Gå til innhold

Er det noen du gruer deg til i forbindelse med jul?

Anbefalte innlegg

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg gruer meg til nyttårsaften, til å sitte helt alene igjen. Gruer meg til nok en gang late som jeg skal noe, at jeg har venner og til å opprettholde fasaden. Nyttårsaften er den verste dagen i året for meg :(

Anonymous poster hash: 9b1b8...b7f

Bor du i nærheten av Trheim? Isåfall kan du komme til meg på nyttårsaften om du vil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruer meg til å møte to av mannens slektninger hos svigers som hater meg (vi har ikke alternativ å feire annen plass enn hos svigers, lang historie), pluss det at jeg ikke har noe forhold til norsk jul og må fake julestemning. Denne familien er veldig "julete" og litt i overkant, altså total motsetning av meg... :(

Anonymous poster hash: f3aa2...985
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Gruer meg til nyttår. Er alene med 3-åring og baby. Skal ingen steder, får ikke besøk. Hater nyttårsaften.

Anonymous poster hash: f9e6d...969

Sier det samme til deg, hvis du bor  nærheten av Trheim så kan du få komme til meg på nyttårsaften hvis du vil :)

Skrevet

Jeg gruer meg til nyttårsaften, til å sitte helt alene igjen. Gruer meg til nok en gang late som jeg skal noe, at jeg har venner og til å opprettholde fasaden. Nyttårsaften er den verste dagen i året for meg :(

Bor du i nærheten av Trheim? Isåfall kan du komme til meg på nyttårsaften om du vil :)

Tusen takk for omtanken :) Men jeg bor nok altfor langt unna

Skrevet

Du som manglet julestjerne! Jeg har en til overs, ny i pakken. Send med en pm med adressen, så sender jeg den i posten i morgen :)

Skrevet

Tusen takk for omtanken :) Men jeg bor nok altfor langt unna

I nærheten av Telemark så er dere velkomne hit!

Anonymous poster hash: 13924...10c

Skrevet

Det som blir heftigst for min del i jula, er alle rettebunkene som løp tas. Rundt 85 heldagsprøver skal rettes og karaktersettes.

Anonymous poster hash: 3558c...5d2

Skrevet

Julepynt, som i alle de fine tingene barna har laget, har nok de fleste. Men her var det vel snakk om adventsstjerne i vinduet? Og det har vel gått litt inflasjon i å ha fancy papirstjerne som koster noen hundrelapper?  Anonymous poster hash: c9b61...60d

koster 100 kr, de fås billigere og..Anonymous poster hash: dc052...064

Selve adventstjernen koster ca 100 kr ja,men visst du leser nøye på så står det at du må kjøpe både ledning og pære utenom.Så da blir den billige stjernen fort litt dyr likevel.Dette var på Clas Olshon jeg så den. Anonymous poster hash: c5391...d82
vi betalte 129 kr på Jernia med ledning. Med pære ble det 179 kr

Anonymous poster hash: dc052...064

Skrevet

Dere som sitter alene på Nyttårsaften, hvor bor dere?

Kanksje jeg kan tilby dere selskap hos oss om dere ikke bor for langt unna her vi bor. :)

Anonymous poster hash: e4ed9...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...