Villbringebringebær Skrevet 3. desember 2014 #26 Skrevet 3. desember 2014 Huff var kanskje ikke det flause, men siden dette er nylig er det ganske flaut..Satt og snakket med svigermormor (neppe riktig å si) å gratulerte med dagen og snakket om julen og hvor mye vinglete oss til å se de igjen! Så sa vi hade og jeg sier ganske høyt " av med klærne elskling nå skal jeg suge deg skikkelig, ringer hardt og gjøre alt du vil! Du er sjefen og jeg er din lille lesesak for du gjør meg SÅ kåt"Vel jeg hadde ikke lagt på, og svigerbestemor hadde heller ikke lagt på, men satt på høyttaler og siden hun hadde bursdag var hennes hus fullt av folk... Herlig.. O'jul med din glede som jeg gleder meg til å se de igjen.. Er dette virkelig sant? Anonymous poster hash: 23b4e...2fb Ja dessverre... Svigermormor hører ikke sååå bra, men det gjør svigerforeldrene og alle tanter onkler og dessverre mindreårige kusine..Angst! Mannen ler bare, men jeg kjenner jeg godt kunne drøyt en jul med å feire med hele hurven..Skulle bare være spontan og sexy for mannen og det ble giga fail! Hahaha, huff... Stakkars deg. Anonymous poster hash: 23b4e...2fb Takk! Det værste er at min kjære mann BARE ler og tar det opp ofte, type " skal vi pakke med glidemiddel og håndjern til juleferien er ikke sånn at slekta trenger å lure på om vi er seksuelt aktive" Jeg har ikke turt snakke med noen av de på tlf siden.. Svigermor sendte meldinger i helgen for hun hadde ikke hørt fra oss på lenge (er nemlig jeg som tar kontakt ikke mannen) visste ikke hva jeg skulle si jeg... At jeg dør av skam føltes ikke riktig å s det heller..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #27 Skrevet 3. desember 2014 Huff var kanskje ikke det flause, men siden dette er nylig er det ganske flaut..Satt og snakket med svigermormor (neppe riktig å si) å gratulerte med dagen og snakket om julen og hvor mye vinglete oss til å se de igjen! Så sa vi hade og jeg sier ganske høyt " av med klærne elskling nå skal jeg suge deg skikkelig, ringer hardt og gjøre alt du vil! Du er sjefen og jeg er din lille lesesak for du gjør meg SÅ kåt"Vel jeg hadde ikke lagt på, og svigerbestemor hadde heller ikke lagt på, men satt på høyttaler og siden hun hadde bursdag var hennes hus fullt av folk... Herlig.. O'jul med din glede som jeg gleder meg til å se de igjen.. Er dette virkelig sant? Anonymous poster hash: 23b4e...2fb Ja dessverre... Svigermormor hører ikke sååå bra, men det gjør svigerforeldrene og alle tanter onkler og dessverre mindreårige kusine..Angst! Mannen ler bare, men jeg kjenner jeg godt kunne drøyt en jul med å feire med hele hurven..Skulle bare være spontan og sexy for mannen og det ble giga fail! Hahaha, huff... Stakkars deg. Anonymous poster hash: 23b4e...2fb Takk! Det værste er at min kjære mann BARE ler og tar det opp ofte, type " skal vi pakke med glidemiddel og håndjern til juleferien er ikke sånn at slekta trenger å lure på om vi er seksuelt aktive" Jeg har ikke turt snakke med noen av de på tlf siden.. Svigermor sendte meldinger i helgen for hun hadde ikke hørt fra oss på lenge (er nemlig jeg som tar kontakt ikke mannen) visste ikke hva jeg skulle si jeg... At jeg dør av skam føltes ikke riktig å s det heller.. Om det er noen trøst så overhørte svigerfar jeg si at han var deilig. Sa på tull at jeg "ikke hadde lagt meg på ryggen og nekta"... Det gikk over Anonymous poster hash: 23b4e...2fb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #28 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har fått livmorfremfall, og prøvde å ta bilde av meg selv nedntil for å se skikkelig da det ikke var så lett med lommeltkt og speil samtidig. Jeg hadde lite strøm på mobilen så blitsen på kamerafunksjonen virket ikke. Fant da ut den lure ideen om å bruke snapchat da blitsen der ikke slår seg av selv om jeg har lite strøm. Mens jeg holder telefonen på tvers i forsøk på å ta bilde og skille kjønsleppene, klarte jeg den fantastiske prestasjonen å legge det ut på my story. Var ganske uklart, men man kunne se rett inn i hufsa, eller strengt tatt livmortappen som stenger for hele hullet. Yeey. Klarte å få slettet det derfra riiimelig kjapt, men vet ikke om noen fikk sett det først. Har ikke akkurat turd å spørre ;-) *huske anonymknappen nå* Anonymous poster hash: 4f518...014
