hvertfall ikke etter dette! Anonymous poster hash: cb3dc...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå