Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. desember 2014 #51 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drap Anonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #52 Skrevet 13. desember 2014 Du har sikkert dine grunner tenker jeg! Jeg har selv vært gravid 12 ganger! Har 2 barn, hatt 3 spontanaborter, 1 MA, 2 exu og 4 aborter. Seriøst??????Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Ja, seriøst! Uff.... Anonymous poster hash: 4b47a...0ba
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #53 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke! Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte... Anonymous poster hash: 4b47a...0ba
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #54 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drap Anonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke! Synes du! For meg hadde det vært drap, når jeg vet at det banker et lite hjerte inni der 6-7 dager etter befrukning hadde det for meg, i mitt hode, i mitt hjerte og med mine følelser vært drap. Vi er forskjellige.... Anonymous poster hash: aa6f0...65e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. desember 2014 #55 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte... Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa! Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt?
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #56 Skrevet 13. desember 2014 Huff, HI, dette var trist lesning. Det må være tungt å ha det sånn. Jeg er også av dem som blir gravid bare jeg sitter på en herresykkel, og jeg er veldig glad for at min samboer er sterilisert. Jeg ville ikke ha orket 9 aborter. Sier som mange flere her, sørg for å bli ferdig med fødslene og søk deg inn for sterilisering.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. desember 2014 #57 Skrevet 13. desember 2014 At jeg er glad jeg ikke er deg. Og at jeg ville sterilisert meg så fort som overhodet forsvarlig hvis jeg var deg.
petitt Skrevet 13. desember 2014 #58 Skrevet 13. desember 2014 Uff da, det kan ikke være lett, jeg ville absolutt vurdert en annen prevansjonsmetode. Etter 9 ganger bør man kanskje innse at den metoden en bruker ikke virker?
petitt Skrevet 13. desember 2014 #59 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drap Anonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke! Synes du! For meg hadde det vært drap, når jeg vet at det banker et lite hjerte inni der 6-7 dager etter befrukning hadde det for meg, i mitt hode, i mitt hjerte og med mine følelser vært drap. Vi er forskjellige.... Anonymous poster hash: aa6f0...65e Hjertet begynner ikke å banke etter 6-7 dager. 22 dager etter, ifølge NHI stemmer nok mer.
mylittlecat Skrevet 13. desember 2014 #60 Skrevet 13. desember 2014 Helt ærlig tenker jeg du neppe kan være særlig oppegående. Ingen som ikke vil bli gravid, blir ufrivillig gravid så mange ganger. Om man blir gravid så forbanna lett, er det normalt å skjønne at man må sikre seg bedre. RIKTIG bruk av kondom, kombinert med comp, sikre perioder eller annet prevensjon hadde garantert spart deg og samfunnet for minst 8 av abortene.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #61 Skrevet 13. desember 2014 Du må være hard i hodet! Jeg tok abort en gang for noen år siden. Det spiser meg opp innenfra og jeg klarer ikke å tilgi meg selv. Tenker på det daglig. Nå prøver min mann og jeg men vi har mistet mange ganger. Tenker at det er karma og at jeg ikke fortjener å få barn etter at jeg tok abort den gangen. Vet med fornuften at det ikke har en sammenheng, men klarer ikke å kvitte meg med de tankene. Anonymous poster hash: c3524...286
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #62 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa! Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt? Du ble voldtatt og gravid fire ganger? Anonymous poster hash: 4b47a...0ba
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #63 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa! Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt? Du ble voldtatt og gravid fire ganger? Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Hvis du leser hele tråden, så klarer du å finne ut av det spørsmålet helt på egen hånd Anonymous poster hash: c0823...187
mylittlecat Skrevet 13. desember 2014 #64 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa!Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt? Du ble voldtatt og gravid fire ganger? Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Nå er du bare teit, anonym. Du klarer vel å lese hva hun skriver i første innlegget?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #65 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa!Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt? Du ble voldtatt og gravid fire ganger?Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Nå er du bare teit, anonym. Du klarer vel å lese hva hun skriver i første innlegget? Hun skriver 4 aborter...? Ikke noe mer spesifikt om dem? Anonymous poster hash: 4b47a...0ba
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #66 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa!Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt? Du ble voldtatt og gravid fire ganger?Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Nå er du bare teit, anonym. Du klarer vel å lese hva hun skriver i første innlegget? Hun skriver 4 aborter...? Ikke noe mer spesifikt om dem? Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Joda, det gjør hun. Les hele tråden Anonymous poster hash: c0823...187
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #67 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa!Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt? Du ble voldtatt og gravid fire ganger?Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Nå er du bare teit, anonym. Du klarer vel å lese hva hun skriver i første innlegget? Hun skriver 4 aborter...? Ikke noe mer spesifikt om dem? Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Joda, det gjør hun. Les hele tråden Anonymous poster hash: c0823...187 Side 2 Anonymous poster hash: c0823...187
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #68 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa!Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt?Du ble voldtatt og gravid fire ganger?Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Nå er du bare teit, anonym. Du klarer vel å lese hva hun skriver i første innlegget?Hun skriver 4 aborter...? Ikke noe mer spesifikt om dem?Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Joda, det gjør hun. Les hele trådenAnonymous poster hash: c0823...187 Side 2 Anonymous poster hash: c0823...187 Ikke særlig formildende det da. Utrolig hvor sløve folk er med prevensjon. Du skal være bra dårlig når du slurver så mange ganger. Kondom er i grunn jævlig vanskelig å bruke feil... Anonymous poster hash: 4b47a...0ba
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. desember 2014 #69 Skrevet 13. desember 2014 Abort er drapAnonymous poster hash: e9e24...d3c Nei, det er det ikke!Nei, du kan jo ikke mene det som har gjort det så ofte...Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så flink du er til å slenge med leppa!Så man skal få barn man ikke har sjangs til å forsørge og som er et resultat av voldtekt?Du ble voldtatt og gravid fire ganger?Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Nå er du bare teit, anonym. Du klarer vel å lese hva hun skriver i første innlegget?Hun skriver 4 aborter...? Ikke noe mer spesifikt om dem?Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Joda, det gjør hun. Les hele trådenAnonymous poster hash: c0823...187 Side 2 Anonymous poster hash: c0823...187 Ikke særlig formildende det da. Utrolig hvor sløve folk er med prevensjon. Du skal være bra dårlig når du slurver så mange ganger. Kondom er i grunn jævlig vanskelig å bruke feil... Anonymous poster hash: 4b47a...0ba Så du har aldri hørt om en kondom som har sprukket? Derfor tok jeg angrepille som heller ikke funket. Hva mer skulle jeg ha gjort mener du?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #70 Skrevet 13. desember 2014 Tenker at du burde lære deg å ta den i rumpa ! Neida, men jeg tror du troller, for dette nekter jeg å tro på, ingen kan vel ta 9 aborter og klare å leve med det etterpå hvis man ikke er lagd av is. Anonymous poster hash: e4934...660
Gjest Sommerfuggel Skrevet 14. desember 2014 #71 Skrevet 14. desember 2014 Tråden måtte nok en gang modereres grunnet personangrep, derfor blir den nå stengt. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anbefalte innlegg