Gå til innhold

Din flaueste opplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dele?

Anonymous poster hash: 2f7f9...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg var alene i bensinstasjonen jeg jobbet på. Hadde ufattelig med luft i magen så jeg slapp DEN brakerfisen 😔

Plutselig står en av de kjekkeste stamkundene nesten rett foran meg og kikker på solbriller.

Rødmer enda når jeg tenker på det.

Huff...

Anonymous poster hash: 21e05...fd5

Skrevet

Var vel da svigerfar skulle hente senga jeg og forloveden lånte i en måneds tid. Mannen hadde jeg møtt 2 ganger før, og det var kun jeg som var hjemme, og jeg skulle hjelpe han med å få den ut. Så løfta han opp overmadrassen og der lå det et håndjern sett......:b Jeg ante det ikke var der og forloveden min måtte ha glemt de var der...
Og da kom det DET blikket fra svigerfar og mumlet for seg selv;"Jasså, slik dere gjør det...." :P

Anonymous poster hash: ca71d...efe
Skrevet

:P Da jeg var i tenårene, rundt 16år tror jeg, var vi på ferie i Tenerife. De hadde badebasseng på hotellet, og jeg stupte uti så elegant som jeg bare kunne, for på kanten av bassenget satt det to kjekke gutter som jeg prøvde å imponere. Da jeg gikk opp rettet jeg ryggen og dro vannet ut av håret på en super elegant måte. Jeg gikk forbi dem og oppdaget til min store glede at de kikket veldig på meg. Da jeg hadde gått forbi oppdaget jeg at bikinioverdelen hadde sklidd litt til siden..... :s Flaaaaaau! Sikkert ikke min flaueste opplevelse, men den første jeg kom på...

Anonymous poster hash: 9c02e...f85
Skrevet

Det er ikke ofte jeg blir flau, men når jeg hadde hatt kjempeekkel diare og drittsjau som stinka død hoggorm med egg og det plutselig ringte på døra, og det var mamman til vennina mi som kom på besøk for å se på det nye huset vårt og jeg måtte vise henne badet hvor det stinket død og fordervelse ut av en annen verden. Jeg kan legge til at jeg har operert i magen som gjør at min avføring stinker mye verre enn andre mennesker sin. Jeg skyldte på rørproblemer fordi hun ble jo så kvalm av lukta.

Anonymous poster hash: d22af...ec2
Skrevet

Dette var på ferie i Tyrkia for ett par år siden. Jeg og mannen reiste på badeland hvor det var masse vannsklier type for ungdom og voksne. Den sklia jeg tok var kjempe bratt. Lur som jeg var tenkte jeg at her må jeg holde godt fast i bikinioverdelen før jeg satte utfor. Akkurat som jeg hadde tenkt ble det mye vannmotstand men jeg klarte å holde fast toppen hele veien. Gikk så opp av bassenget der mannen sto å ventet. Gubben peker ned på bikinitrusa mi å sier "det der er ikke spesielt barnevennlig vel "etterfulgt av det gliset. Ser så ned å ser at bikinitrusa kun sitter riktig på den ene siden. Hele understellet med kjønnsleppe og alt henger utafor 😁 Litt pinlig.

Anonymous poster hash: 5d6a8...1dd

Skrevet

Hehe, her var det mange godbiter! Du med håndjerna i senga, er du fremdeles sammen med typen? Hvordan klarer du i så fall å treffe svigerfar? ;)

Anonymous poster hash: c4384...ff1

Skrevet

Jeg glemte å ta på meg skjørt før jeg gikk på jobb, tok av meg kåpen og der stod jeg foran en kollega i bare genser og en ganske gjennomsiktig strømpebukse :-)

Anonymous poster hash: 72e9d...1df
Skrevet

Min tar kaka.... Hadde fått betalt ut for mye av NAV, fikk brev ang tilbakebet. Hadde ikke sjans å bet alt på en gang og troppet opp på ett smekkfullt nav kontor... Stod endelig ved hu ene saksbehandleren og sa litt på fleip " jeg må tilbakebetale det jeg har svindlet " hu var ikke i spøke humør og svarte høøøøyt å tydelig; " si meg, har du svindlet NAV"???? Følte alle nistirra og glodde... Grøss

Skrevet

Noen bedre?

Skrevet

Jeg kjøpte ny sofa for en liten stund siden. Sent på kvelden fikk jeg beskjed om at den kunne hentes og Superivrig kjørte jeg avsted! Jeg målte bagasjerommet på bilen og var sikker på at det skulle gå. Da jeg kom til lageret var det en ung kjekkas som jobbet der. Jeg spurte om hjelp til å få inn sofaen og han så tvilende på meg. Etter litt om og men ble vi enige om å ta av embalasjen og med nød og neppe fikk vi plassert den. Da han endelig slang igjen bakluken utbrøt jeg " jeg ELSKER menn som skjønner hvor viktig det er å få den inn!"

Skrevet

Jeg menset på en stol på jobb. Prøvde febrilsk å få vekk de svære blodflekkene. Det var en kontorstol med lyst stoff. Alt dette fanget overvåkningskameraet opp. Jeg ble så stresset til slutt at jeg bare gikk hjem. Da jeg kom på jobb neste dag var det ingen som snakket til meg og stolen var som sunket i jorda :P

Anonymous poster hash: 07747...869
Skrevet

Jobbet som spl på sykehjemmet i byen. Jeg ammet baby før jeg gikk og hoppet i uniformen (vi hadde lenge privat uniform ordning) 

Kom på jobb og serverte den gamle konen og sønnen (som er prest) kaffi.. La merke til at han stirret noe vannvittig og hadde et "merkelig uttrykk".. Kikket ned og oppdager at jeg har glemt bhen hjemme! Og alle vet jo hvor utringet og store disse spl uniformene er.. Dååån!

Ellers er jeg representant i studentutvalget og måtte i den annledningen på et møte.. Jeg var den eneste studenten der og satt sammen med høyt uttdannede eldre menn, og følte meg ganske liten.. De hadde et veldig fokus på å inkludere meg i samtalen og jeg kjente jeg ble riktig så svett.. Alle satt veldig nærme hverandre og rundt en smal pult så jeg følte meg veldig "beglodd". 

Hadde slike glatte bukser som ser ut som skinn på meg og da jeg reiste meg kjente jeg at jeg var skikkelig svett i bakenden etter å ha sittet på plaststol. Til min forskrekkelse var det en svettestripe på stolen som var skikkelig synlig da jeg reiste meg.. herregud er det mulig liksom. A L L E så dette -_-

Jeg har også sittet på første rad på masterstudiet og tårer og snørr flommet for jeg skjønte INGENTING. Den stakkars gamle nisseaktige professoren kom med bommulslommetørkelet sitt til meg.. Men jeg klarte ikke stoppe tårene og turde ikke gå ut for jeg var redd de bak meg skulle se det.. Var ei hard uke hvor følelsene mine var helt på viddene, og jeg bestilte time til lege for jeg trodde jeg måtte ha møtt veggen. Viste seg at jeg var 8 uker gravid. 

Stakkars gamle mannen, han var helt fortvilet der jeg satt og grein.

Anonymous poster hash: fa55e...a29
Skrevet

For 10 år siden var jeg plaget med masse abscesser (en slags innvendig byll) ved endetarmen. Ble operert to ganger. Fikk et tilbakefall og måtte dra til poliklinikken på sykehuset. Der måtte jeg undersøkes av en lege. Jeg måtte stå på alle fire mens han undersøkte med to fingre i endetarmen. Det var ille nok i seg selv, men så kom det to kjekke medisinstudenter som skulle overvære det hele. Trodde jeg skulle dø!

Anonymous poster hash: 9134d...f3c

Skrevet

Jeg hadde en fantastisk natt med en mann jeg likte veldig godt, som jeg hadde kjent i noen måneder. Han drev å fingret meg kraftig samtidig som han så på underlivet mitt. Jeg hadde det fantastisk bra, og merket at jeg plutselig ble kliss bløt. Han tok ut fingrene, og de var knallrøde... Jeg hadde fått mensen...

Anonymous poster hash: 9d9fb...2a1

Skrevet

Hehe, her var det mange godbiter! Du med håndjerna i senga, er du fremdeles sammen med typen? Hvordan klarer du i så fall å treffe svigerfar? ;)

Anonymous poster hash: c4384...ff1

Jaja, det er vi, lykkelig forlova :)

Det var liksom det... tenker på det HVER gang vi besøker svigers :laugh:  og gubben min bare gnir det skikkelig inn:p Hufff.. forferdelig opplevelse! Gi meg en tidsmaskin mange takk  :ler2: 

Anonymous poster hash: ca71d...efe

Skrevet

Var 17 år, hadde hatt kjæreste i ett par-tre måneder. Hans mor var en meget streng dame som visst ikke syntes godt om at hennes eneste sønn menget seg med piker som meg. Jeg og typen brukte å spøke ganske friskt om henne, kalle henne dragen og lignende.

Vel så møtte jeg henne på en kiosk, og hun småhilste bare surt på meg selv om jeg stod rett bak henne i den lange kassakøen.

Da hun hadde betalt og gått ut døra måtte jeg jo flekke fram mobilen og sende min venn en tullete melding om at Dragen skulle ha seg smågodt på kiosken, men hun ville som vanlig ikke dele godbitene..

Da jeg snur meg og ser ut av glassdøra ser jeg "Dragen" ta opp mobilen før hun setter seg i bilen og JODA meldinga hadde jeg klart å sende til henne i stedet for til typen min.. Der og da holdt jeg på å svime av av skam og skrekk.

Anonymous poster hash: bdb84...0a7
Skrevet

Dytt! Dette var en morsom tråd

Anonymous poster hash: 7277c...b9a

Skrevet

Dytt :)

Anonymous poster hash: 8b399...1d2

Skrevet

Om ikke flaueste så iallefall innafor! Var i sommer. Vår søvn var da 4 mnd så ammet han. Vår jo sinnsykt varmt, alle mine amme-bher var til vask så jeg tok på bikini. Sånn veldig enkel man kan "skyve" på langs tråden som går rundt med feste bak nakken. Den var ikke særlig stram, det var heller ikke singleten jeg hadde utenpå, hvit så klart.

Hadde ammet så da tok jeg bare bikinien til siden. Skulle så på lokalbutikken her. Følte jeg fikk så mange blikk men tenkte ikke mer på det. Så når jeg kommer inn hjemme ser jeg at brystvorta stikker nesten ut av singleten. Vår umulig å ikke legge merke til. Alle vet vel at annepupper ikke har små brystvorter heller!!

Skrevet

Huff var kanskje ikke det flause, men siden dette er nylig er det ganske flaut..

Satt og snakket med svigermormor (neppe riktig å si) å gratulerte med dagen og snakket om julen og hvor mye vinglete oss til å se de igjen! Så sa vi hade og jeg sier ganske høyt " av med klærne elskling nå skal jeg suge deg skikkelig, ringer hardt og gjøre alt du vil! Du er sjefen og jeg er din lille lesesak for du gjør meg SÅ kåt"

Vel jeg hadde ikke lagt på, og svigerbestemor hadde heller ikke lagt på, men satt på høyttaler og siden hun hadde bursdag var hennes hus fullt av folk... Herlig.. O'jul med din glede som jeg gleder meg til å se de igjen..

Skrevet

Huff var kanskje ikke det flause, men siden dette er nylig er det ganske flaut..

Satt og snakket med svigermormor (neppe riktig å si) å gratulerte med dagen og snakket om julen og hvor mye vinglete oss til å se de igjen! Så sa vi hade og jeg sier ganske høyt " av med klærne elskling nå skal jeg suge deg skikkelig, ringer hardt og gjøre alt du vil! Du er sjefen og jeg er din lille lesesak for du gjør meg SÅ kåt"

Vel jeg hadde ikke lagt på, og svigerbestemor hadde heller ikke lagt på, men satt på høyttaler og siden hun hadde bursdag var hennes hus fullt av folk... Herlig.. O'jul med din glede som jeg gleder meg til å se de igjen..

Den tok kaka !  :blink:   :ler:

Skrevet

Er dette virkelig sant? :D

Anonymous poster hash: 23b4e...2fb

Skrevet

Huff var kanskje ikke det flause, men siden dette er nylig er det ganske flaut..Satt og snakket med svigermormor (neppe riktig å si) å gratulerte med dagen og snakket om julen og hvor mye vinglete oss til å se de igjen! Så sa vi hade og jeg sier ganske høyt " av med klærne elskling nå skal jeg suge deg skikkelig, ringer hardt og gjøre alt du vil! Du er sjefen og jeg er din lille lesesak for du gjør meg SÅ kåt"Vel jeg hadde ikke lagt på, og svigerbestemor hadde heller ikke lagt på, men satt på høyttaler og siden hun hadde bursdag var hennes hus fullt av folk... Herlig.. O'jul med din glede som jeg gleder meg til å se de igjen..

Er dette virkelig sant? :DAnonymous poster hash: [acronym=Full hash

: 23b4e2af6f8b4875b03f2b111302b2fb] 23b4e...2fb [/acronym]

Ja dessverre... Svigermormor hører ikke sååå bra, men det gjør svigerforeldrene og alle tanter onkler og dessverre mindreårige kusine..

Angst! Mannen ler bare, men jeg kjenner jeg godt kunne drøyt en jul med å feire med hele hurven..

Skulle bare være spontan og sexy for mannen og det ble giga fail!

Skrevet

Huff var kanskje ikke det flause, men siden dette er nylig er det ganske flaut..Satt og snakket med svigermormor (neppe riktig å si) å gratulerte med dagen og snakket om julen og hvor mye vinglete oss til å se de igjen! Så sa vi hade og jeg sier ganske høyt " av med klærne elskling nå skal jeg suge deg skikkelig, ringer hardt og gjøre alt du vil! Du er sjefen og jeg er din lille lesesak for du gjør meg SÅ kåt"Vel jeg hadde ikke lagt på, og svigerbestemor hadde heller ikke lagt på, men satt på høyttaler og siden hun hadde bursdag var hennes hus fullt av folk... Herlig.. O'jul med din glede som jeg gleder meg til å se de igjen..

Er dette virkelig sant? :DAnonymous poster hash: [acronym=Full hash

: 23b4e2af6f8b4875b03f2b111302b2fb] 23b4e...2fb [/acronym]

Ja dessverre... Svigermormor hører ikke sååå bra, men det gjør svigerforeldrene og alle tanter onkler og dessverre mindreårige kusine..

Angst! Mannen ler bare, men jeg kjenner jeg godt kunne drøyt en jul med å feire med hele hurven..

Skulle bare være spontan og sexy for mannen og det ble giga fail!

Hahaha, huff... Stakkars deg. 

Anonymous poster hash: 23b4e...2fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...