Gå til innhold

Hva får mannen til jul av deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva blir prisen ca på gaven(e) du gir han?

Anonymous poster hash: 6f17f...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokker, boksere og tskjorter. Vet ikke prisen enda, men det han ønsker seg

Anonymous poster hash: 36f34...564

Skrevet

en hjemmestrikket hvit Mariusgenser :)

Anonymous poster hash: 2d36f...c43
Skrevet

Pikkety-guiden og Pikkety-boka. 800, tror jeg :)

Skrevet

Han ønsker seg motordag. Kjedelig gave... Men han liker det vel. Koster 2-3000

Skrevet

Jeg har kjøpt drill med litt utstyr, den var på salg på jernia til 1599. Skal kjøpe litt til men vet ikke helt hva ennå. Bare en liten ting da.

Skrevet

PS4. Eneste jeg kommer på og nå skal jeg ikke drøye det lenger!

Anonymous poster hash: e09dc...f8d
Skrevet

Han får PS4, FIFA15 og en litt finere jakke til bruk på jobbreiser. Blir rundt 5500 kr. Jeg fikk litt ekstra penger, men det vet ikke han. Hihi😉😉

Skrevet

PS4. Eneste jeg kommer på og nå skal jeg ikke drøye det lenger!

Anonymous poster hash: e09dc...f8d

Pakketilbud med Fifa 15 på Elkjøp og Obs! denne uken (sparer bare en drøy hundrelapp da, men penger spart er penger tjent ;)) Jeg kjøper det i fellesgave til guttene mine på 11 og 14 år.

Mannen får Ulvang-genser og aktivitetsarmbånd, kommer på en drøy tusenlapp.

Anonymous poster hash: 4946c...f19

Skrevet

Vi sliter litt med å få hjulet til å gå rundt nå før jul, men julegaver må han jo ha. Kortholder i skinn, 4-500kr, parfymen sin eller Ulvang rav genser.

Anonymous poster hash: 4b652...3fb

Skrevet

Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: 775cb...c02

Skrevet

Gavekort på 3 x 60 minutter massasje. Det kostet 2400 kroner. Og så er jeg på utkikk etter noe klær til han og kommer jeg over noe fint innen jul får han nok det også, hvis ikke så syns jeg gavekortet er bra nok.

Skrevet

Er litt på sparebluss denne julen, så han får ulvang-genser. Passer fint, da vi er mye ute hele året. Ønsker meg en selv også :)

Anonymous poster hash: ff6f9...876

Skrevet

Pondusbok, polvotter og Hugo Boss deo. Ca 900 kroner.

Anonymous poster hash: e65f3...145
Skrevet

Guri, så mange menn som spiller Playstation! Hvor gamle er de? Anonymous poster hash: 775cb...c02

Min er 37! Er det noe verre enn Candy crush og Wordfeud?

Skrevet

Boka med bilder fra Marius Mullers liv og flybillett til London på guttetur med to kompiser (vi damene har kjøpt til mennene). Totalpris ca 2000 tenker jeg.

Anonymous poster hash: 99404...254

Skrevet

Han har lenge sagt han vil ha kodelås i huset , så da har jeg kjøpt det, siden han ikke gjør det selv 🙊 (blir jo veldig greit for meg og ungene å ha også) , så får han ny klokke . Ble vel nesten 6000 kr.

Anonymous poster hash: 06770...670

Skrevet

barbersaker, kniiv, skumm, kost ++ litt til. kosta ca 500 de hadde salg på en "julepakke" han har ikke ønsket seg noen ting så da får han noe han har pratet om at hadde vert kult å ha. kom over det helt tilfeldig så der var jeg heldig. 

Anonymous poster hash: fec63...0da
Skrevet

Sydentur 💖

Anonymous poster hash: 43c1a...258

Skrevet

Langweekend til krakow for oss to. 4400kr totalt med min billett.

Anonymous poster hash: fbda2...182
Skrevet

Ny parfyme, manziniskjerf, ny toalettmappe i skinn og billetter til operaen med påfølgende middag med meg. Jeg har booket barnevakt:) De tre første gavene er fra hvert av barna og den siste fra meg. Han pleier ikke få så mye hvert år, men i år ble det slik, mye fordi han trenger alt unntatt kvelden med meg-den er kun for kos:)

Anonymous poster hash: 3d0e6...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...