Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Uten retusjeringen,altså.. Anonymous poster hash: 7b69e...bd9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Det ser ut som om hun har lagt på seg 5-10 kg over natta! Anonymous poster hash: f42f1...d8c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Så merkelig.. Anonymous poster hash: 53355...394
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Skjønner nå hvorfor hun har blitt fotografert bare fra den ene siden.. Og på antrekksbildene bakover i tid vises det at øynene (øyet,det venstre særlig) er fikset på nærmest på alle bildene. Anonymous poster hash: 7b69e...bd9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Bar mage på nyttårsaften....jaja Anonymous poster hash: 5f2b6...57e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Og hva i all verden er det med haka?! Oioii, skjønner hvorfor hun har retusjert den ja 😳 Hun er langt ifra perfekt denne dama her. Anonymous poster hash: 723dd...fba
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Og hva i all verden er det med haka?! Oioii, skjønner hvorfor hun har retusjert den ja 😳 Hun er langt ifra perfekt denne dama her. Anonymous poster hash: 723dd...fba Totalt forandret er en kraftig overdrivelse, hun ser da ikke særlig forandret ut etter det jeg kan se. Jeg kan heller ikke begripe hva som skal være i veien med haken hennes. Nå må dere slutte å lete etter ting dere kan være kritiske til, altså. Jeg synes også det er skikkelig ufint å sitte her på nett og si 'oioi, hva er det med (whatever). Skjønner godt hun retusjerte.' Anonymous poster hash: 382ed...bd1
Mandala Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Hva driver dere med her? Gir henne og andre en grunn til å tro at man må retusjere bilder for å være god nok? Nå får vi da heller se verdien av at hun er ærlig, litt mer sunn og litt mer fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Jenta er pen nok' men hva med klærne? Den nyttårskjolen så billig og grusom ut med den øverste magetoppen! Tenkte bare aladdin og 1001 natt' Samme med den brune PLØSETE buksa lenger nede .. Hadde aldri kledd med slik -mote eller ei ! Anonymous poster hash: 3847d...9e8
Kyllingbein Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Ulik smak ja. . Jeg synes hun ser veldig bra ut. Og jeg elsket den buksa!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er en av de som liker fotballfrue nesten like lite som jeg liker mannen hennes. Jeg har i årevis vært fascinert over hvor tett i pappen de er begge to. MEN, dette er ikke innafor. Nå har hun lagt ut uretusjerte bilder, ja man ser forskjellen tydelig, men nå er hun da faktisk ærlig om hvordan hun ser ut. Det er ikke greit å i det ene øyeblikket ønske å lynsje henne fordi hun retusjerer og lyver, for så å kritisere alle feilene hun har når hun faktisk legger ut uretusjerte bilder. Anonymous poster hash: 0ceca...4ff
*Miss Marple* Skrevet 2. januar 2015 #12 Skrevet 2. januar 2015 Jeg tenker at om noen trekker frem det dere har komplekser for å gransker det med lupe, så hadde det vel svidd litt? Hva får dere til å tenke at dette er ok oppførsel? Voksne folk!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 Kjære vene.. Dama har vært programleder på tv, vært med i andre tv-programmer der hun ikke har muligheten til å retusjere seg selv. Hadde hun ikke turt å vise frem sitt "sanne jeg", så hadde hun neppe stilt på tv. Alle vet hvordan Caroline ser ut, og hun prøver da virkelig ikke å skjule det heller.Men det er jo takket være sånne som dere som gjør at hun velger å fikse litt på ting."Fotballfrue har så stygg hake" "Det er noe galt med ansiktet hennes""Hun ser så gammel ut"Når man får høre slike ting flere ganger om dagen, begynner man til slutt å tro på det, og velger å rette til på haka på det neste bildet. Eller fjerne den linjen fra ansiktet som gjør at man ser "gammel" ut. Det syke er jo at i ettertid, sitter alle som kommer med disse bemerkningene og sier "Stakkars jente, hun er jo slank og pen fra før, hvorfor trenger hun å retusjere på seg selv? Håper hun blir frisk" Det er takket være sånne som dere og deres mobbing av andre menneskers utseende som skaper dette presset om å være perfekt. Anonymous poster hash: dfdfb...6c2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #14 Skrevet 2. januar 2015 Fy søren så slemme dere er....rene heksejakten her inne. Godt da en kan gjemme seg bak " Anonym" knappen, hva? Dama ser helt vanlig og ordinær ut, verken mer eller mindre. Anonymous poster hash: 5dcd5...a47
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 Når man får høre slike ting flere ganger om dagen, begynner man til slutt å tro på det, og velger å rette til på haka på det neste bildet. Eller fjerne den linjen fra ansiktet som gjør at man ser "gammel" ut. Det er takket være sånne som dere og deres mobbing av andre menneskers utseende som skaper dette presset om å være perfekt. Så tåpelig sagt. Om hun ikke tåler å høre kritikk/ros, får hun slutte å leve av å brette ut livet sitt til hele verden og heller få seg en ordentlig jobb. Anonymous poster hash: c82b7...58d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #16 Skrevet 2. januar 2015 Når man får høre slike ting flere ganger om dagen, begynner man til slutt å tro på det, og velger å rette til på haka på det neste bildet. Eller fjerne den linjen fra ansiktet som gjør at man ser "gammel" ut. Det er takket være sånne som dere og deres mobbing av andre menneskers utseende som skaper dette presset om å være perfekt. Så tåpelig sagt. Om hun ikke tåler å høre kritikk/ros, får hun slutte å leve av å brette ut livet sitt til hele verden og heller få seg en ordentlig jobb. Anonymous poster hash: c82b7...58d Så du mener det er KRITIKK å kommentere andres utseende? Ting man ikke kan noe for? Sier du det til barn som blir utsatt for mobbing også? "Men hvis du ikke tåler å høre at du er stygg, så får du la være å gå ut døra" Anonymous poster hash: dfdfb...6c2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #17 Skrevet 2. januar 2015 Når man får høre slike ting flere ganger om dagen, begynner man til slutt å tro på det, og velger å rette til på haka på det neste bildet. Eller fjerne den linjen fra ansiktet som gjør at man ser "gammel" ut. Det er takket være sånne som dere og deres mobbing av andre menneskers utseende som skaper dette presset om å være perfekt. Så tåpelig sagt. Om hun ikke tåler å høre kritikk/ros, får hun slutte å leve av å brette ut livet sitt til hele verden og heller få seg en ordentlig jobb. Anonymous poster hash: c82b7...58d Så du mener det er KRITIKK å kommentere andres utseende? Ting man ikke kan noe for? Sier du det til barn som blir utsatt for mobbing også? "Men hvis du ikke tåler å høre at du er stygg, så får du la være å gå ut døra" Anonymous poster hash: dfdfb...6c2 Hun lever av dette, har det som jobb. Hun kan få seg en ordentlig jobb om hun blir lei av kommentarene. Det er forresten helt bak mål å sammenligne dette med mobbing av barn. Anonymous poster hash: c82b7...58d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Ok. Når hun retusjeres, er det feil. Når hun ikke retusjeres, så er det også feil?! Skjønner man hakker på henne bare for å ha noen å hakke på... Anonymous poster hash: 7e6ce...33e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #19 Skrevet 2. januar 2015 Når man får høre slike ting flere ganger om dagen, begynner man til slutt å tro på det, og velger å rette til på haka på det neste bildet. Eller fjerne den linjen fra ansiktet som gjør at man ser "gammel" ut. Det er takket være sånne som dere og deres mobbing av andre menneskers utseende som skaper dette presset om å være perfekt. Så tåpelig sagt. Om hun ikke tåler å høre kritikk/ros, får hun slutte å leve av å brette ut livet sitt til hele verden og heller få seg en ordentlig jobb. Anonymous poster hash: c82b7...58d Så du mener det er KRITIKK å kommentere andres utseende? Ting man ikke kan noe