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2014 #29 Skrevet 3. desember 2014 Hahaha! Ler så jeg griner av livmortapper på snapchat og dirty talk med svigermormor. Anonymous poster hash: c4384...ff1
*SommerFrisk* Skrevet 4. desember 2014 #30 Skrevet 4. desember 2014 Jeg hadde en fantastisk natt med en mann jeg likte veldig godt, som jeg hadde kjent i noen måneder. Han drev å fingret meg kraftig samtidig som han så på underlivet mitt. Jeg hadde det fantastisk bra, og merket at jeg plutselig ble kliss bløt. Han tok ut fingrene, og de var knallrøde... Jeg hadde fått mensen... Anonymous poster hash: 9d9fb...2a1 Å fy faen! Da hadde jeg hengt meg i tampongsnora på badet i en fei! 😖😖😖😖
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #31 Skrevet 4. desember 2014 Jeg hadde en fantastisk natt med en mann jeg likte veldig godt, som jeg hadde kjent i noen måneder. Han drev å fingret meg kraftig samtidig som han så på underlivet mitt. Jeg hadde det fantastisk bra, og merket at jeg plutselig ble kliss bløt. Han tok ut fingrene, og de var knallrøde... Jeg hadde fått mensen... Anonymous poster hash: 9d9fb...2a1 Å fy faen! Da hadde jeg hengt meg i tampongsnora på badet i en fei! Jeg opplevde noe lignende. Hadde nettopp hatt en superkort mens, men jeg var overbevist om at den var ferdig, for jeg slutter aldri å blø for så å begynne å blø igjen en dag eller to etterpå. Ingen spor av mensen lenger. Så møtte jeg tilfeldig en jeg har hatt sex med noen ganger tidligere (vi trodde en gang vi skulle bli sammen, men fant ut at det ikke var så mye mer enn sinnsyk seksuell tenning mellom oss). Hadde ikke sett hverandre på to år. Tenningen var umiddelbar, jeg takket en eller annen stille for at mensen var helt ferdig, og siden vi var veldig ivrige så ble det litt "tøffere" enn normalt, selv om det bare var vanlig penetrering. Han trakk seg ut etterpå, reiste seg for å gå på badet og ble plutselig helt fra seg! "Går det bra med deg??? Herregud, jeg mente ikke å være så hard. Å gud, ikke si jeg har skadet deg!?!!!" Jeg skjønte ikke noe der jeg lå i orgasmens deilige etterdønninger.... inntil jeg så på ham og hele junior var julerød! Mensen var visst ikke ferdig likevel .... Mannen var så lettet fordi han ikke hadde skadet meg at han syntes det var FLOTT at det var mensen (dette er en mann som ellers ikke vil ha sex når dama har mensen ) Anonymous poster hash: 8a9ad...6b0
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #32 Skrevet 4. desember 2014 dytt Anonymous poster hash: 221b3...dfe
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #33 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har flere flaue.. En gang ville typen ha analsex og jeg var helt ærlig ikke heelt der den dagen. Vi hadde hatt det mange ganger før, så jeg tenkte at det gikk nok helt greit selv om jeg egentlig ikke følte helt for det selv. Mens han pumper på som verst baki der kjenner jeg en akutt trang til å drite og jeg bare "ut! Jeg må på do!" Og typen bare.. "Øøøhhh..jeg tror kanskje du gikk på do jeg..." Jepp...Pikken og hele underlivet hans hadde fått seg litt for mye nærkontakt med mitt aller mest private..fysj!!!! Han taklet det heldigvis helt supert og sa bare at slikt kan skje, mens jeg gråt og nektet han noe mer analsex resten av forholdet vårt ( varte vel ett år etter dette😜) Anonymous poster hash: baab4...60f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #34 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har flere flaue.. En gang ville typen ha analsex og jeg var helt ærlig ikke heelt der den dagen. Vi hadde hatt det mange ganger før, så jeg tenkte at det gikk nok helt greit selv om jeg egentlig ikke følte helt for det selv. Mens han pumper på som verst baki der kjenner jeg en akutt trang til å drite og jeg bare "ut! Jeg må på do!" Og typen bare.. "Øøøhhh..jeg tror kanskje du gikk på do jeg..." Jepp...Pikken og hele underlivet hans hadde fått seg litt for mye nærkontakt med mitt aller mest private..fysj!!!! Han taklet det heldigvis helt supert og sa bare at slikt kan skje, mens jeg gråt og nektet han noe mer analsex resten av forholdet vårt ( varte vel ett år etter dette) Anonymous poster hash: baab4...60f Å faen! D: Det er mitt mareritt!! Anonymous poster hash: 23b4e...2fb
Urwa Skrevet 4. desember 2014 #35 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har fått livmorfremfall, og prøvde å ta bilde av meg selv nedntil for å se skikkelig da det ikke var så lett med lommeltkt og speil samtidig. Jeg hadde lite strøm på mobilen så blitsen på kamerafunksjonen virket ikke. Fant da ut den lure ideen om å bruke snapchat da blitsen der ikke slår seg av selv om jeg har lite strøm. Mens jeg holder telefonen på tvers i forsøk på å ta bilde og skille kjønsleppene, klarte jeg den fantastiske prestasjonen å legge det ut på my story. Var ganske uklart, men man kunne se rett inn i hufsa, eller strengt tatt livmortappen som stenger for hele hullet. Yeey. Klarte å få slettet det derfra riiimelig kjapt, men vet ikke om noen fikk sett det først. Har ikke akkurat turd å spørre ;-) *huske anonymknappen nå* Anonymous poster hash: 4f518...014 Uffff da haha🙈🙉🙊
Isola&Lille+julegave Skrevet 5. desember 2014 #36 Skrevet 5. desember 2014 Jeg glemte å ta på meg skjørt før jeg gikk på jobb, tok av meg kåpen og der stod jeg foran en kollega i bare genser og en ganske gjennomsiktig strømpebukse :-) Anonymous poster hash: 72e9d...1df Hahaha Så utrolig funny! Og definitivt noe jeg kunne gjort selv! LOL!
Dama på bygda Skrevet 5. desember 2014 #37 Skrevet 5. desember 2014 Min samboer hadde en han har fotalt, skjedde før jeg traff han. Han var på jobbreise i Korea, Seol, på et luksushotell. Han hadde blitt akutt dårlig i magen, var da på hotellrommet, så gikk på do. Endte med at han tetta dassen, umulig å trekke ned. Etter mye styr gikk han i resepsjonen for å spør om å låne en slik sugekopp eller lignende for å ordne opp, men neida de stilte med mannskap! Sendte opp en egen kar med fullt utstyr som ordna alt dette og styrte på. Det lukta jo død og fordervelse der, og dassen var smekkfull i dritt fra ordentig renneræv. For å si det slik, ta gir du tips til vedkommende...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #38 Skrevet 5. desember 2014 Min samboer hadde en han har fotalt, skjedde før jeg traff han. Han var på jobbreise i Korea, Seol, på et luksushotell. Han hadde blitt akutt dårlig i magen, var da på hotellrommet, så gikk på do. Endte med at han tetta dassen, umulig å trekke ned. Etter mye styr gikk han i resepsjonen for å spør om å låne en slik sugekopp eller lignende for å ordne opp, men neida de stilte med mannskap! Sendte opp en egen kar med fullt utstyr som ordna alt dette og styrte på. Det lukta jo død og fordervelse der, og dassen var smekkfull i dritt fra ordentig renneræv. For å si det slik, ta gir du tips til vedkommende... Har hørt en lignende. En som gjorde sitt og trakk ned, men doen svelget ikke unna og bæsjen ble bare liggende igjen. Han gikk i resepsjonen, men de forstod han ikke, så de ble nødt til å være med opp på rommet for å se hva han mente. Da de kom på rommet viste denne mannen basjen, trykket på spyleknapp for å demonstrere at doen ikke svelget unna. Problemet var bare at denne gangen virket doen helt fint... Anonymous poster hash: c14e6...a0a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #39 Skrevet 5. desember 2014 En klassiker, det der med bæsjer som ikke vil forlate denne verden frivillig, men forbli i skåla. Jeg slapp en brakfis under den første middagen med svigers. Jeg var nervøs, hadde trang kjole, og hadde såpass med knip magen at jeg bare måtte slippe ut en liten smyger. Det ble helt feil og veldig høyt. Den var helt luktfri da, men jeg skamrødmer ennå dypt ved tanken. Anonymous poster hash: 0a9e7...839
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #40 Skrevet 5. desember 2014 En klassiker, det der med bæsjer som ikke vil forlate denne verden frivillig, men forbli i skåla. Jeg slapp en brakfis under den første middagen med svigers. Jeg var nervøs, hadde trang kjole, og hadde såpass med knip magen at jeg bare måtte slippe ut en liten smyger. Det ble helt feil og veldig høyt. Den var helt luktfri da, men jeg skamrødmer ennå dypt ved tanken. Anonymous poster hash: 0a9e7...839 Hahahahaha... jeg ler og ler og ler Anonymous poster hash: a58a9...104
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #41 Skrevet 5. desember 2014 Det var faktisk i 2. klasse Kommer ALDRI til å glemme det! Vi var på uteskole en fredag i skogen og skulle leke gjemsel hvor jeg og en annen skulle lete mens hele klassen gjemte seg sammen. Jeg måtte veldig tisse og løp langt inn i skogen for å tisse. Akkurat idet jeg tar ned buksa og skal sette meg på huk kommer læreren frem fra baksiden av et stort buskas for å stoppe meg. Viste seg at jeg stod RETT foran hele klassen. Da hadde jeg bare lyst til å dø Anonymous poster hash: 3e6d2...bce
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #42 Skrevet 5. desember 2014 Også var det en gang jeg hadde med meg en fyr hjem en kveld. Jeg var kjempe forelsket og vi var på nippet til å bli sammen. Den natten sov vi nakne og jeg hadde mitt ben krøllet rundt hans ben. På morgenen våknet jeg før han og kjente jeg var våt på låret. Titter ned og hele låret hans var rødt og jeg hadde fått skikkelig mensen så han var full av blod på låret! Løp inn på badet så stille jeg kunne og vasket meg før jeg tok med vått papir og forsøkte å vaske han uten at han våknet. Han våknet så klart, men hadde da klart å få vekk det meste. Jeg kasta bort papiret og latet som jeg bare satt å strøk han på låret når han spurte hva jeg drev med. Jeg sa jeg bare kosa litt. Det var fremdeles litt blod der, men han sa aldri noen ting og ikke jeg heller. Han så det sikkert i dusjen da. Vi ble aldri sammen ... Anonymous poster hash: 3e6d2...bce
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #43 Skrevet 5. desember 2014 Hahahaha, fantastiske historier! Fortsett å komme med dem!Jeg tror ikke jeg har noen slike flauser selv, men skal skrive om jeg kommer på noe. Anonymous poster hash: df41d...d65
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #44 Skrevet 5. desember 2014 I tillegg til å blottet musa på badeland i Tyrkia har jeg denne: Jeg og ei venninne var på fylleferie i Bulgaria. Vi var 19år å hadde drukket alkohol konstant i 16 dager. Ble matforgiftet der nede å hadde nesten ikke spist de ukene. På flyet hjem ble jeg igjen kjempe dårlig i magen. Jeg lå å små slappet av litt med øynene igjen mens venninna mi sov i flysetet ved siden av, da jeg slapp den høyeste og bløteste fisen du kan forestille deg. Folk snudde seg å tittet på oss og det var utrolig pinlig. Jeg begynte å le og vekket venninna mi å spurte "hva er det du driver med?". Hun forsto ingenting der jeg regelrett ga henne skylda for stinkbomba jeg selv hadde spredt ut i kabinen. For den fisen luktet virkelig død og fordervelse. Har aldri fortalt henne om episoden, var for flau 😁 Anonymous poster hash: 5d6a8...1dd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #45 Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor er det såå flaut å få mensen under sex? Det kan da ikke være så uvanlig. Skjeønner det ikke er såå gøy, men jeg har også opplevd det og det har aldri vært noen krise. Anonymous poster hash: 18d73...f29
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #46 Skrevet 5. desember 2014 Min samboer hadde en han har fotalt, skjedde før jeg traff han. Han var på jobbreise i Korea, Seol, på et luksushotell. Han hadde blitt akutt dårlig i magen, var da på hotellrommet, så gikk på do. Endte med at han tetta dassen, umulig å trekke ned. Etter mye styr gikk han i resepsjonen for å spør om å låne en slik sugekopp eller lignende for å ordne opp, men neida de stilte med mannskap! Sendte opp en egen kar med fullt utstyr som ordna alt dette og styrte på. Det lukta jo død og fordervelse der, og dassen var smekkfull i dritt fra ordentig renneræv. For