Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #51 Skrevet 16. desember 2014 Skipakke, allerede kjøpt. Hadde tenkt å kjøpe masse annet fint, men tror jeg dropper det siden han gikk til angrep på meg og tok kvelertak da vi var ute og feiret romantisk dag nylig. Anonymous poster hash: b057b...43c Men kjære deg, du kommer deg vel vekk fra dette?? Han fortjener avskjed på grått papir, ikke flott julegave :-O Anonymous poster hash: 65651...31e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #52 Skrevet 16. desember 2014 En skinnveske til 1800 kr. Anonymous poster hash: 28c7d...d32
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #53 Skrevet 16. desember 2014 En skinnveske til 1800 kr. Anonymous poster hash: 28c7d...d32 Nei! Si det ikke er sant?! Anonymous poster hash: 74e85...fac
Collette Skrevet 16. desember 2014 #54 Skrevet 16. desember 2014 Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: 775cb...c02 Min er 37! Er det noe verre enn Candy crush og Wordfeud?Ja. Anonymous poster hash: 74e85...fac Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #55 Skrevet 16. desember 2014 Skipakke, allerede kjøpt. Hadde tenkt å kjøpe masse annet fint, men tror jeg dropper det siden han gikk til angrep på meg og tok kvelertak da vi var ute og feiret romantisk dag nylig. Anonymous poster hash: b057b...43c Hadde levert skipakken, pakket baggen min og sagt hade til drittsekken Anonymous poster hash: a9d8a...f10
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #56 Skrevet 16. desember 2014 Ingenting, etter en del diskusjon så kom man fram til at julegaven ikke var bra nok og den blir levert tilbake og han får kjøpe det i helvete han vil ha. Kan være lurt å spare til depositum når han flytter ut over jul. Anonymous poster hash: aa790...cd4 Sa han at julegaven ikke var bra nok ??? Målløs over hvor frekke folk er Hva hadde du kjøpt da? Anonymous poster hash: a9d8a...f10
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #58 Skrevet 16. desember 2014 Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: 775cb...c02 Min er 37! Er det noe verre enn Candy crush og Wordfeud?Ja. Anonymous poster hash: 74e85...fac Nei. Anonymous poster hash: b81e6...af6
Hannasbananas Skrevet 16. desember 2014 #59 Skrevet 16. desember 2014 Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: 775cb...c02 Min er 37! Er det noe verre enn Candy crush og Wordfeud?Ja. Anonymous poster hash: 74e85...fac Nei. Anonymous poster hash: b81e6...af6 Enig med siste taler. Jeg hadde vært mye flauere over å ha en candy crush-, og farmville-spillende mann enn en som spiller Playstation.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #60 Skrevet 16. desember 2014 Ølglass, skjerf og et bilde. Ca 1000kr Anonymous poster hash: ab90d...8a1
Mandala Skrevet 16. desember 2014 #61 Skrevet 16. desember 2014 Jeg tror vi ender på ingenting faktisk. Jeg syns vi begge ga goder gaver ifjor, men i år dropper vi det nok. Har nettopp flyttet sammen og har annet å legge pengene i. Dessuten skal vi på operaen like over nyttår samt kjøpe festivalbilletter, det får være felles gave til oss begge fra oss begge. Og jeg syns ikke det er bittelitt stusselig engang Kanskje han syns det, men han sa seg nå hvertfall enig i å droppe hverandre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #62 Skrevet 16. desember 2014 Ett forstørret bilde av meg til 69 kr. Anonymous poster hash: 734af...008
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #63 Skrevet 16. desember 2014 Ingenting, etter en del diskusjon så kom man fram til at julegaven ikke var bra nok og den blir levert tilbake og han får kjøpe det i helvete han vil ha. Kan være lurt å spare til depositum når han flytter ut over jul. Anonymous poster hash: aa790...cd4 Sa han at julegaven ikke var bra nok ??? Målløs over hvor frekke folk er Hva hadde du kjøpt da? Anonymous poster hash: a9d8a...f10 Kjøpte en temmelig dyr power bank og noe andre små ting. Var veldig fornøyd med gaven, men det var vist dumt å være det. Anonymous poster hash: aa790...cd4
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. desember 2014 #64 Skrevet 16. desember 2014 Ønsker voksne menn seg Playstation til seg selv? Ikke som i til ungene, men for å spille på selv? Ser ikke det bare utrolig usexy ut? Beklager avsporingen, det har jeg faktisk ikke hørt om tidligere. Her blir det opplevelser i gaver. Konsertbilletter, festivalpass og reise ( tror jeg, ikke ferdig enda).
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #65 Skrevet 16. desember 2014 Ønsker voksne menn seg Playstation til seg selv? Ikke som i til ungene, men for å spille på selv? Ser ikke det bare utrolig usexy ut? Beklager avsporingen, det har jeg faktisk ikke hørt om tidligere. Her blir det opplevelser i gaver. Konsertbilletter, festivalpass og reise ( tror jeg, ikke ferdig enda). Enig. Spillmaskiner til voksne? Forøvrig like ille som candy crush (ref diskusjonen over). Synes det er en merkelig ting å prioritere å bruke tiden sin på når man er voksen og har barn. Anonymous poster hash: 07af5...52d
ms.Pond Skrevet 16. desember 2014 #66 Skrevet 16. desember 2014 Skipakke, allerede kjøpt. Hadde tenkt å kjøpe masse annet fint, men tror jeg dropper det siden han gikk til angrep på meg og tok kvelertak da vi var ute og feiret romantisk dag nylig. Anonymous poster hash: b057b...43c Kjære deg, lever inn skipakken igjen, kjøp en billig bag og be han pakke seg ut til jul! Dette skal du ikke godta og ikke leve med videre heller.
Collette Skrevet 16. desember 2014 #67 Skrevet 16. desember 2014 Ønsker voksne menn seg Playstation til seg selv? Ikke som i til ungene, men for å spille på selv? Ser ikke det bare utrolig usexy ut? Beklager avsporingen, det har jeg faktisk ikke hørt om tidligere. Her blir det opplevelser i gaver. Konsertbilletter, festivalpass og reise ( tror jeg, ikke ferdig enda). Enig. Spillmaskiner til voksne? Forøvrig like ille som candy crush (ref diskusjonen over). Synes det er en merkelig ting å prioritere å bruke tiden sin på når man er voksen og har barn. Anonymous poster hash: 07af5...52d Er vel ikke noe verre enn annen underholdning som fotballkamper på TV, filmer, tv-serier, meningsløs surfing på nett osv? Mannen min spiller FIFA som er et fotballspill. Han bruker kanskje 2-4 timer i måneden på det, og da etter at barna har lagt seg. Folk har jo forskjellige interesser!
Hot Midget ! Skrevet 16. desember 2014 #68 Skrevet 16. desember 2014 Smykkelenke i rustfritt stål og armbånd med gravering av navnet på sønnen vår, også i rustfritt stål. Prisen er på tilsammen ca 1000 kr. Gleder meg til han åpner gavene :-) Fra han har jeg ønsket meg pc eller forlovelse, så nå er jeg spent, hihi :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. desember 2014 #69 Skrevet 16. desember 2014 Ønsker voksne menn seg Playstation til seg selv? Ikke som i til ungene, men for å spille på selv? Ser ikke det bare utrolig usexy ut? Beklager avsporingen, det har jeg faktisk ikke hørt om tidligere. Her blir det opplevelser i gaver. Konsertbilletter, festivalpass og reise ( tror jeg, ikke ferdig enda). Enig. Spillmaskiner til voksne? Forøvrig like ille som candy crush (ref diskusjonen over). Synes det er en merkelig ting å prioritere å bruke tiden sin på når man er voksen og har barn. Anonymous poster hash: 07af5...52d Er vel ikke noe verre enn annen underholdning som fotballkamper på TV, filmer, tv-serier, meningsløs surfing på nett osv? Mannen min spiller FIFA som er et fotballspill. Han bruker kanskje 2-4 timer i måneden på det, og da etter at barna har lagt seg. Folk har jo forskjellige interesser! Vet ikke hva som er verre enn det andre, men FIFA har guttene her spilt fra 1 klasse, så for meg trodde ikke jeg ærlig talt at voksne spiller dette uten barn. Hadde blitt forundret om fattern satt i stua og spilte Playstation. Men, skjønner at det er ulik praksis rundt om. Har bare ikke kjennskap eller vært ilag med noen voksne som ønsker seg det til seg selv...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #70 Skrevet 16. desember 2014 Billetter til show, tøfler, boksere og gavekort på massasje Anonymous poster hash: 3f5a6...810
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #71 Skrevet 16. desember 2014 Bose headphones. Tror de koster 2500 kr. Skal kjøpe de i morgen, må bare få lurt meg unna han på shoppingen. Anonymous poster hash: 9ffbb...e3b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #72 Skrevet 16. desember 2014 Telt og fjellsko. Ca 8 000. Pleier ikke å kjøpe så dyre gaver, men teltet kommer hele familien tilgode. Anonymous poster hash: 70d47...019
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #73 Skrevet 16. desember 2014 Vi skal tilbringe romjula på spahotell i høyfjellet. Det er julegaven til oss selv i år Anonymous poster hash: 14389...8aa
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #74 Skrevet 16. desember 2014 Vi skal tilbringe romjula på spahotell i høyfjellet. Det er julegaven til oss selv i år Anonymous poster hash: 14389...8aa Hele oppholdet havner vel på ca 15.000,- Anonymous poster hash: 14389...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå