Gå til innhold

Flere som har planer om eller forsøker å lage et spesielt kjønn for tiden?


Villavida

Anbefalte innlegg

Ja babycall indikerer kjønn. Men den sier jente på EL dagen og gutt før, noe som er stikk motsatt.. Jeg sendte enail til produsenten og spurte, siden det meste jeg kom over, sa der motsatte. Da fikk jeg til svar at hvis jeg heller ville følge den teorien var det bare å se at jentene gikk i bukse og gutten kilt... 😄

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Annonse

  • 4 uker senere...

Av nysgjerrighet hva er dette dere snakker om? Babycomp. Har to jenter fra før, vi prøvde på gutt denne måneden etter måneder med forskning. He he.. Tiden vil vise om det gikk :D

Lenke til kommentar

Ser at Autocorrect har slått inn her på det ene innlegget mitt. Det skal være babycomp. :-) Hver morgen tar jeg tempen under tungen og fører dette inn i en Fertility Friend app. Appen er så grei fordi da ser jeg grafen over syklusen min.

Greien med babycomp er at den viser gutte og jente symbol på ulike dager rett før og på EL dagen. I tillegg viser den rødt gult og grønt lys avhenting om man er i fruktbar periode eller ikke.

Så den kan brukes både til prevensjon og/eller planlegge graviditet. 😊

Lenke til kommentar

Tiden går fort, nærmer seg jul med stormskritt. Jeg har hatt en lang syklus denne måneden, er på dag 38 nå og tror... jeg nettopp hadde eggløsning. Så det er status fra min side. Dere da?

Lenke til kommentar

Hei Tiin :) Ko ti du har IKM? Og ka sa forskningo at skulle hjelpa for å unnfanga gutt?

 

Ja da va lang syklus Firework! Er det vanlig for deg? Testing i nyttårshelga då?

 

Her e da rett under 4mnd te termin. E alt enorm :S Sist va eg nett begynna visa når eg va like langt på vei

Lenke til kommentar

Annonse

Ja nå flyr tiden! Det var lang syklus Firework. Jeg hadde også en lang syklus, og fikk positiv test måneden etter. Krysser fingrene for deg! Hvordan timet dere sex rundt EL?

Oi, er du så langt allerede Katta82?! Det har gått fort! 😊

Jeg er rett over 9 uker nå, og så stor at det er umulig å skjule at det er bolle i ovnen. Så familien får vite det på julaften. Var hos legen i dag og fikk se et lite vesen på UL og hørte hjertet. Er så veldig spent på hva det er! Har ikke bestilt DNA test. Lest om usikre resultater så er det ganske dyrt. Så tenker å bruke de pengene på tidlig UL i stedet. Og håpe de kan se noe. Tenker uke 14.

Dette svangerskapet er helt annerledes enn de to andre, så håper det er et jente tegn. Kastet opp mye mindre denne gangen, og puppene er store og ømme, kan ikke huske de var det med de andre.

Hvordan har det vært for deg Katta82? 😊

Lenke til kommentar

Så spennende jenter! Gøy a å høre at spirene banker og vokser😍Her går det ikke så bra. Fikk ny positiv test forrige måned men begynte å blø er par dager etter det.. Prøver igjen denne syklusen, men kjenner at det er litt kjipt.. Fått henvisning til gynekolog, men er opptil ett års ventetid🙈

Lenke til kommentar

Vet faktisk ikke hva som er vanlig for meg. Gikk på pillen I 10 år, ble gravid med en gang jeg sluttet, og nå har jeg akkurat fått den igjen og hatt den en gang. Så ikke godt å vite hva som er vanlig hos meg.

Vi hadde sex fire dager før, dagen før og dagen etter. Blir nok testing rundt nyttår ja. 😊

4 måneder er ikke lenge til. Kommer til å gå kjempefort. 😊

Lenke til kommentar

Ko urettferdig Nilee! Veit du at det ikkje gikk bra? Altså. Har du testa ette blødningen? Et år va lenge å vente! Håpe du ikkje trenge den timen!! Men husk at du kan ringa med jamne mellomrom for å høyre om dei har fått ein opning pga avbestilling. Ingen som takke deg for å vera "snill pike" og venta på timen om et års tid!

 

Så då gikk dåke for babycomp sin teori for å auke sjansane for jente då Firework?

 

Deilig Villavida!! Snakk om å komme med et fantastisk julebudskap! :)

Sikkert smartere med tidlig ultralyd. Då kikke får di sjekka litt meir enn kjønn og så får du og mannen sett at det er noko der inne slik at det blir meir virkelig :)

Forskjellen frå sist er at eg har vore mykje meir og lengre kvalm denne gongen. Eg er og veldig hormonell! Det har eg aldri vore før. Eg har ikkje et irritert bein i kroppen til vanlig. Vel. Nett da har eg nå :P Går heldigvis ikkje nåke særlig ut øve nåken, men eg telle te 10 og 20 innimellom :D Sure oppstøt. Det har eg heller ikkje hatt før. Pluss mykje meir vektøkning tidlig i svangerskapet. Men har og et heilt sjukt sukkersug :/

Trur nok dette blir siste for oss. Å gå gravid e ikkje nåke for meg. Sjøl om eg egentlig kunne tenkt meg 3stk :D

Skal kikke på vidunderet ein gong til om ein mnd :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig gitt opp EL denne måneden, ventet bare på mensen. Men så plutselig fikk jeg El slim og da var det for seint å ha mer sex på forhånd 😝. I tillegg gjorde omstendighetene det slik at det ble mindre sex enn vi ønsket, så denne måneden ble det bare slik.

Lenke til kommentar

Er du gravid eller forsøker du Påtidemedentil? Her inne er det som du ser 50 50 😄.

Hvordan går det med deg Nilee76?

Jeg venter på EL nå, regner med den er rett rundt hjørnet. Har babycomp så driver og temper. Er ikke helt inni den enda, har akkurat begynt å bruke den nå etter mensen kom.

Jeg er gravid i uke 23 nå ☺️

Lenke til kommentar

Hvordan går det med dere? Tr meldte sin ankomst rett før nyttår. Godt å få avsluttet den lange syklusen hvertfall. Håper neste ikke blir like lang.

Lenke til kommentar

Hei Tiin :) Ko ti du har IKM? Og ka sa forskningo at skulle hjelpa for å unnfanga gutt?

 

Ja da va lang syklus Firework! Er det vanlig for deg? Testing i nyttårshelga då?

 

Her e da rett under 4mnd te termin. E alt enorm :S Sist va eg nett begynna visa når eg va like langt på vei

Hei Katta82 :) Har ikke sett denne jeg. He he for å si det sånn jeg har gått fullt inn. Blir vel lang avhandling om jeg må forklare alt. :D men testet positiv for en uke siden 1pp så nå må jeg vente noen uker for å se om det klaffet :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...