Gå til innhold

Jeg har tatt 9 aborter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva tenker du om meg? Jeg har brukt spiral og blitt gravid hele 9 ganger. Det er fakta. Nå vurderer jeg sterkt å sterilisere meg, men jeg vil muligens ha et barn i fremtiden.

Jeg har også prøvd p stav og p piller, samt kondom.

Anonymous poster hash: c9c4d...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker du burde droppet sex som kan føre til graviditet.

Skrevet

Jeg tenker du burde få det siste barnet du ønsker deg nå og sterilisere deg etter det!

Skrevet

Jeg tenker at kondom er en fin ting, og at det kanskje er like greit at du steriliserer deg.

Anonymous poster hash: 1d248...18d

Skrevet

Jeg synes det er helt vilt. Faktisk litt forkastelig. Og jeg er ingen abortmotstander. Funker ikke prevensjon overhode på deg?

Anonymous poster hash: df667...a5c

Skrevet

Du får begynne med kondom + hoppe av i svingen i tillegg til annen prevensjon. 

Anonymous poster hash: a3fff...7fa
Skrevet

Enig med de to første. Få det barnet du ønsker og steriliser deg. Hvis du ikke ønsker deg barn nå så avstå fra sex!

Selv om prevensjonen svikter så bør du vel få mannen til å bruke kondom, jeg tviler på at både spiral og kondom svikter begge deler. Å ikke sikre deg med kondom i tillegg når du VET at spiral ikke fungerer som prevensjon for deg, det mener jeg er uansvarlig. Å bruke abort som prevensjon er forkastelig etter min mening. Første og andre gangen kunne jeg tenkt at du var uheldig, men ikke når det kom til abort nr 3-4-5-6-7-8 og 9!

Og du, ikke for å skremme deg - men så mange aborter kan gjøre at du ikke får barn, så hvis du virkelig vil ha barn så bør du IKKE ta flere aborter, for kan hende du ikke kan få den dagen du bestemmer deg for at det "passer".

Ta ansvar og beskytt deg godt nok eller avstå fra sex.

Anonymous poster hash: 788ab...780
Skrevet

Men da funker ikke spiral for deg, så prøv noe annet?

Anonymous poster hash: f4226...f58

Skrevet

Jeg blir også veldig fort gravid, resultatet hos oss er fire barn og nå er både jeg og mannen sterilisert. Ingen aborter.

Sterilisering kan også en sjelden gang svikte, derfor har vi begge gjort det. At begges sterilisering skal svikte er usannsynlig.

Jeg tenker at en eller to aborter når du har blitt gravid på prevensjon kan forsvares, at du ikke har sikret deg med minst dobbel prevensjon etter det kan ikke forsvares!

Anonymous poster hash: aa6f0...65e

Skrevet

Enig med de to første. Få det barnet du ønsker og steriliser deg. Hvis du ikke ønsker deg barn nå så avstå fra sex!

Selv om prevensjonen svikter så bør du vel få mannen til å bruke kondom, jeg tviler på at både spiral og kondom svikter begge deler. Å ikke sikre deg med kondom i tillegg når du VET at spiral ikke fungerer som prevensjon for deg, det mener jeg er uansvarlig. Å bruke abort som prevensjon er forkastelig etter min mening. Første og andre gangen kunne jeg tenkt at du var uheldig, men ikke når det kom til abort nr 3-4-5-6-7-8 og 9!

Og du, ikke for å skremme deg - men så mange aborter kan gjøre at du ikke får barn, så hvis du virkelig vil ha barn så bør du IKKE ta flere aborter, for kan hende du ikke kan få den dagen du bestemmer deg for at det "passer".

Ta ansvar og beskytt deg godt nok eller avstå fra sex.

Om man tar medisinsk abort , kan man ta så mange man vil uten at det er noe risiko for å ikke kunne få barn senere!

Skrevet

Tenker at du burde begynne med å ha en sukkerbit mellom knærne dine!

Skrevet

Synes synd på deg. Hadde vert utrolig skamfull om jeg var deg. 

Anonymous poster hash: d6367...28a
Skrevet

Mye.. - men mest av alt fatter jeg ikke hvorfor du ikke klarer å lære!

Skrevet

Jeg tenker at det er like greit at du ikke har fått barn, når du ikke klarer å tenke at du må finne på noe annet når det gjelder prevansjon. før du har tatt 9 aborter.

Jeg synes det er vilt, at du gjør meg kvalm og at du bør skamme deg.

Hvor mange flere aborter har du tenkt til å ta?

Anonymous poster hash: c0823...187
Skrevet

Jeg tenker at det er like greit at du ikke har fått barn, når du ikke klarer å tenke at du må finne på noe annet når det gjelder prevansjon. før du har tatt 9 aborter.

Jeg synes det er vilt, at du gjør meg kvalm og at du bør skamme deg.

Hvor mange flere aborter har du tenkt til å ta?

Og siden du tydeligvis er immun mot all prevensjon, så får du avstå fra sex da.

Skrevet

Tror du troller!

Men om det hadde vært reellt...helt blåst eller?? Null respekt for deg!

Du burde helt klart hatt dobbel prevensjon, og det skulle du ha innsett for mange aborter siden. 

Anonymous poster hash: bd222...7c1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvor mange aborter folk tar.

Anonymous poster hash: 60866...812

Skrevet

Du har sikkert dine grunner tenker jeg!

Jeg har selv vært gravid 12 ganger! Har 2 barn, hatt 3 spontanaborter, 1 MA, 2 exu og 4 aborter.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet personangrep.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Jeg er for selvbestemt abort og synes det er fint at kvinner har denne muligheten hvis det av forskjellige grunner ville vært veldig ugunstig å gjennomføre svangerskapet. Men det er en rettighet som IKKE skal misbrukes, da det faktisk er et liv det er snakk om. Å bruke abort som prevensjonsmiddel slik du gjør er, i mine øyne,  forkastelig. Bruk kondom, sikre perioder, hoppe av i svingen som tilleggsprevensjon så skal det godt gjøres å bli gravid. 

Skrevet

Jeg blir selv lett gravid. Får vel si at takk og pris var jeg sammen med en så og si steril mann i 10 år. Jeg har tatt en abort, da ble jeg gravid på p-pillen. Så ble jeg gravid på p-pillen og med den sterile mannen, da klarte jeg ikke å ta abort. Så fikk vi et planlagt barn, var da vi fant ut at mannen var omtrent steril. Utrolig nok hadde jeg flere SA og.

Nå er jeg singel, men har jo vært i noen korte forhold, da bruker jeg p-ring og mannen kondom. Og jeg er redd for å bli gravid, da jeg virkelig ikke har lyst til å ta abort en gang til.

Så skjønner ikke hvordan man kan ta 9 aborter.

Anonymous poster hash: 31d84...a5d
Gjest marmeladen
Skrevet

Ja, hva tenker du om meg? Jeg har brukt spiral og blitt gravid hele 9 ganger. Det er fakta. Nå vurderer jeg sterkt å sterilisere meg, men jeg vil muligens ha et barn i fremtiden.

Jeg har også prøvd p stav og p piller, samt kondom.

Anonymous poster hash: c9c4d...da4

Jeg tenker at du er et dårlig menneske og en egoist. Hørt om kondom eller?

Skrevet

Jeg fatter ikke at du har klart å ta 9 aborter.

Til mange av dere andre aom råder til konfdmbruk, det er ikke 100% sikkert det heller. Jeg har blitt gravid selv om vi brukte kondom

Anonymous poster hash: 13096...903

Skrevet

Jeg fatter ikke at du har klart å ta 9 aborter.

Til mange av dere andre aom råder til konfdmbruk, det er ikke 100% sikkert det heller. Jeg har blitt gravid selv om vi brukte kondom

Anonymous poster hash: 13096...903

Kondom i tillegg til annen prevensjon så skal det godt gjøres å bli gravid. Og en som vet at hun blir gravid så lett bør dobbelsikre seg når hun ikke ønsker barn.

Skrevet

Jeg lurer på hva legene sier jeg?

Hormonspiral er i følge min lege like sikkert som sterilisering. Og om man skulle bli gravid skyldes det som regel bruker feil. (Sier seg selv at ikke det er du som har brukt spiralen feil, men noe i forhold til innsetting o.l.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...