Gå til innhold

Junibaby 2015


Daquiry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på OUL 7.jan, da er jeg vel 18+4 tror jeg.

 

Jeg har pga en del kramper og små blødninger vært innom UL flere ganger allerede, men gleder meg veldig til å hilse på lille knøttet igjen :)

 

Noen andre som ikke har tenkt å vite kjønnet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på OUL 29.1, er da 19 uker, dette er mitt tredje barn og mannens 2 barn. Er så lettet over at jeg fikk fødeplass på Riksen denne gangen også (fødte 2 mann der) etter en traumatisk opplevelse på Ullevål med nr 1..

Vi skal vite kjønn hvis det er mulig å se - er FOR nysgjerrig, og så er det to gutter jeg har fra før..så litt ekstra spennende på om gutteklærne må tas i bruk igjen eller om jeg må ut og kjøpe litt ROSA! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rutine ul 2.1, er da 18+2 og vi vil ikke vite kjønnet. Men må innrømme at jeg er veldig spent nå på hva det blir :)

 

Anonymous poster hash: b3c51...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OUL 29.12, og vi ønsker å vite kjønn. Er da 18+2 på vei.

Først nå gikk det opp for meg at det jo er rett rundt hjørnet, og jeg har snart kommet midtveis i svangerskapet! Tiden går både fort og sakte, gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det oul 23 januar, og det blir kjempe spennende å se hvem som bor inni magehulen til mor :) var på 12 ukers ul for 1 uke siden og da fikk vi veldig guttefølelse av bildene vi så av den lille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det mest irriterende med å ha ul 5. januar er at jeg går å gleder meg til det og da gleder meg til ferien er over. Har derfor ignorert det litt, men merker jo nå at jeg gleder meg til mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får så "sen" oul synes jeg. Jeg har når jeg er 17+0 og bekymrer meg for at de ikke vil se kjønnet. Jeg som gleder meg så ubeskrivelig til å få vite :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller ned til oul 7.januar.. Vi vet allerede at det blir jente, så vi gleder oss mest til å se babyen :)

Bare håper alt står bra til med huleboeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med tidlig enn sen  Hvor større de er jo mer utilgjengelige er de. Tror du kke skal bekymre deg for om de kan se kjønnet av den grunn. Heldig om du ikke møter den jm jeg møtte med første. Hun sa klart i fra at hun ikke brukte tid på å se etter kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på oul 15.01, gleder oss og håper alt står bra til og vi får vite kjønnet. Da er jeg i uke 18. Kjenner at det begynner å komme en kul nederst på magen og at det skjer ting nå. Blir så glad ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på oul den 28 jan, så er fortsatt litt og telle ned til. Er nå i min 18 uke, så har fått sein oul her. Har også veldig lyst å få vite kjønnet, så håper det er mulig da. Får i mellomtiden glede meg over at maven har begynt og tre frem, og så håper jeg at jeg vil føle mer bevegelser snart. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...