Gå til innhold

Han mistet omsorgen, skylder på eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva om det de sa ikke er sant??

Anonymous poster hash: cd62e...239

Kan ikke skjønne hvordan det skulle ha gått for seg.

Er det advokaten til mammaen som har sørget for at denne bitre eksen har fått uttale all sin bitterhet i retten da? Jeg vil jo tro at mannen også har hatt en advokat, og denne advokaten kunne uten problemer sørget for at 3 vitner som kjenner mannen godt kunne vitne om at eksen lyver. Om en person lyver i en rettsak er det vel ikke noe problem å finne troverdige vitner som kan vitne andre veien, og fortelle sannheten. Spørsmålet er jo om eksen har snakket sant, også har mannens advokat slitt med å finne personer i mannens nærhet som var villig til å fortelle noe annet?

Anonymous poster hash: c49c2...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe må jo uansett være galt med mannen som har så store konflikter med to av sine ekser? Rettssaker om omsorg fordi de ikke klarer bli enige på folkelig vis, bitter eks som han påstår har spredd løgner til og med under ed?

Denne mannen bringer tydeligvis ikke frem det beste i sine partnere!

Jeg hadde aldri verden involvert meg med en mann som har så mange konflikter i livet sitt. Siden HI er her på dette forumet regner jeg med hun også har barn, skjerm dem for en fremtid med en mann som kommer i så store konflikter med partnerne sine...

Skrevet

Han hadde ingen til å tale hans sak i retten dvs at han ikke hadde noen vitner på sin side. Han påstår at alle rundt han er gale og at de prøver og sverte han. Det var visst flere ekser av han som vitnet der og de kom med løyn alle sammen men hun ene var værst. Han sier at hun er gal og manipulerende men hva vet jeg

Skrevet

Han hadde ingen til å tale hans sak i retten dvs at han ikke hadde noen vitner på sin side. Han påstår at alle rundt han er gale og at de prøver og sverte han. Det var visst flere ekser av han som vitnet der og de kom med løyn alle sammen men hun ene var værst. Han sier at hun er gal og manipulerende men hva vet jeg

Alle rundt han?

Ja for han er helt normal?!?!

Anonymous poster hash: cab8f...d00

Skrevet

Herlighet, og du tror fremdeles han kan snakke sant, at han stakkars har blitt motarbeidet av alle han har møtt i livet, at han er helt feilfri og alt er alle andres feil? Dette er klassisk for folk med psykopatiske trekk vet du, fremstår som så sympatiske og elskelige når du møter dem, men når du blir kjent med dem er de manipulerende, kontrollerende og rett og slett slemme.

Skrevet

Jeg syns han virker som en oppegående fyr

Skrevet

Han sier at det er eksen hans som er manipulerende

Skrevet

Hvis ingen hadde noe fint å si... Løøøøøøøp!

Anonymous poster hash: 13de4...beb

Skrevet

Dette må da være tull? Du kan da ikke være så borti natta?

Skrevet

Ingen venner, ingen familie, ikke de ansatte i barnehagen, ikke naboer, ingen?

Denne mannen vil du ikke ha i livet ditt! Han manipulerer deg, det er virkelig ingen tvil om at han er i ferd med å tvinne deg rundt lillefingeren sin, plutselig sitter du på kroken og angrer.

Skrevet

Dette må da være tull? Du kan da ikke være så borti natta?

Det er få menn med psykopatiske trekk som er alene altså, de kan å sjarmere og manipulere kvinnfolk. De viser ikke sitt sanne ansikt før det er for sent.

Skrevet

Familien hans er visst helt gale så de har han ingen kontakt med. Jeg vet ikke hva som er sant eller ikke det er det jeg prøver å finne ut

Skrevet

Jeg sier bare oi oi...Kom deg vekk! En kamerat av meg traff for en god stund siden en dame som hadde mistet omsorgen for sine barn. Hun hadde en million unnskyldninger hvorav mesteparten gikk på gale ekser osv. Alle vi utenfor skjønner at det er hun som er gal men kompisen min tror faktisk på henne. Hun er en mester i manipulasjon. Sier magefølelsen din deg at noe skurrer så lytt er du grei...det vil spare deg for mye trøbbel.

Anonymous poster hash: 1f476...e9f

Skrevet

Om han påstår at alle rundt seg er gale... Da behøver man faktisk ikke ha mye omløp mellom ørene for å forstå at det er lurt å holde seg unna.

Skrevet

Familien hans er visst helt gale så de har han ingen kontakt med. Jeg vet ikke hva som er sant eller ikke det er det jeg prøver å finne ut

Du kan slutte å lure, du trenger ikke finne ut noe mer!

-Han har en manipulerende og gal eks som vitnet mot han i retten

-Han har flere gale og manipulerende ekser som alle vitnet mot han i retten

-Han har en familie som er helt gal, han har ikke kontakt med noen av dem (ikke foreldre, søsken, tanter, onkler, besteforeldre, ingen?)

-Han har ingen gode venner, barndomsvenner e.l. som kjenner han godt og som kunne vitnet hans sak i retten.

Han står altså helt alene i verden, og det er alle andre som er gale, manipulerende og slemme, han har ikke gjort noe galt.

Hører du ikke selv hvor usannsynlig det er?  Når en person kommer i konflikt med alle rundt seg, absolutt alle på sin vei, og det på et nivå som gjør at han ikke har noen kontakt med familien sin en gang. Da sier det seg selv av det er denne personen det er noe galt med, ikke alle andre.

Nå må du trekke deg tilbake så du ikke går i samme fellen. Han sjarmerer og manipulerer deg!

Skrevet

Når en person havner i konflikt med _alle_ rundt seg, og påstår at "alle andre er gale", så er det som regel dem selv det er noe galt med.

Dette kommer til å ende med at du blir nok en "gal eks". Merk mine ord.

Skrevet

Men han er en snill fyr og jeg syns han er flink med barnet sitt han er bare lei seg for at alle er i mot han. Tenk om han virkelig ikke har gjort noe galt??

Skrevet

Dette MÅ være trolling.

INGEN er så naiv som HI her fremstår som.

Håper jeg....

Anonymous poster hash: 85474...62c

Skrevet

Dette MÅ være trolling.

INGEN er så naiv som HI her fremstår som.

Håper jeg....

Anonymous poster hash: 85474...62c

Hadde INGEN vært så naive så hadde ingen psykopater hatt kjærester, men det har de. De er så sjarmerende og gode at de trekker til seg det motsatte kjønn som fluer til et fluepapir. Bare synd at de naive som lar seg sjarmere er helt døve for alle advarsler helt til de sitter klistret selv og angrer....

Skrevet

Hvis man er i konflikt med alle rundt seg er det bare en ting felles for alle sakene, nemlig han.

Det skal litt til at alle mennesker rundt han er gale og han er snill og grei og skikkelig kjernekar.

Du må jo selv se at det er fullstendig usannsynlig.

Når en person ikke kan se sin feil i noe men alltid skylder på alle andre så sier det sitt.

Om du går inn i et vennskap eller forhold med denne mannen vil alt galt som skjer mellom dere i hans øyne bli din feil.

I likhet med at alt annet er alle andres feil.

Er det verdt å ta sjansen på at alle som kjenner mannen faktisk er gale og slemme..........?

Er det ikke bedre å kutte kontakten og komme seg videre i livet før du blir skikkelig involvert?

Anonymous poster hash: eb7c0...36d
Skrevet

Ja, vanlig sivil sak i retten. Jeg vet ikke hvorfor han mistet hovedomsorgen og mor fikk den. Han sier det er pga eksen han var sammen med kom med mange løyner til psykologen osv men jeg vet ikke. Syns det virker noe suspekt at man kan miste omsorgen for barnet sitt basert på hva eksen sier til psykologen

Samboeren han skal ikke ha kontakt med psykologen. Ved rettspraksis vurderer de kun barnet. Samboer har ingenting å si her.

Anonymous poster hash: 36413...fed

Skrevet

I følge han har de hatt mange samtaler med eksen hans. Saken startet mens de enda bodde sammen

Skrevet

og nettopp der har du svaret ditt. Når "alle" andre er i mot han, da er det nok han det er noe galt med. Han er fellesnevneren - enkelt og greit. Løp, og ikke se deg tilbake. 

Skrevet

Svaret er ganske enkelt: Nei. 

Dersom han har mistet omsorgen (jeg leser det som at han mistet omsorgen i fylkesnemnda), har det vært flere tungtveiende beviser som har blitt lagt til grunn. Barnevernet fratar ingen omsorg på grunnlag av mer eller mindre troverdige vitnemål fra privatpersoner.

Men hva skal man si i hans situasjon når venner og naboer lurer på hva som har skjedd, for de færreste har skammevett nok til å skjønne at det er en privatsak. Hva hadde du sagt selv? Hadde du ikke følt for å legge frem en alternativ forklaring i stedet for sannheten?

Anonymous poster hash: e599b...7a3
Skrevet

Dette var ingen bv sak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...