for? Sier du det til barn som blir utsatt for mobbing også? "Men hvis du ikke tåler å høre at du er stygg, så får du la være å gå ut døra" Anonymous poster hash: dfdfb...6c2 Hun lever av dette, har det som jobb. Hun kan få seg en ordentlig jobb om hun blir lei av kommentarene. Det er forresten helt bak mål å sammenligne dette med mobbing av barn. Anonymous poster hash: c82b7...58d Mobbing er mobbing uavhengig hvem som blir utsatt. En ting er at hun må tåle kritikk for valg hun tar osv, men det er ikke greit å snakke stygt om andre menneskers utseende uansett hvor mye man viser av seg selv på nettet. Det er sånne som dere som skaper kropppresset. Når dere på død og liv må spy ut av dere med hva som er feil med alle og enhver, fremfor å holde kjeft eller fokusere på det positive Anonymous poster hash: dfdfb...6c2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #20 Skrevet 2. januar 2015 Og hva i all verden er det med haka?! Oioii, skjønner hvorfor hun har retusjert den ja 😳 Hun er langt ifra perfekt denne dama her. Anonymous poster hash: 723dd...fba Hva feiler det deg egentlig? Anonymous poster hash: 698b7...fea
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #21 Skrevet 2. januar 2015 Dersom hun har et utseende som ikke tåler å være på nett uten at hun ser seg nødt til å retusjere i det uendelige, med eller uten hjelp av mannen, og til og med bløffe om det, synes jeg hun kan få seg en ordentlig jobb. Jeg synes de er et trist par. Slett ingen forbilder, som jeg synes man bør være om man skal leve av å brette seg ut til verden. Anonymous poster hash: c82b7...58d
Marriet Skrevet 2. januar 2015 #22 Skrevet 2. januar 2015 Jeg skjems mtp de første kommentarene og hovedinnlegget. Er det mulig?!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #23 Skrevet 2. januar 2015 Småligheten vil ingen ende ta. Skjemmes på deres vegne. Anonymous poster hash: 1250f...04c
Marriet Skrevet 2. januar 2015 #24 Skrevet 2. januar 2015 Og jeg må bare få si noen ting, uten at jeg er fan av dama likevel ser jeg at hun er vakker. Hun er heldig som kan ha på seg en sånn kjole, det kunne aldri jeg, men hun kler det. Hun har nydelige tenner, og et vakkert smil. Hun har fin kropp som hun åpenbart jobber hardt for, det har jeg sett både på tv og andre bilder som ikke nødvendigvis er hennes, så henne også i Skien en gang og det er ingen ting å utsette på den kroppen. Hun er også heldig som har en så nydelig datter, og dattera er heldig som har en så god mamma, det er hvert fall sånn jeg oppfatter det. Hun er heldig som er lykkelig i forholdet sitt og jeg synes hun og mannen virker stabile. Alt dette kan jeg si og mene selvom jeg ikke er begeistra for verken hun eller han. Jeg kan være uenig i så mangt, men det jeg ser er det som funker for dem og er ikke det ok da? Tragisk å pirke på alt mulig. og det er tragisk å lese hva enkelte lirer av seg og kvalme. Fei for egen dør osv. Mobbing som er så i vinden - skulle ikke tro det var så vanskelig for voksne damer å være litt hyggelig mot hverandre. Omså hvert fall første uka i januar, så får det heller skli ut etter hvert. Godt nytt år
Iiiiik Skrevet 2. januar 2015 #25 Skrevet 2. januar 2015 Hun lever av dette, har det som jobb. Hun kan få seg en ordentlig jobb om hun blir lei av kommentarene. Det er forresten helt bak mål å sammenligne dette med mobbing av barn. Anonymous poster hash: c82b7...58d Jeg visste det måtte komme minst et sånt svar. Det må da være kjipt å være så smålig? Er du sånn ellers også? Tillater deg det meste og tilskriver det den andres handlinger og væremåte? Jeg undres over dem som ikke skjønner at også offentlige personer er ordentlige mennesker med et helt vanlig følelsesliv. Det er jo ikke sånn at dem som velger å leve av utseendet sitt, har tykkere hud enn oss andre. Kanskje ofte tvert imot. Hva koster det deg å trekke på skuldrene av dama? Er det ikke mulig å holde kjeft om alt det indre gørret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå