Gå til innhold

Helvetes katter !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine bæsjer ikke i andres hager, eller tisser i vogner og hagemøbler. Få mennesker er allergiske mot barn. De slåss og hyler ikke utenfor vinduet midt på natten. Skulle de komme til å ødelegge noe, erstatter vi det.

Anonymous poster hash: 18dd7...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forsøkt å forklare mine to katter det der med eieindomsgrenser i mange år nå, men det ser ikke ut til å nå inn. Har du tips til hvordan jeg skal få dem til å skjønne det?

Anonymous poster hash: d0069...d8c

Ikke slipp dem ut aleine, eller flytt til et sted der det ikke er naboer. Problemet løst.

Du kan heldigvis ikke bestemme hva naboen din kan gjøre når dere begge bor i enebolig, og ikke borettslag. Greit at man ikke liker enkelte lover, men man må fortsatt følge dem. Selv om du setter barn foran katter, er det noen som hater barn. Skal de bestemme at du ikke slipper ut barna dine for å leke, fordi det forpester deres tilværelse?

Anonymous poster hash: 2d2b2...084

Nei, men det er synd at naboen kan få bestemme at vi skal ha Hagen full av dritt.

Anonymous poster hash: 18dd7...b22

Skrevet

Du kan ikke sammenligne en katt med en fugl. Er du seriøs?!

Den katten hadde ingenting å gjøre på soverommet hennes, og at den snek seg inn er katten sin skyld og eiernes som ikke klarer å passe på dyret sitt.

Katteeiere er noe for seg selv, virkelig!

Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Dyr er dyr, så jeg syns man kan sammenligne det ja. Bor man et sted med mennesker og dyr så må man nesten bare forholde seg til dem. Som jeg sa så er jeg enig i at denne katteeieren er en dårlig eier som så absolutt bør ta bedre vare på dyret sitt. 

Før du synker ned på det patetiske nivået der så vil jeg gjerne minne om at jeg har innekatt, så personangrep blir helt unødvendig. Jeg tar vare på katten min og den plager absolutt ingen. 

Anonymous poster hash: 2e89f...710

Skrevet

Trist å se holdningene til enkelte her. Det er aldri greit å skade eller plage dyr!

Vi blir nok aldri enige i hva som er "egnet" dyrehold for katt, og hvor man skal bo.

Men jeg lover dere at selv om dere ikke har katt og bor i tettbygde strøk, gjør dere sikkert noe som irriterer naboen som han ikke har bedt om dere også.

Som å ha barn som bråker ute. Skal alle med bråkete barn flytte langt vekk? Selvfølgelig ikke?

Barn er mennesker. Jeg setter dem over katter. Det er visst umoderne, men jeg gjør det likevel, gitt. Villastrøk er MENT for mennesker.
Poenget her var irritasjonsmomentet. Mennesker kan irritere de og. Selv om de er over katter og ment for villastrøk. Noe jeg forøvrig også synes at katter er - ment for villastrøk altså.
Skrevet

Du kan ikke sammenligne en katt med en fugl. Er du seriøs?!Den katten hadde ingenting å gjøre på soverommet hennes, og at den snek seg inn er katten sin skyld og eiernes som ikke klarer å passe på dyret sitt.Katteeiere er noe for seg selv, virkelig!Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Dyr er dyr, så jeg syns man kan sammenligne det ja. Bor man et sted med mennesker og dyr så må man nesten bare forholde seg til dem. Som jeg sa så er jeg enig i at denne katteeieren er en dårlig eier som så absolutt bør ta bedre vare på dyret sitt. Før du synker ned på det patetiske nivået der så vil jeg gjerne minne om at jeg har innekatt, så personangrep blir helt unødvendig. Jeg tar vare på katten min og den plager absolutt ingen.  Anonymous poster hash: 2e89f...710

Dyr er ikke dyr, skjerp deg a! Forskjell på fugl og katt, det vet du vel?

Men vil ikke synke på ditt nivå, det er for dumt!

Herlighet!

Skrevet

Du kan ikke sammenligne en katt med en fugl. Er du seriøs?!Den katten hadde ingenting å gjøre på soverommet hennes, og at den snek seg inn er katten sin skyld og eiernes som ikke klarer å passe på dyret sitt.Katteeiere er noe for seg selv, virkelig!Anonymous poster hash: a3b35...0ec

Dyr er dyr, så jeg syns man kan sammenligne det ja. Bor man et sted med mennesker og dyr så må man nesten bare forholde seg til dem. Som jeg sa så er jeg enig i at denne katteeieren er en dårlig eier som så absolutt bør ta bedre vare på dyret sitt. Før du synker ned på det patetiske nivået der så vil jeg gjerne minne om at jeg har innekatt, så personangrep blir helt unødvendig. Jeg tar vare på katten min og den plager absolutt ingen.  Anonymous poster hash: 2e89f...710

Dyr er ikke dyr, skjerp deg a! Forskjell på fugl og katt, det vet du vel?

Men vil ikke synke på ditt nivå, det er for dumt!

Herlighet!

Ja, jeg er klar over forskjellene mellom en katt og en fugl, men dyr er fremdeles dyr. Her vi bor er det grevling, rådyr, rev, katter, fugler, osv. Alle er ikke like enkle å forholde seg til, men slik er nå livet i forstaden. Katter er ikke noe verre enn andre dyr.

Mitt nivå, faktisk... Vet du, jeg driver ikke med personangrep så tror det blir litt vanskelig.

Anonymous poster hash: 2e89f...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...