Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 5. desember 2014 #51 Skrevet 5. desember 2014 Jeg gruer meg til nyttårsaften, til å sitte helt alene igjen. Gruer meg til nok en gang late som jeg skal noe, at jeg har venner og til å opprettholde fasaden. Nyttårsaften er den verste dagen i året for meg Anonymous poster hash: 9b1b8...b7f Bor du i nærheten av Trheim? Isåfall kan du komme til meg på nyttårsaften om du vil
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #52 Skrevet 5. desember 2014 Gruer meg til å møte to av mannens slektninger hos svigers som hater meg (vi har ikke alternativ å feire annen plass enn hos svigers, lang historie), pluss det at jeg ikke har noe forhold til norsk jul og må fake julestemning. Denne familien er veldig "julete" og litt i overkant, altså total motsetning av meg... Anonymous poster hash: f3aa2...985
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 5. desember 2014 #53 Skrevet 5. desember 2014 Gruer meg til nyttår. Er alene med 3-åring og baby. Skal ingen steder, får ikke besøk. Hater nyttårsaften. Anonymous poster hash: f9e6d...969 Sier det samme til deg, hvis du bor nærheten av Trheim så kan du få komme til meg på nyttårsaften hvis du vil
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #54 Skrevet 5. desember 2014 Jeg gruer meg til nyttårsaften, til å sitte helt alene igjen. Gruer meg til nok en gang late som jeg skal noe, at jeg har venner og til å opprettholde fasaden. Nyttårsaften er den verste dagen i året for meg Anonymous poster hash: 9b1b8...b7f Bor du i nærheten av Trheim? Isåfall kan du komme til meg på nyttårsaften om du vil Tusen takk for omtanken Men jeg bor nok altfor langt unna Anonymous poster hash: 9b1b8...b7f
Miona Skrevet 5. desember 2014 #55 Skrevet 5. desember 2014 Du som manglet julestjerne! Jeg har en til overs, ny i pakken. Send med en pm med adressen, så sender jeg den i posten i morgen
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #56 Skrevet 5. desember 2014 Jeg gruer meg til nyttårsaften, til å sitte helt alene igjen. Gruer meg til nok en gang late som jeg skal noe, at jeg har venner og til å opprettholde fasaden. Nyttårsaften er den verste dagen i året for meg Anonymous poster hash: 9b1b8...b7f Bor du i nærheten av Trheim? Isåfall kan du komme til meg på nyttårsaften om du vil Tusen takk for omtanken Men jeg bor nok altfor langt unna Anonymous poster hash: 9b1b8...b7f I nærheten av Telemark så er dere velkomne hit! Anonymous poster hash: 13924...10c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #57 Skrevet 5. desember 2014 Det som blir heftigst for min del i jula, er alle rettebunkene som løp tas. Rundt 85 heldagsprøver skal rettes og karaktersettes. Anonymous poster hash: 3558c...5d2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #58 Skrevet 5. desember 2014 Julepynt, som i alle de fine tingene barna har laget, har nok de fleste. Men her var det vel snakk om adventsstjerne i vinduet? Og det har vel gått litt inflasjon i å ha fancy papirstjerne som koster noen hundrelapper? Anonymous poster hash: c9b61...60d koster 100 kr, de fås billigere og..Anonymous poster hash: dc052...064 Selve adventstjernen koster ca 100 kr ja,men visst du leser nøye på så står det at du må kjøpe både ledning og pære utenom.Så da blir den billige stjernen fort litt dyr likevel.Dette var på Clas Olshon jeg så den. Anonymous poster hash: c5391...d82 vi betalte 129 kr på Jernia med ledning. Med pære ble det 179 kr Anonymous poster hash: dc052...064
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #59 Skrevet 5. desember 2014 Dere som sitter alene på Nyttårsaften, hvor bor dere? Kanksje jeg kan tilby dere selskap hos oss om dere ikke bor for langt unna her vi bor. Anonymous poster hash: e4ed9...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå