Gå til innhold

Din flaueste opplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde vært sammen med kjæresten i litt over ett år da jeg bæsjet i den 6 mnd gamle senga hans til 14000 kr. Jeg våknet av at noe rant ut av meg. Løp på badet mens jeg tenkte "herregud, håper det ikke var blod!" setter meg på do, merker at jeg har den løseste magen du kan forestille deg og ber inni meg "herregud, håper det er blod i senga!"

Det var avføring i senga. Jeg tørket bort det verste og begynte å bytte laken midt på natta. Uansett hvor udelikat det alternativet var, så skyldte jeg på blod. Bare helt tilfeldig blod, for han visste jo at jeg ikke fikk mensen.

Det er fortsatt en liten flekk på beskyttelsestrekket over selve madrassen. Og dagen etter fortet jeg meg å dra hjem mens han var i butikken :-P

Anonymous poster hash: ffb26...4e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var den gangen i mine yngre dager da jeg akkurat hadde fått meg første kjæresten som 18-åring, og jeg hadde hele kjelleren for meg selv, siden dette var "rommet mitt". Vi hadde hatt sex gjentatte ganger og hadde glemt å kaste kondomene som lå i Vinduskarmen. Gjett hvem som kom og fortalte meg dagen etter at jeg måtte huske å kaste søpla mi.. Pappa! Husker jeg skjemtes i flere uker etterpå.

Klarte å tryne foran hele klassen på ungdomsskolen også.. Gode tider!

Anonymous poster hash: 25250...66d

Skrevet

Huff var kanskje ikke det flause, men siden dette er nylig er det ganske flaut..Satt og snakket med svigermormor (neppe riktig å si) å gratulerte med dagen og snakket om julen og hvor mye vinglete oss til å se de igjen! Så sa vi hade og jeg sier ganske høyt " av med klærne elskling nå skal jeg suge deg skikkelig, ringer hardt og gjøre alt du vil! Du er sjefen og jeg er din lille lesesak for du gjør meg SÅ kåt"Vel jeg hadde ikke lagt på, og svigerbestemor hadde heller ikke lagt på, men satt på høyttaler og siden hun hadde bursdag var hennes hus fullt av folk... Herlig.. O'jul med din glede som jeg gleder meg til å se de igjen..

Er dette virkelig sant? :DAnonymous poster hash: [acronym=Full hash

: 23b4e2af6f8b4875b03f2b111302b2fb] 23b4e...2fb [/acronym]

Ja dessverre... Svigermormor hører ikke sååå bra, men det gjør svigerforeldrene og alle tanter onkler og dessverre mindreårige kusine..

Angst! Mannen ler bare, men jeg kjenner jeg godt kunne drøyt en jul med å feire med hele hurven..

Skulle bare være spontan og sexy for mannen og det ble giga fail!

hahah! Huff , gooood jul ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...