å si det slik, ta gir du tips til vedkommende... Har hørt en lignende. En som gjorde sitt og trakk ned, men doen svelget ikke unna og bæsjen ble bare liggende igjen. Han gikk i resepsjonen, men de forstod han ikke, så de ble nødt til å være med opp på rommet for å se hva han mente. Da de kom på rommet viste denne mannen basjen, trykket på spyleknapp for å demonstrere at doen ikke svelget unna. Problemet var bare at denne gangen virket doen helt fint... Anonymous poster hash: c14e6...a0a *Griner av latter* Anonymous poster hash: 23b4e...2fb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #47 Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor er det såå flaut å få mensen under sex? Det kan da ikke være så uvanlig. Skjeønner det ikke er såå gøy, men jeg har også opplevd det og det har aldri vært noen krise. Anonymous poster hash: 18d73...f29 Det er jo helt avhengig av situasjonen rund. (Jeg skrev om han som trodde han hadde skadet meg.) Med partner er det jo ingen sak, men ikke like kjekt når det skjer med en man akkurat har møtt, vil gjøre inntrykk på, være lekker for.... og så ender det med blodsøl på alt av sengetøy og folk i stedenfor, skifte på senga... Anonymous poster hash: 8a9ad...6b0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #48 Skrevet 5. desember 2014 Fikk akuttime hos legen etter mange timers magesmerter som ikke ga seg. Hadde vært på legevakten kvelden før. Viste seg at legen ville utføre en rektalundersøkelse. Etter undersøkelseen ble jeg sendt ut på gangen for å vente på blodprøver og for å ta en urinprøve. Mens jeg sitter der, merker jeg at det lukter skikkelig avføring. Får også noen blikk av de som går forbi. Viste seg at undersøkelseen hadde fått det til å lekke litt. Prøvde så godt jeg kunne å tørke bort det verste fra trusa da jeg skulle ta urinprøve. Ble ikke mindre stresset av at det var andre pasienter som også skulle bruke toalettet. Jeg hadde aldri vært med på en rektalundersøkelse før. Hadde jeg visst hvordan det var, hadde tørket meg rett etter undersøkelseen. Skulle ønske legen hadde tipset meg om det, men han var en mann av få ord. Glad han ikke er min fastlege. Anonymous poster hash: 72173...ba4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #49 Skrevet 5. desember 2014 Hoho har flere, bortsett fra at denne gangen var det ikke jeg som dreit meg ut men ei venninne. Venninna mi hadde tatt seg en dusj da hun fant frem en ny boks med krem som hun hadde kjøpt seg. Dette var en krem av den litt finere sorten å dette ville hun dele med sine snapchat venner. Hun satte seg på huk å tok bilde av kremen som hun sendte rundt, meg inkludert. Det venninna mi ikke tenkte over var at denne boksen var litt spesiell, den var laget som et litt tåkete speil. Jeg så ikke bare boksen for å si det slik men også ett par pupper og halve understellet med dusk 😜. Det flaueste for hennes del var at hun i tillegg til sine venninner sendte denne snappen til sine to brødre og mor. Sikkert festlig å få et noe ufrivillig nakenbilde av sin egen søster og datter 😜. Anonymous poster hash: 5d6a8...1dd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #50 Skrevet 5. desember 2014 Hoho har flere, bortsett fra at denne gangen var det ikke jeg som dreit meg ut men ei venninne. Venninna mi hadde tatt seg en dusj da hun fant frem en ny boks med krem som hun hadde kjøpt seg. Dette var en krem av den litt finere sorten å dette ville hun dele med sine snapchat venner. Hun satte seg på huk å tok bilde av kremen som hun sendte rundt, meg inkludert. Det venninna mi ikke tenkte over var at denne boksen var litt spesiell, den var laget som et litt tåkete speil. Jeg så ikke bare boksen for å si det slik men også ett par pupper og halve understellet med dusk 😜. Det flaueste for hennes del var at hun i tillegg til sine venninner sendte denne snappen til sine to brødre og mor. Sikkert festlig å få et noe ufrivillig nakenbilde av sin egen søster og datter 😜. Anonymous poster hash: 5d6a8...1dd Anonymous poster hash: 8cfeb...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå