Gå til innhold

Hva får mannen til jul av deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helge cruise for meg og han. <3 Kom på ca 10.000kr

Anonymous poster hash: 9b251...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år får han det nye gopro kameraet, 2 nye jeans, skjorte, sokker og parfymen hans. Bruker egentlig ikke å bruke så mye men fikk litt ekstra penger som han ikke vet om. Da ville jeg bruke de på han, han har vært så fantastisk dette året med sykdom og fskap.

Skrevet

Stor lego techno bil :-P

Skrevet

Gopro kamera og litt klær..

Rundt 2000 kr.

Anonymous poster hash: afd48...159

Skrevet (endret)

Aner ikke, men han ønsker seg ting og tang til ølbrygging så mulig det blir gavekort på det og noen nye klær. Han trenger noen nye skjorter (dvs i ny farge, lyseblå i ruter/striper etc er litt kjedelig) Kjøper noe teknik-lego fra ungene.

I fjor fikk han Øyabilletter, i år er det så langt mine favoritter som er signet så litt dumt å gi det til han..... 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Barbermaskin. Skikkelig kjedelig, men han ønsker seg det. Kostet ca 1700 kr.

Anonymous poster hash: 92a49...994

Skrevet

Barbermaskin. Skikkelig kjedelig, men han ønsker seg det. Kostet ca 1700 kr.

Han har fått en julekalender også da, med gaver for nesten 2500 kr, så han har nå fått 'nok'.

Skrevet

Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: 775cb...c02

33. Hurra for menn som tør å være barnslige!

Skrevet

Klokke, hvis jeg klarer å bestemme meg for hvilken innen onsdag. Den dyreste koster 180,000 kroner(!), så det blir den dyreste gaven han noen gang får fra meg, tror jeg (han ønsket seg ikke en veske til flere tusen, hehe - ref. tidligere tråd her inne i dag).

Hvis jeg ikke bestemmer meg, kjøper jeg bare noe til Playstation, en god vin, litt klær eller noe jeg tenker at ser lurt ut.

Anonymous poster hash: ddacb...79f
Skrevet

Langweekend tur til Praha. Jeg kjøper flybilletter og han betaler hotellet 😊

I tillegg får han gaveeske med parfyme og deo, en ting fra guttene våre og noe i julestrømpa.

Tilsammen kommer det på rundt 3000 kr.

Skrevet

Farming simulator til pc, tskjorte, skjorte, boxer, Scholl fotfil, Børning- filmen... Det er nok alt. Rundt en 1000lapp

Anonymous poster hash: 2076b...88c
Skrevet

Dab-radio :) 2000 kr. Pleier ikke gi så dyre gaver men hadde råd til det i år

Skrevet

Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: 775cb...c02

Min er 37! Er det noe verre enn Candy crush og Wordfeud?
Er så gla jeg har en mann som ikke spiller noe av det greiene der! I år får min hjemmelagde gaver og et par øl. Vi driver å bygger hus og starter firma sammen så vi velger å putte pengene inn der😄
Skrevet

Ingenting. Vi reiser bort og dropper gaver til hverandre.

Skrevet

Pysjamas, en knallfin genser, et sett med halskjede og armbånd( i skikkelig barsk stil:-) ) har en ting igjen! Ca pris; 2000,-

Anonymous poster hash: b243d...b29

Skrevet

Klokke, hvis jeg klarer å bestemme meg for hvilken innen onsdag. Den dyreste koster 180,000 kroner(!), så det blir den dyreste gaven han noen gang får fra meg, tror jeg (han ønsket seg ikke en veske til flere tusen, hehe - ref. tidligere tråd her inne i dag).

Hvis jeg ikke bestemmer meg, kjøper jeg bare noe til Playstation, en god vin, litt klær eller noe jeg tenker at ser lurt ut.

Oi. Er det sant? Hva tror du at du får av han? Og hva jobber dere med, som kan kjøpe så dyre gaver?

Anonymous poster hash: df6e3...f12

Skrevet

Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: 775cb...c02

Min er 37! Er det noe verre enn Candy crush og Wordfeud?
Ja.

Anonymous poster hash: 74e85...fac

Skrevet

Julegave: Cognacglass og en god cognac. (ca 1500 kr)

Bursdag (har bursdag på julaften): Helaften med Ølsmaking og middag ute. (Ca 2000 kr)

Anonymous poster hash: e9b7c...ff0
Skrevet

Sengetøy i flanell til dyna han fikk i fjor hehe :)

Fotoapparat, lue og Flåklypa julefilmen.

Blir vel på ca 2000kr til sammen.

Om jeg gidder eller får sjansen før jul kjøper jeg et skytespill til xboxen, husker ikke hva de heter.

Anonymous poster hash: 67d23...3cc
Skrevet

Ingenting. Synes det er kjempe trist igrunn, for elsker å gi gaver. Dessverre er ikke han enig. Etter jeg gav konsert billetter og ny mobil sist....og fikk blomster tilbake, skjønte jeg at gaver var vist ikke noe for oss.

Er som sagt ikke beløpet som teller, men orker ikke den uffingen når han må kjøpe noe til meg. Så i år sparer jeg de pengene og kjøper noe fint til meg selv.

Anonymous poster hash: 46c2e...360
Skrevet

Skipakke, allerede kjøpt. Hadde tenkt å kjøpe masse annet fint, men tror jeg dropper det siden han gikk til angrep på meg og tok kvelertak da vi var ute og feiret romantisk dag nylig.

Anonymous poster hash: b057b...43c

Skrevet

Ingenting, etter en del diskusjon så kom man fram til at julegaven ikke var bra nok og den blir levert tilbake og han får kjøpe det i helvete han vil ha. Kan være lurt å spare til depositum når han flytter ut over jul.

Anonymous poster hash: aa790...cd4
Skrevet

Klokke. Massasjefotbad og lotr og hobbiten bokpakke illustrert av Alan Lee.

Anonymous poster hash: 5b07a...ecf

Skrevet

En kopp med logoen til favorittfotballlaget, en six pack favorittølen og en six pack med favorittjulebrusen :)

Vi er ikke sammen enda, så tenkte det var en fin liten "tenker på deg"-gave :)

Anonymous poster hash: c65d1...911
Skrevet

Oi. Er det sant? Hva tror du at du får av han? Og hva jobber dere med, som kan kjøpe så dyre gaver?

Anonymous poster hash: df6e3...f12

Jeg aner ikke. Alt fra brettspill til armbånd? Er nok ikke bare jobb som muliggjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...